Cinnamon Buda

Foursqare:
70%

Cinnamon

A Cinnamon Budában egésznap reggelivel várják a betérő vendégeket. Omlettek, croissantok, angol reggeli, fahéjas fánk, és helyben pörkölt kávékülönlegességek.

Van ez a hely Budán. Cinnamonnak hívják, és már régóta foglalkoztatott, hogy vajon milyen hely lehet. Sok jót olvastam és hallottam is róla, így igen nagy kíváncsisággal tértem be hozzájuk egy reggelire. Reggelire 11 órakor.

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: 2 hónapja
Nagyon kedves volt a pultos lány és a felszolgáló srác is. Gofrit szerettem volna enni, de azt mondták azt nem tudok, mert elromlott a gép. Erre 10 percre rá ott volt a mellettem lévő asztalon egy másik ember előtt, aki előttem rendelt. Lehet hirtelen megjavult, kicsit érdekes volt, de ezt leszámítva rendben volt. A kávé finom volt! Szerintem legközelebb újra megpróbáljuk azt a gofrit... 😅

Értékelés időpontja: 3 hete
Kedves kis hangulatos hely finom ételek, italok, kedves kiszolgálás. Viszont.. Nagyon nagyon szűkös a hely, és az árak is elég magasak..

Értékelés időpontja: egy hete
Szuper hely. Ár érték arány is megfelelő. Négy csillag a hely mérete miatt

Értékelés időpontja: 4 hónapja
Mivel már jártam ezen helyen korábban ezért nagyjából tudtuk mire számítsunk mikor ide indultunk. (Jelezném, hogy másik helyről mentünk át mivel amit ott akartunk enni az étlapon természetesen azok pont nem voltak..) de! Nem is hiszem, hogy ezentúl ha arra járunk máshova mennénk majd! Amikor utoljára voltam akkor még nem lehetett ételt kapni de most már igen. Nem is akarom ecsetelni nagyon, a szendvicsek minősége és íze kiváló, ami a képen szerepel azzal az egy-egy szendviccsel és a juhar szirupos palacsintával teljesen jól laktunk! A kávét pedig szintén nem fényezni akarom, nem tudom miből készül és ki csinálja, jártam már nagyon sok helyen, szeretem a kávét de kb. 1 olyan helyen jártam eddig ahol nem kellene ízesíteni a kávét hanem magába is tökéletesen iható mint ITT! Mindenkinek ajánlom a helyet akár reggelizni szeretne vagy ebédelni! A hely stílusa pedig 5*!

Értékelés időpontja: egy hónapja
Nagyon vegyesek a tapasztalataim, többször előfordult, hogy annyian voltak, hogy nem jutottam be, máskor bejutottam, de rengeteget kellett várni, igaz ezért extra narancslével kértek elnézést. Előfordult, hogy rosszul adtak vissza. A hely kellemesnek tűnik, de sok rossz tapasztalat árnyékolja.

hirdetes
1027 Budapest, Csalogány u. 21.
06 30 914 0133
Árkategória:
hirdetes

Legfrisebb cikkeink

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Népszerű helyek a közelben

Margit krt. 46

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!