Az egyik legjobb gödöllői étterem a Sziget Vendéglő

Gödöllő helyi éttermei közül már évek óta a Sziget Vendéglő volt az egyik legjobb. Hiába a tulajdonosváltás, még most is nagyon jó helyet foglal el a helyi éttermek között.

Magyarország legmagasabb vízesése

A maga húsz méteres magasságával a lillafüredi vízesés országunk legnagyobb függőleges esésű vízesése. A vízesés mesterségesen lett kialakítva, mégis csodálatos látnivaló minden évszakban.

Az új „betonvirág” kilátó Velence mellett

Velence mellett a Bence-hegyen 2018. tavaszán adták át az új kilátót a nagyközönség számára. Az építmény 20 méter magas, és érdekes beton virágformára emlékeztet. A kilátó története ennél egyébként jóval régebbre nyúlik vissza, mégis idén került sor az újjáépítésre.

A kápolna, ahova Kisfaludy Sándort temették

A Szent Anna-kápolna a badacsonyi szőlőhegyen található meg, igazán idilli környezetben. A kápolna a szőlőtőkék mellett van, amely igen csak kiemeli az apró épület szépségét.

Remete-forrás Balatonalmádi

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

A mediterrán stílusú Cocco-Mio étterem Fót szélén!

Kinézetre szerintem itt kezdődik egy étterem. Sok helyen jártunk már, középszerű, megszokott vagy rosszabb kinézetű helyeken, de a Cocco-Mio étterem magasan übereli az átlag vendéglátóegységek kinézetét!

Szépréti Cukrászda

Rákosborzasztó, Rákosrettentő és társai, ahogyan a környékbeliek és kevésbé környékbeliek nevezik a XVII. és XVIII. kerületet együttesen. A Szépréti cukrászda viszont az élő példája annak, hogy van itt is minőség bőven.

Megtaláltuk a Balaton legjobb települését!

A legjobb strand, a legjobb étterem, a legszebb kilátás, vagy a legjobb programlehetőségek… Mindenki más és más szempont alapján dönt, ha a legjobb balatoni települést kell megneveznie. Valószínűleg a végén úgyis arra a helyre esik a választásunk, ahol a legszebb emlékeinket szereztük. Most a legszebb élmények ígéretével hoztuk el azt a balatoni települést, ami örökre elrabolta a szívünket.

Mintha tényleg a Nagyinál lennénk süti kóstolón

A Nagyi Sütödéje Tihanyban engem teljesen lenyűgözött családias környezetével, házi süteményeivel és édes megjelenésével. Tihany igazi kis ékszerdoboza, ahova szívesen tér be az ember egy kiadós reggelire, vagy egy finom házi süteményre. Kaphatunk glutén, cukor, és tejmentes édességeket is, így az ételallergiásoknak sem kell félnie.

A mátrai borvidék éke: Bárdos és fia pincészet

A borok kedvelőinek valódi élményben lehet része egy-egy borkóstolás alkalmával – pláne, ha az egy gyönyörű nyári napon a hűvös pincében történik. A híres magyar borvidékek rendkívüli borai között mindenki megtalálja a kedvencét – így a mátrai borvidékre is érdemes ellátogatni. Mi megtettük, és bár mindenkinek más az ízlése a borok között, a Bárdos és fia pincészetben mindannyian megtaláltuk kedvencünket!