Fehérló pizza és grill

Google:
Foursqare:

Fehérló grill & pizza

Balatonboglári parton , grill étterem balatoni stílusban,

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: 2 hete
Először jártunk itt párommal, gondoltuk eszünk valamit, mert jókat írtak a helyről. Egy arab-típusú (kreol bőrű, formára vágott szakállas) pincér jött felénk, miután meglátta, hogy helyet foglaltunk. Se köszönés, semmi, kedvetlenül levett két étlapot és elénk vágta. Ekkor megkérdeztem illedelmesen, hogy szépkártyát elfogadnak-e, mire a pincér elindult egy másik asztalhoz, s menet közben flegmán az alábbit válaszolta: "Az a helyzet, hogy... igen". Ilyen modor mellett el is ment az étvágyam, fel is álltunk és tovább folytattuk utunkat. Először, de utoljára is jöttünk ide. Az étel lehet jó, de a kiszolgálás pocsék. A magánéletet vagy tartsa otthon, ha rossz kedve volt, vagy válasszon másik szakmát.

Értékelés időpontja: 3 hete
2 éve tökéletes volt. Mostanra romlott a színvonal, Sprite-ot kértünk, amiből csak zero van. Az étlapon viszont sima. Gomba volt a brokkolis csirkén, ahol nem kellett volna lennie, de elnezest kertek szoval nincs baj vele 🤓

Értékelés időpontja: az elmúlt héten
Isteni finom ételek, kedves kiszolgálás, bőséges adag. Csak ajánlani tudom.

Értékelés időpontja: 3 hete
A felszolgálás minden tekintetben hibátlan! Az étlapról ötféle dolgot rendeltünk, mindegyiket egyszerre szolgálták fel és egy rossz szavunk sem lehet az ételek minőségére és mennyiségére! 👍🤝

A kiszolgálás és a felszolgált ételek szuperek voltak.1 hetet töltöttünk Boglárron ez alatt 3 alkalommal voltunk itt és minden alkalommal elégedetten távoztunk. Reméljük még vissza térünk ide.

hirdetes
hirdetes

Legfrisebb cikkeink

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Avasi Kilátó Kávézó

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Népszerű helyek a közelben

90%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!