Gödrösi szabadstrand képek

Remete-forrás Balatonalmádi

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

A Balaton északi partjának egy újabb kilátója

Aki a Balaton-felvidéken járt már valaha tudja, hogy hegyes-völgyes. Egyáltalán nem olyan, mint a déli part, amely szinte teljesen sík. Emiatt van lehetőségünk az északi parton több kirándulásra, és látnivalók megtekintésére. A Balaton északi partján rengeteg kilátót találunk. Ezek közül most a Csákány-hegyi kilátót céloztuk meg.

Regéci vár - Gyönyörű kilátás a Zempléni-hegyekre

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Magyarország világhírű szimbóluma a Lánchíd

Ki ne ismerné Budapest legszebb és legrégebbi hídját, a Lánchidat. Történetét azonban sok esemény körül öleli, és az eredeti híd megépítése óta, már többször újjá kellett építeni. Érdekességek a Lánchídról, amikről lehet nem tudtál.

Kórház és bunker a város alatt, ez a Sziklakórház

Sokan nem hallottak még a Sziklakórházról, amely a Budai Vár alatt nyúlik el egy 1 kilométeres járatrendszeren. A kórházban a második világháború és az 56-os forradalom alatt rengeteg ember életét mentették meg, ahol a szörnyű körülmények ellenére is a kitartó orvosok és ápolók saját életüket kockáztatva segítettek a bajbajutottakon. Ismerjétek meg ezt a különleges helyet, a Sziklakórházat!

Vörösberényi református erődtemplom

Balatonalmádi, azaz Vörösberény legősibb, és legemblematikusabb építményénél jártunk. Az erődtemplom különleges, mivel több vallási kézben is volt, emiatt történelme igen bonyolult.

Nem csak a vadászat kedvelőinek – Vadászati Múzeum

A Széchenyi Zsigmond Vadászati Múzeum az egykori Grassalkovich-kastély rekonstrukciójaként épült meg a város legfőbb nevezetességeként. A múzeum több állandó és időszakos kiállításnak is helyet ad. A múzeum izgalmas és interaktív kiállításaival érdekes látnivaló lesz a Hatvanba látogatók számára.

Il Pastaio - egy kis olasz

Olaszos. Vagy olasz, ez most szerintem mindegy. Kiülős vagy beülős, bár én most maradtam kint, mivel délben elég meleg volt, hiába az október közepi dátum. A piros az uralkodó szín, a pincérek pedig végre nem olyanok, mint a Váci utcában, ahol boldog-boldogtalant leszólítgatnak, hogy ugyan térjen már be hozzájuk. Itt nincs tukmálás, csak mosolygás - mondjuk, hogy majdnem mindenkitől.

A nyugalom kertje – kellemes séta a Budai Arborétumban

A Budai Arborétum a gödöllői Szent István Egyetem üzemeltetése alatt működik, ahova viszont bárki betérhet kikapcsolódni. Az arborétum főleg tavasszal és ősszel gyönyörű, de ritkaságait az év bármely szakaszában megcsodálhatjuk.

A legenda nyomában, legendás ételekkel

Tihanyban rengeteg Csárdába futhatunk bele, de ahogy velünk is megesett nem mindegyikbe néztünk volna be szívesen. Ez a hely azonban valamiért megragadott minket első ránézésre, és nem is csalódtunk. Magyaros ízek, nagy adag ételek, minden, ami csak kellhet.