Colosseum Hotel Mórahalom

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Colosseum Hotel Mórahalom

Az elegáns, 4 csillagos Colosseum Hotel épülete Mórahalmon, Szeged központjától 21 km-re található. A szálloda fényűzően berendezett, légkondicionált szobákat, valamint fedett és szabadtéri medencét kínál.

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: az elmúlt héten
Azért kapott csak 3 csillagot mert egy kicsit csalódtam a szállodában.Elsőként azért mert ha nem értünk oda időben az étterem nyitásra akkor nem ülhettünk arra a helyre ahová szerettünk volna.Azt tanácsolta a felszolgáló keressünk egy olyan asztalt ami már meg van terítve.Rá pár perc múlva pedig ahová mi szerettünk volna elöszőr ülni oda másik vendéget ültettek a terített asztalhoz ! Másodszor: Sajnos most egy olyan 4 emeleti szobát kaptunk ami a belső udvarra nézett és nyitott volt a terasz.Ez viszont olyan hangos volt mind a 3 éjjel mert a "szerb vendégek " kulturálatlanul hangosak voltak még 22 óra után is !Úgy gondolom hogy egy wellness szállodába az emberek nem bulizni mennek hanem pihenni. Még annyi,hogy jól esik a vendégnek ha figyelmes a szálloda vezetése !(szülinap ) Viszont ami pozitív volt az a kiszolgáló személyzet kedvessége .Az is jól esett hogy a kerékpár kölcsönzés első két órája ingyenes.

Értékelés időpontja: egy hete
Immár másodjára voltunk ebben a csodálatos hotelben.A Férjemet leptem meg szülinapja alkalmából,ezért gyönyörű díszitést kaptunk amit ki is használtunk újra gyerekek lehettünk :)Szeptember 2-ától-4-ig tartózkodtunk a hotelben és szuper jó volt minden!;) A személyzet kedves és segítőkész,a szobák tiszták és modern berendezésű.Az étel kínálat bőséges és nagyon finom minden!A wellnes részleg nagy és ráadásul a strand részt is használhatják ingyen a hotel ott lakói :) A személyzet közül kiemelném Fannit nagyon aranyos,kedves és segítőkész!Maximálisan ajánlom mindenkinek!!!!*****

Értékelés időpontja: az elmúlt héten
Nagy várakozás előzte meg pihenésünket a szállodába, mert csupa jó véleményt olvasni az értékelések között. Elképzelhető, hogy ebből kifolyólag magasan volt az a bizonyos "léc", de számunkra csalódás volt a Mórahalmon töltött hétvége. Az általános tisztaságra nem lehet panasz, a szoba takarítása viszont mintha elmaradt volna. A használaton kívüli telefonomat megnézegették, a légkondit bekapcsolták, de egyéb mozzanat nem nagyon történt takarítás címszó alatt (ágyazás, törölközők cseréje)... Az étterem átlagos, sőt a kínálatot inkább szegényesnek mondanám más, általunk már korábban látogatott hotelekhez képest. A bárban tapasztalt élmények voltak a legmeghökkentőbbek számunkra. A köszönésünkre az volt a válasz, hogy "még másokat szolgálok ki" (Önöknek is szép napot vagy valami hasonló helyett). A párom kért egy tejes kávét, laktózmentes tejjel. Már az elkészítés is fejtörést okozott, hát még az, hogy a gépbe ezt hogy kell felvezetni. Én vodka sprite-ot kértem, amit ötödjére sikerült megértetni a pultos hölggyel. Egyszerűen nem tudta összerakni, hogy ez olyan, mint egy gin tonic, whiskey cola, stb....a számlázás 10 percet vett igénybe, hogy ezt a két-három tételt sikerüljön felrögzíteni.... Miután leültem elfogyasztani frissítőmet jött a vita a két pultos között, természetesen jól hallhatóan. Rém kellemetlen volt. Aki "kiszolgált" minket nem volt a helyzet magaslatán, de a társától és a főnöktől nem kapott segítséget.... A wellness rész átlagos, pihenésre alkalmas. Napozóágyból kevés volt, de ez lehet a hotel számára jó hír is, hiszen sok volt a vendég ebből kifolyólag. A mi szobánk sajnos a belső részre nézett, így ha az ember nem szeretné, hogy kukkolják, akkor a függönyt nem húzza el. A bútorok helyenként már kopottak, a tapéta itt-ott kezd leválni. Bár sok negatívumot tapasztaltam, Bükfürdőn ennél rosszabb élményekkel gazdagodtunk pár éve.

Értékelés időpontja: egy hónapja
Szuper, ízlésesen berendezett tényleg 4 csillagos szálloda. A szobánk kényelmes, jól berendezett volt. Hárman voltunk és a gyermeknek is teljesértékű ágya volt. A személyzet segítőkész, és gyors volt. Nagy előny, hogy a komoly saját wellness mellett, közvetlen kapcsolat van a Szent Erzsébet fürdővel (ez fejenként 2000-2500 Ft. megtakarítás naponta). Az étteremben fantasztikus svédasztalos vacsora volt, és mind a hat alkalommal "sajnos" sokkal többet ettünk, mint amit kellett volna, mert nem tudtunk ellenállni a szépen tálalt, változatos és nagyon-nagyon finom ételeknek. Az étteremben is nagyon kedves, segítőkész a fiatal személyzet. Egyetlen egy negatívum volt: Valami miatt a ételek reggel, és este is (a leveseket leszámítva) nem voltak elég melegek, pedig melegítős tálalón, vastag kerámia tálakban voltak kihelyezve. Más. A városban mindenhol ingyenes a parkolás, de a hotelnek van saját, zárt parkolója az utca túloldalán. Összességében ez egy nagyon jó hely, biztos visszatérünk még! :-)

Értékelés időpontja: 4 hete
Nagyon szép a szálloda. Nagy és tiszta szobák, igen finomak az ételek, nagy a választék. A személyzet fiatal és kedves, és a vacsoránál pillanatok alatt megkaptuk az italunkat. A fürdő nagyon jó, van amikor 10 óráig is nyitva van, és nagy előny, hogy ingyen át lehet menni a strandra. Nagyon szép az ablakokból a kilátás, rengeteg növény és gyönyörű berendezés. Egyszerűen nagyon szuper minden, itt valóban kipihenheti az ember magát. Mindenkinek ajánlom.

hirdetes
6782 Mórahalom, Millenniumi stny. 4-6
(62) 581 245

Legfrisebb cikkeink

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Avasi Kilátó Kávézó

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Népszerű helyek a közelben

90%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!