Keresés

Budapesti étterem

A sushi fellegvára – Buddha Original

2018.10.15.   SzSz

A sushizni vágyók és az autentikus thai ételek kedvelői között igen híres a Buddha Original. Budapesten több helyen is találkozhatunk az étteremmel, azonban mindegyik egy kicsit más milyen. Egy sushizás miatt választottuk mi is a Buddhát, ahol jó és rossz élményeink is voltak.

Vidéki étterem

Udvarház Vendéglő Hatvanban, a fa kedvelőinek!

2018.10.21.   fö

A hatvani Udvarház Vendéglő nagyon kellemes hangulatú hely, egy gyönyörű téglából kirakott kandalló díszíti a vendégteret, a pult pedig farönkökből épült.

Budapesti látnivaló

A IX. kerület különleges temploma, a Páli Szent Vince-plébániatemplom

2018.11.21.   fö

Ferencváros legcsodálatosabb templomát nézhetitek meg, a Páli Szent Vince-plébániatemplomot. Még nincs 100 éves sem, mégis robosztus termete és különleges, neoromán építészeti stílusa miatt mindenki megcsodálja.

Kikapcsolódás Balaton

Advent a Balatonnál – Télen is tartogat meglepetéseket a magyar tenger!

2018.11.26.   Bohács Ádám

Egyre többen tudják, hogy a Balaton nemcsak nyáron kínál remek időtöltési lehetőségeket, hanem télen is! Rengeteg program vár itt minden korosztályra az adventi időszakban, most meg is mutatjuk nektek a legjobbakat!

Vidéki látnivalók

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

2020.02.28.   SzSz

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Vidéki látnivalók

Regéci vár - Gyönyörű kilátás a Zempléni-hegyekre

2019.06.15.   Törzsök Emese

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Budapesti kávézó

A fánkok mestere a The Donut Library

2018.10.11.   SzSz

Az édességfanatikusok egyik kedvence lehet a The Donut Library, hiszen nem csak választékától, hanem hangulata miatt is jó ide betérni. A fánkról első körben Amerika jut eszünkbe, másod sorban nagymamáink házi farsangi fánkjai. Ezt a kettőt ötvözve, egy kis extra ízesítéssel jött létre a Donut brand.

Budapesti látnivaló

Budapest legmagasabb pontja – Erzsébet-kilátó

2018.10.02.   SzSz

A város felett van egy pont a János-hegyen, ahonnan csodálatos kilátás nyílik egész Budapestre. A libegő felső állomásától egy könnyű sétával el is érjük, de akár kirándulást is tervezhetünk a kilátóhoz. Megnéztük mi is, milyen Budapest teljes egészében.

Árpád-kori templom Paloznakon

2018.07.19.   SzSz

A Balaton-felvidék telis tele van olyan látnivalókkal, amelyek biztos feledhetetlen élményt nyújtanak. Paloznak egy gyönyörű kis falu, és rengeteg ékessége van. Közöttük a falu katolikus temploma, melynek története az Árpád-korig nyúlik vissza.

Vidéki étterem

Trattoria La Mamma

2018.06.05.   SzSz

A nemrégiben, körülbelül 2 hónapja nyitott Gödöllő új és egyetlen olasz éttermét próbáltuk ki. Szombat késő délutánra foglaltattunk asztalt, biztos, ami biztos alapon. A kipróbálás előtt feltérképeztük a hely közösségi oldalát, ahol rengeteg pozitív véleményt olvashattunk. Bár volt pár igen aggasztóan...

A Balaton északi partjának egy újabb kilátója

2018.07.20.   SzSz

Aki a Balaton-felvidéken járt már valaha tudja, hogy hegyes-völgyes. Egyáltalán nem olyan, mint a déli part, amely szinte teljesen sík. Emiatt van lehetőségünk az északi parton több kirándulásra, és látnivalók megtekintésére. A Balaton északi partján rengeteg kilátót találunk. Ezek közül most a Csákány-hegyi kilátót céloztuk meg.

Az Aranyember Útja Tanösvény a Tamás-hegyen

2018.07.24.   SzSz

Balatonfüreden kanyarog a Tamás-hegyen az Aranyember útja, amely Jókai Mór regénye alapján kapta a nevét. Az útvonal nem túl hosszú, azonban megéri végigsétálni rajta, hiszen az érdekes információk mellett, végig remek kilátásban lehet részünk.

Kikapcsolódás Balaton

Láss a csillagok közé Balatonfűzőn

2018.08.13.   SzSz

A Balaton-felvidéken már sok élményben volt részünk, és sok látnivalót megjártunk. Balatonfűzőn azonban egy olyan helyet fedeztünk fel, amely igazán különleges, és remek program lehet az egész család számára is.

Balatoni étterem

Tényleg a Kistücsök az ország egyik legjobb étterme?

2018.05.21.   CZs

A Kistücsök Étterem Balatonszemesen több mint 20 éve várja az ország minden pontjáról érkező vendégeit. A hazai ízeket kínáló, somogyi konyha ihlette étlap, a belső kialakítás különleges hangulata egész évben csábítja a gasztronómiai kalandokra vágyókat.