Hunguest Hotel Forrás Szeged

Google:
Foursqare:
78%

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Hunguest Hotel Forrás Szeged

A Hunguest Hotel Forrás Wellness és Konferencia Szálloda Szeged belvárosához közel, a Tisza partján várja a kikapcsolódásra vágyókat. A légkondicionált szobákon túl a pihenést a jacuzzival és kandallóval felszerelt luxuslakosztályok teszik különlegessé. Az étteremben a kulináris élvezetekről világbajnoki aranyérmes séf gondoskodik. A szálloda különlegessége a sok szolgáltatás: bowling, wellness, szépségszalon. Magyarország egyik legnagyobb gyógy-, wellness és élmény fürdőkomplexuma, a Napfényfürdő Aquapolis Szeged közvetlen összeköttetésben áll a szállodával, így a Forrás vendégeinek a belépőért fizetniük sem kell!

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: egy hete
3 éjszaka tapasztalata alapján írok véleményt. Kezdem a pozitív dolgokkal: * A fürdő komplexum elég nagy, sok jó csúszdával rendelkezik. A toronyból indulókat nem lehet kihagyni! :) * Az étteremben az ételek finomak. * A fürdőszobában a zuhany kényelmesen nagy, szépen fel van újítva. * A személyzet kedves, segítőkész, külön tetszett, hogy mindenkinek a ruhája egységes, igényes. * A lobbi részen sok hely van, egy nagy közösségi tér, bárral, kávéval, biliárd, tv. A negatívak: * Az ágyak gödrössé vannak feküdve. * A kihúzható kanapéágy többször is lerogyott a gyerkőc alatt (aki épp csak 30 kg), mivel kb. az az 1 cm széles bútorlap tartaná (ráadásul törött is) ami az ágyneműtartó előlapja. * A szobába lépve a világítás mintha nem is lenne. 1 db kis spot az ajtó fölött, valamint 1 LED-es izzóval ellátott állólámpa aminek a fényereje nem túl nagy. Mindez a 2 légterű apartszoba "nappali" részében. A szekrényekben telefonnal világítva keresi az ember a ruháját. Egy menyezeti lámpa, vagy más megoldás hasznos lenne. * A pincérek közül többen nincsenek a helyzet magaslatán. Valószínűleg vagy tanulók, vagy nagyon rutin talanok. Amikor egy, az étlapon szereplő ételről érdeklődünk, szerintem nem az a megfelelő válasz a kis hölgytől, hogy "Hát ez egy jó kérdés." * A játszósarok a bejárat mellett jelenlegi felszereltségében szerintem teljesen felesleges, tekintve, hogy játékot nem nagyon találni benne, csak üres szekrényeket, fiókokat. * Az, hogy gyerekek rollereznek és hoverboard-al rongyolnak a lobbiban az emberek és a fotelek között fogócskázva úgy látszólag senkit nem zavar... személy szerint a hoverboard-ot az étteremben is indokolatlannak tartom... szomorú, hogy egyes szülők mit meg nem engednek a gyerekeiknek egy 4 csillagos szállodában, hogy már a gyerek 20 métert sétáljon épületen belül... Viszont a személyzet is elnézi sajnos. De összességében jól éreztük magunkat. A fürdő miatt elképzelhető, hogy még visszatérünk.

Értékelés időpontja: egy hónapja
Már szobafoglalásnál sikerült elrontani az egész pihenésünket. Ugyanis 2 db egymáshoz közeli kétszemélyes szobát szerettünk volna foglalni 4 felnőtt részére, de nem a szobák foglaltsága miatt beraktak minket egy 2,5 személyes apartman szobába, ami még 3 felnőtt számára is szűkös lett volna, és csak hogy még felejthetetlen EB legyen az élmény, csupa kosz volt az egész apartman és még a tusolóban sem folyt le a víz, csak 2 óra múlva. Ráadásul amikor bejelentkeztünk előre kérték, hogy fizessük ki a szolgáltatásokat és mielőtt elmegyünk rendezhetjük a fogyasztási számlánkat. De mi a barátainktól akikkel együtt mentünk - és akik egyben gyakrabban is járnak ebbe a szállodába - nem kérték hogy előre fizessenek, ami szerintem eléggé diszkriminatív hozzáállás, és ráadásként drágább is volt, mint más Hunguest Hotelek, ahol úgy is érzi az ember, hogy tényleg megkapja azt amiért ott van és fizet érte. A személyzet hozzáállásával is problémák vannak.

Értékelés időpontja: egy hete
3 éjszakát töltöttünk apartmanokban további 4 baráti családdal. Amit ki lehet emelni az az óriási hall játszószobával, a személyzet, és a fürdő. Mindhárom első osztályú. Kaja jó, de nem kiemelkedő. A szobák viszont kritikán aluliak. Ár/érték arányban 1 csillag. Rendkívül kicsik, és egyáltalán nem mondhatóak gyerekbarátnak. A zuhanyzó elavult, a zuhanyrózsa minden irányba fröcsköl, pedig pár ezer forintos tételről van szó. Az ágyak gödrösre kifeküdve. Egyáltalán nem méltó egy 4 csillagos szállodához. Az élmény ettől függetlenül megvolt, még annak ellenére is, hogy szerintem a bár indokolatlanul drága.

Értékelés időpontja: 3 hete
A személyzet a sok munka ellenére is segítökész, mosolygós és kedves. Tiszta és kellemes szobák, változatos, minden igényt kielégítö, fantasztikus svédasztal regggelire és vacsorára. Kellemes és hangulatos Wellness részleg. Kikapcsolodas akar egyedül, akar parban vagy csaladdal. 5*

Értékelés időpontja: egy hónapja
Mi a férjemmel 3 napot töltöttünk itt. Nekünk különösen tetszett, hogy a személyzet fantasztikusan kedves, udvarias, tisztelet tudó,segítőkész és roppant elegáns volt. A szobánkal elégedettek voltunk maximálisan. A reggeli is szuper volt. Amit Én egy picikét nehezményeztem hogy vacsora java részt főtt étel volt. Én személy szerint nem szeretem a főtt ételt vacsorára de egyébként a konyha kíváló. Külön dícséret hogy nem feltétlen csak magyar ételek vannak hanem egy kicsit probálják megérinteni a szállodában megszálló vendégek konyhályát is. A belváros is pár perc sétával elérhető ami fantasztikus dolog. Mi összességében elégedettek voltunk a szállodával.

hirdetes
6726 Szeged, Szent-Györgyi Albert u. 16-24
(06 62) 566 466

Legfrisebb cikkeink

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Népszerű helyek a közelben

Szentháromság u. 48

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!