Kinizsi-vár képek

Itt van a Föld szívcsakrája a Pilisben, ahol hallod a Föld szívdobogását

Egy káprázatos helyen jártunk, a Föld szívcsakrájánál, Pilisben, ahol a legenda szerint, ha belehallgatsz a Ferenczy-sziklába, akkor hallhatod a Föld szívdobogását.

Guruljon az Élet: Egy hely tényleg mindenkinek

Begurultunk mi is a Guruljon az Életbe, Csopak és Balatonfüred határán. Az útszéli hely legfőképp a bringásoknak jöhet jól, hiszen a bicikliút mellett egy jó kis pihenőhely lehet számukra. Az étterem, vagy inkább pihenőhely igazán egyedi és különleges, lássuk miért.

Madarakat is leshetünk Csopakon

A Balaton élővilága rendkívül széleskörű, és sok fajt lehet, hogy nem is ismerünk. A Csopaki madárles, nem csak egy épület, hanem tanító tábláival remek kikapcsolódás lehet, akár a gyerekekkel együtt.

Barlangélmény Balatonfüreden

Újabb meglepetés: Balatonfüreden barlangot is látogathatunk. A barlangot már 1882-ben felfedezték kőbányászat során, mára már csak turisztikai célból működik. Érdekes élmény lehet, ha nem félsz a mélyben.

Ne bízzuk magunkat a tömegre, ha büfét választunk

Füred is mint tudjuk telis-tele van büfékkel. Az Eszterházy strandon járva délután környékén már megéheztünk így a büfésoron kezdtünk el körbenézni. A strandon lévő büféket egyébként a Tagore sétányról is ugyanúgy elérjük, tehát nem muszáj strandbelépőt fizetni, ha kipróbálnád valamelyiket. Nos, mivel mindenképp a barátnőim lángost szerettek volna enni, én pedig vágytam már egy jó palacsintára, csak a hagyományos büfé jöhetett szóba. Így keveredtünk a Törp Büféhez.

Caravella Café

Egy hely a süti- és kávéimádóknak, ahol figyelnek a részletekre: állatbarát, cukormentességre is van lehetőség, az ár középkategóriás, a kiszolgálás tökéletes, és ahogy belépsz, olyan, mintha egy másik világban találnád magad. Konkrétan nincs is kedved elmenni innen, csak beszélgetni, beszélgetni...

Magyarország legmagasabb vízesése

A maga húsz méteres magasságával a lillafüredi vízesés országunk legnagyobb függőleges esésű vízesése. A vízesés mesterségesen lett kialakítva, mégis csodálatos látnivaló minden évszakban.

Gabi Büfé – Fedezzük fel a Kisfaludy strand büféit

Nyilván ha az ember strandra megy vagy csomagol otthon magának szendvicseket és hatalmas hűtőtáskával érkezik, vagy nincs más, mint enni valahol egy igazi strandkaját. Szerintem a legtöbben inkább az utóbbi verzióba tartoznak, ahogyan persze én is.

A balatonkenesei Tájház, amely biztosan lenyűgöz

Kenesén járva tudtam, hogy találkozhatok itt népi hagyományokkal a Tájház keretében, ami már volt az Év Tájháza is 2011-ben. Az egykori népi lakóház tele van történelmi emlékekkel, tárgyakkal, amik a műemlékek kedvelőinek biztosan tetszeni fog. Engem is lenyűgözött.

Nem olyan, mint képzeltem – Sétány Étterem Csopak

Csopakon járva egy véletlen folyamán tévedtem be a Sétány Étterembe. A strand melletti étterem nagyon jó helyen van, és méretének köszönhetően igen sokan elférnek benne. Ránézésre megfelelő volt egy ebédre, így betértem.