Fülöpi templomrom képek

Aranysas hotel - Alsóörs

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.

Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton.

A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel, valamint a Balaton egyik legkedveltebb strandja a gyermekek részére kialakított mediterrán öböllel igazi élményt nyújt a pihenni vágyók számára. Alsóörs csendes, nyugodt település, ahol kiváló lehetőség nyílik kerékpározásra, vitorlázásra és egyéb sportok űzésére is.

Alsóörsi szállásunk a strandtól 150 m-re, árnyékot adó fákkal övezett parkban található. A 21 szobás szállodánk, és  90 fő elhelyezésére alkalmas faházaink barátságos kiszolgálással, balatoni hangulattal és kedvező árakkal várják Kedves Vendégeiket!

A Hotel Aranysas csoportok részére is kiválóan alkalmas szállás Alsóörsön

• A faházak 5 fős lakrészei (2+3 ágyas szobák) alapfelszereltségű, kertkapcsolattal rendelkező, tiszta, olcsó, partközeli szálláslehetőséget biztosítanak csoportoknak, táboroknak, osztálykirándulásoknak, sportegyesületeknek
  • A szálláshelyen igénybe vehető szolgáltatások: Wifi használat, kondicionáló terem, finn szauna, tűztér, asztalitenisz (kültéri) élő-csocsó pálya használat
  • Minden csoportos ajánlatkérésre egyedi árajánlatot készítünk, rugalmasan dolgozunk, mindig figyelembe vesszük a megrendeléssel és fizetéssel kapcsolatos igényeket
  • Akár már egy éjszakára is kínálunk szállást csoportok számára
  • Igény szerint bőséges büféreggelit, félpanziós ellátást is biztosítunk a szállás mellé
  • A szállás másfél kilométeres körzetében színvonalas sportlétesítmények (sportcsarnok, futballpálya, strandkézilabda-strandröplabda pálya) bérelhetők
  • Alsóörsön sok programra van lehetőség: íjászkodást, vitorlázást, lovaglást és túrázást is választhatunk itt
  • A Balaton északi partja természeti és kulturális látnivalókban egyaránt gazdag, remek kirándulóhely

A Badacsonyi körtúra kellemes pihenőhelye

Badacsonyba nem csak a borok miatt érdemes ellátogatnunk, hanem a kellemes kirándulás miatt is. A hegyen a Kisfaludy kilátó felé, vagy éppen le a hegyről, biztosan többen szívesen megpihennének. Találtunk egy aranyos helyet, ahol finom kávét, bort, és szép kilátást is kapunk.

Trattoria La Mamma

A nemrégiben, körülbelül 2 hónapja nyitott Gödöllő új és egyetlen olasz éttermét próbáltuk ki. Szombat késő délutánra foglaltattunk asztalt, biztos, ami biztos alapon. A kipróbálás előtt feltérképeztük a hely közösségi oldalát, ahol rengeteg pozitív véleményt olvashattunk. Bár volt pár igen aggasztóan negatív is, de többségében dicséreteket láttam. Ennek tükrében indultunk neki az étteremnek.

Egészségesen ebédelni Gödöllőn? Csak egy helyen van rá esélyed.

Cukorbeteg vagyok, kettes típusú, folyamatosan fogyózom, diétázom, immáron 20 éve. Gödöllőn ebédelni így nem igazán egyszerű. Volt eddig. Most itt a Pot Bár. De vajon jó hely?

A Smarni lenne Gödöllő legjobb étterme? Lehet, hogy mégsem leszek törzsvendég…

A Smarni a Gödöllői Királyi Kastély (vagy Grassalkovich-kastély) szomszédságában egy jó étterem. Vagyis annak tűnt első látásra. Meg még másodikra is. De aztán...

Gödi Kincsem-park és Kincsem lovarda!

Kincsem 1875-1880 között volt a gödi istálló lakója, ami alatt 54 versenyen indult, és mindig győzött. Elvarázsolt minket ez a világhírű paripa látványa még így is, szobor formájában!

Remek helyszín, remek kilátás Balatonalmádin

Az Óvári Messzelátót nagyon könnyen megközelíthetjük, és gyönyörű kilátást is kapunk mellé. A Balaton-felvidék talán egyik legjobb kilátója, hiszen nem kell túráznunk érte, és mégis megkapjuk a csodálatos látványt.

Somlyó-hegyi kilátó – Kevés túráért szép látvány

Alsóörsön találhatjuk meg a Somlyó-hegyi kilátót, amely gyönyörű látványt nyújt az odatérőknek. Bárki számára remek kikapcsolódást nyújt a kilátóba felmenni, hiszen egy rövid kis sétával elérhető, a látvány pedig lenyűgöző odafentről.

A Babati Istállókastély

A Babati Istállókastély egy olyan eldugott részén található Gödöllőnek, ahová véletlenül nem nagyon kerül oda az ember, csak ha célirányosan megy. Akkor viszont igazi kincsre bukkanhatunk – feltéve, ha szeretjük a természetet, és nem a csillogás az elsődleges.

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket akár Te is irányíthatsz.