Gizella királyné-kilátó képek

Az egyik legrégebbi cukrászda Baján, az Eötvös Kávézó & Cukrászda

Aki Baján jár és édességet kíván, az általában betér az Eötvös Cukrászdába, ami a főtértől vezető egyik kellemes kis sétálóutcában található. Minden évszakban nagyon hangulatos errefelé!

Különleges élmények Egerszalókon

Egerszalók igazán különleges és egyedülálló hely a világon. Nem olyan régen látogattunk el ide, így megosztanánk élményeinket, miért is érdemes ide ellátogatnia egyszer legalább mindenkinek!

Ide túráznunk sem kell a kilátásért

A Bökki kilátót Ábrahámhegynél találjuk meg, igazán egyszerűen. A feljutás kocsival is lehetséges, csak magára a kilátóra kell fellépcsőznünk. A kilátás innen is gyönyörű, ahogyan a Balaton-felvidék legtöbb helyéről. A kilátó viszont tartogat magában egy kis pluszt is.

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

A környék egyik legrégebbi cukija – Pogonyi Cukrászda

Először több mint húsz éve jártam itt, azóta sok minden változott kívül-belül, egy viszont változatlan maradt, az pedig nem más, mint a finom házi sütik és fagylaltok íze!

Skinny Juice Bar - Ha számít az egészséged

A Skinny Juice Miskolc belvárosában (a Villanyrendőr mellett) található egy hangulatos kis udvarban. A smoothie- és gyümölcslébár alapterülete elég pici, mégis nagyon megnyerő. Minden részlete az egészséget sugallja, hiszen a természet színei jelennek meg a berendezésen is. A hely hétvégén 9-13 óráig-, hétköznapokon reggel 7-től délután 5-ig van nyitva, így jó választás lehet annak is, aki munkába menet ugrik be egy friss gyümölcslére vagy egy kézműves szendvicsre.

Egy templom, amely kerek Balatonfüreden

Balatonfüred központjában a Tagore sétánytól néhány méterre találkozhatunk a füredi Kerek templommal, amely igazán különleges kialakításának köszönhetően ragadhatja meg az erre járók figyelmét. Kerek kialakítású templomot ritkán lát az ember belföldön, így az én figyelmemet is felkeltette.

Európa egyetlen medvemenhelye

Az országban, sőt Európában egyedülálló helyet találhatunk Veresegyházon. A veresegyházi Medveotthon nem állatkert, és nem is vadaspark, hanem olyan mentett állatok miatt jött létre, amelyek egyébként vadonélők.

La Villa Étterem Balatonalmádi – Furcsa körülmények, finom ételek

Balatonalmádi partján sétálgatva megéheztünk, és szívesen ettünk volna egy jó pizzát valahol a környéken. Utánanéztünk hát a környéken lévő lehetőségeknek. A La Villa Étterem bizonyult a legjobb választásnak első ránézésre, mivel a honlapjuk igen tetszetős, és árban is úgy tűnt teljesen rendben lesz. Kocsival nekiindulva a parttól egy pár perces útra megtaláltuk a La Villa kiírást, és az út szélén lévő parkolót.

A Budatava strand Idesüss büféje

Az Idesüss büfé az a hely, amely próbálja a modern büfé jelleget hozni, nem csak ételeivel, hanem megjelenésével is. Nekünk kellemes, és nem kellemes élményünk is volt velük. Lássuk, milyen volt pontosan.