Club Hotel Füred Balatonfüred

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Club Hotel Füred Balatonfüred

A szálloda két épülete egy 2,5 hektáros fás-parkos területen fekszik. Főépületünkben találhatóak a nagy alapterületű standard szobáik,továbbá a recepció, az étterem, illetve a wellness részleg.A Balatonhoz közelebb fekvő épületünkben kizárólag vendégszobák kerültek kialakításra,amelyek modern,fiatalos berendezésűek.Véleményünket és árakat a cikkünben olvashatod!

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: 3 hete
Itt töltöttük az augusztus 20-i hosszú hétvégét két kisgyermekkel (3 és 1 évesek). Alapvetően remekül éreztük magunkat és jó élményekkel távozunk, de egy-két rossz tapasztalatot is megosztok, hátha segítségére lesz valakinek. Ez egy kisebb, családias léptékű hotel, zavaró zsúfoltság nélkül. Balatonhoz mérten jó ár-érték arányú, szépen felújított, ízlésesen berendezett, kétlégterű családi lakosztályban szálltunk meg. Kisgyerekesként különösen értékeltem a tisztaságot, mely a legtöbb általam látott magasabb besorolású szállodának is példaként szolgálhatna. (Itt is volt egy-két gikszer, például az egyik falon lógó képre valamikor felfröccsenhetett valami, amit takarítók alighanem nem vettek észre, az egyébként fehér mosdó túlfolyója belül és a peremén elég fekete volt, de ilyesmi szerintem mindenhol előfordul, bárhogy igyekszik az ember tisztaságot fenntartani.) Minden nap alaposan rendbe tették a szobánkat, a törölközőket még a kelleténél is gyakrabban cserélték (nemcsak a földre dobottak helyett hoztak frisset), az ágyak elrendezésénél még a lányom két plüsállatára is figyelmet fordítottak. :) Jó idő volt, a szobába csak aludni jártunk, de szuper érzés volt a tiszta, rendezett környezetbe megérkezni esténként. Szintén háromcsillagos színvonalon túlmutató a félpanziós ellátás minősége, különösen a reggeli pazar. Jó minőségű, széles kínálat pékárukból, zöldségekből és gyümölcsökből, bőséges és változatos hideg-meleg ételek, külön tekintettel a gyerekekre (nekik minden nap volt zabkása/tejbegríz/stb.). Vacsoránál belefutottunk ugyan pár tökéletlen fogásba, de éhen sosem maradtunk, mindig találtunk finom, fogunkra való ételt. Amiben lehetne fejlődni: a személyzet legtöbb tagja nagyon kedves és előzékeny volt, főleg a gyerekeinkkel, pl. a takarítóhölgyek tündérek, az étteremben azonban voltak gondjaink. Ritkán, de előfordult kelletlen, udvariatlan kommunikáció is (Az egyik fiatal felszolgáló egyszer sem köszönt nekünk, illetve egyik reggel elhangzott a következő a párbeszéd: - "Elnézést, kérhetnénk hideg tejet?" Felszolgálóhölgy fel sem néz, a pult felé int. - "Ott van." Egy másodperc csend után végre feltekint, meglátja, hogy üres a tejesüveg. - "Ja, nincs ott, máris hozom, hi-hi."), de ami igazán furcsa volt: ötszöri vacsorából négyszer nekünk kellett levadásznunk egy pincért, hogy rendelhessünk italt. Maguktól egyszer jöttek oda megkérdezni, hozhatnak-e inni valamit. Legtöbbször buzgón szedegették az asztalokat, de a rendelést nem jöttek felvenni az újonnan érkezőktől. Volt olyan is, hogy minden szabad asztalon használt teríték volt, ott tébláboltunk egy asztalnál, jött egy felszolgáló és előbb leszedte a szomszéd asztalt, ahová mi nem fértünk volna oda, csak utána kerített sort az általunk "kiszemelt" asztalra. Nem nagy ügyek ezek, de bosszantóak. Még a mostani munkaerőhiánnyal sújtott időkben is nehezen tudom elfogadni, hogy a nagybetűs vendéglátás egyre kevésbé jellemző kis hazánkban.

Értékelés időpontja: 3 hónapja
Finom ételek, fejedelmi kiszolgálás, gyönyörű környezet, tiszta szobák és csinos lányok. Egy nyugodt oázis ebben a lüktető pörgő világban. A környék legszebb kertje itt található.

Értékelés időpontja: 7 hónapja
Holtszezonban érkeztünk, de nem bántuk meg. Csendes nyugodt környezet fogadott bennünket, a személyzet kedves segítőkész, a szoba megfelelt az igényeinknek. Kint kb -4 fok volt, viszont a szobában nagyon jó meleg volt, nem spóroltak a fűtéssel. A wellness részleg hibátlan, jók a szaunák, kellemes miliő, szauna lepedő, ásványvíz automata, modern zuhanyzók stb. Egyetlen hiányosság talán, hogy nincs egy melegvizes medence vagy jakuzzi. Az étkezéssel sem volt gond, pont annyit kaptunk amire számítottunk, reggelinél és a vacsoránál is jól laktunk. Bowling pálya ,csocsó és biliárd is található ami a kinti hideg idő miatt különösen jó ötlet. Összességében ajánlom mindenkinek a Club hotelt.

Értékelés időpontja: 4 hónapja
Kedves személyzet, tiszta, tágas szoba! Gyönyörű panoráma !

Értékelés időpontja: 7 hónapja
Minden nagyon jó volt. Maximálisan elégedettek vagyunk a hotellel. Szép, tiszta, barátságos szobák. Az itt tartózkodásunk alatt csend és nyugalom volt. Szép, gondozott a park. A személyzet kedves és figyelmes. Örülök, hogy ezt a hotelt választottuk. Ha erre járunk ide térünk vissza.

hirdetes
8230 Balatonfüred, Anna stny. 1-3
(87) 482 411
Árkategória:
hirdetes

Legfrisebb cikkeink

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Avasi Kilátó Kávézó

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Népszerű helyek a közelben

78%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!