Gránit Gyógyfürdő Zalakaros

Facebook:
Google:
Foursqare:

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Gránit Gyógyfürdő Zalakaros

Az 1965-ben alapított Gránit Gyógyfürdő - az elmúlt évek fejlesztéseinek köszönhetően - mára Magyarország egyik legnagyobb fürdője lett, nyáron több mint 5000 m2 vízfelület áll a vendégek rendelkezésére, ebből kb. 1500 m2 vízfelület fedett.

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: egy hete
Borzalmas. Hogy miért? A borsos jegyárért, amit kifizet az ember, nem kap lényegében semmit. Rengeteg medence van, igen. De ha úszni akar az ember, akkor lényegében két medencében tud: sport és a hullám. Ezek igazán jók voltak, emiatt adok két csillagot, ha ezek nem lettek volna... Mellesleg a benti árak horribilisek. Kifizet az ember egy rakat pénzt, hogy bejusson, és 550 forint fél liter ásványvíz, röhej. Az ebéd árakról ne is beszéljünk. Ha szeretnél valamit enni, készülj fel, hogy közel olyan árban van egy-egy személynek egy-egy étkezése, mint a belépő ára. És emellé jön a bunkó kiszolgálás a fürdő egész területén dolgozóitól. Nagy csalódás volt, soha többé Zalakaros! Mellesleg azért örülök, hogy nem a komplex jegyet vettük meg, mert a Hölgy (és egyéb dolog sem volt a kassza mellett, ami tájékoztatott volna) nem említette, hogy csúszdázni 40-től 100 kg-ig lehet. Így akivel érkeztem, nem is tudta volna használni. Legyünk már korrektebbek, tisztábbak és igényesebbek!

Értékelés időpontja: 2 hete
2 napot töltöttünk ott.18 an. Céges nyaralás volt. Haza érve észre vetünk kiütéseket magunkon majd jött a magas láz, hasmenés Eddig 4 en kaptuk el a fertőzést. Az én lányom aki egyéves súlyosan le gyengült testét gennyes kiütések borítják 40fokos lázal fekszik 3 napja. Orvosnál voltunk antibiotikumot kaptunk. Sajnos haza felé rokon látogatás is volt így ott is ekapta 2 kis gyermek. Tehát szép kis nyaralási élmény!! Soha többé nem. Megyünk oda!!!

Értékelés időpontja: 3 hete
Nem tudom mi alapján alkalmaznak itt embereket de egy kommunikációs továbbképző egyes pultban ülő kollegákra ráférne. Érkezéskor csak érdeklődtem, hogy Hungary card-al lehete kedvezményt igénybe venni. Mire a "hölgy" felpaprikázott hangnemben se normálisan válaszolni, se felvilágosítani nem tudott. "Nézzem meg a kártyán (ahol nincs), a kuponfüzetben." Nekem kell tudni az időpontokat....akkor teszem fel a kérdést ő miért is ül ott, ha én szegény pénzköltő fizető vendég megkérdezem egy olyan témában amiben neki illene naprakésznek lennie. Semmi baj van a környéken más komplexum is ahol egész nap el tudom költeni a pénzem.

Értékelés időpontja: 2 hete
Óriási csalódás! A kasszánál a hölgy lekezelő, életunt, még én éreztem rosszul magam ha visszakérdeztem miután elhadarta, hogy mik az opciók a jegyvásárlásnál. Elképesztően drága, ennyi pénzért sokkal nagyobb tisztaságot és minimum jó modort várnék az itt dolgozóktól. Soha többet nem jövünk, de ha esetleg ismerős fontolgatná a dolgot, őket is óvaintem. Nem volt gusztusunk sem bemenni a medencékbe. Inkább visszamentünk a szállásunk wellness részlegébe, de legalább kifizethettem itt 7200 forintot a semmiért. Ha lehetne még a pénzem is visszakértem volna.

Értékelés időpontja: egy hónapja
A strand jó volt, bár, ha valaki nem nyitásnál tolong, már nem lesz helye, csak ha visz magával ülő/fekvő alkalmatosságot. Gyerkőc szuperül elvolt, jól éreztük magunkat. Az ételek viszonylag jók, de változatos a felhozatal, ki kell fogni, hogy jó helyre menjen az ember. A wellness medencékben az öregebbek és a külföldiek előszeretettel alszanak a csobogókon, így nem mindent lehet kipróbálni. Amiért csak három csillag jár, azok a következők: 1. A középső medencében, ahol a gyerek medence is van, konkrétan ürülék úszkált a vízben a fürdőzők között. 2. Szemem láttára csúszott el két kisgyerek is a hullám medencéből kijövet, ugyanazon a helyen. Vesztemre, pár óra múlva én is ott jöttem ki. Elcsúsztam, mint sokan előttem. Lábamon sebek vannak, bokám majdnem kifordult, combom tenyérnyi helyen belilult. Ha egy öregebb ember elesik ott és combnyak-törést szenved, tuti per lesz a vége, és jogosan. És igen, a belépő enyhén szólva drága...

hirdetes
hirdetes

Legfrisebb cikkeink

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Avasi Kilátó Kávézó

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Népszerű helyek a közelben

Zalakaros Üdülő sor 6

Zalakaros, Arborétum

Zalakomár, Zalakomár és Balatonmagyaród között

Zalakomár és Balatonmagyaród között (Kápolnapuszta)

88%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!