Kisfaludy-kilátó képek

Tűztorony kávézó

Különleges étel, és ital kínálatával a Tűztorony kávézó egyedülálló jelenség, Gödöllő szívében. Az ételallergiásokra, és diétázókra is külön nagy figyelmet fordítanak, emellett csodás terasza várja az erre tévedőket. Nem találkozhatunk minden oszlopon hirdetéseivel, azonban így is könnyen rátalálhatunk, ha városnézés, vagy vásárolgatás közben megszomjazunk.

Erikajálda, igazi retro hely, házias ízekkel!

Nem drága, házias ízű ételek, nagy adagok, piros kockás terítő, háziasszonyok szolgálnak ki, retro kinézet. Ez mind jellemző a gödöllői Erikajáldára, ami valóban egy kajálda!

Se több, se kevesebb : A Söptei Pincészet és Étteremben jártunk

Hála a közösségi médiának és a finom ízeket kedvelő barátainknak hozzánk is eljutott a Söptei Pincészet híre. Kell-e jobb marketing egy étteremnek, mint az elégedett és jól lakott vendégek elismerő véleménye, melyet ráadásul a manapság oly népszerű közösségi platformokon rendre meg is osztanak. Talán soha nem érik meg bennünk az elhatározás, hogy ellátogassunk az eldugott csopaki domboldalon található étterembe, ha az Instagram, Tripadvisor vagy éppen a Facebookon nem találkozunk az ínycsiklandó étel fotóikkal és a gyönyörű balatoni kilátás csábító ígéretével.

A Füredi „fehér templom”

Balatonfüreden találkozhatunk piros, és fehér templommal is. A fehér templom az óváros legmagasabb épülete, amely egyetlen tornyával a Balatonon hajózva is jól látható messziről.

Kiflibe töltött pörkölt a Gulyásbombázóban

Nemrég nyitotta meg apró, de annál jelentőségteljesebb kapuit a Gulyásbombázó Gödöllő központjában, a Petőfi téren. A vendégek imádják, és nem is ok nélkül, igazi különlegesség a magyar street food háza táján.

Csalódás, majd öröm - Halászkert Balatonfüred

Balatonfüred egyik legjobb étterme a Halászkert. Vagyis az lenne, ha …. Ezer éve járunk ide, de most búcsúzunk. Borzasztó hiba egy minőségi helytől. Mi is ez? ….Mutatjuk a cikkben!

Egy felejthetetlen látogatás a Gödöllői Királyi Kastélyban

A Gödöllői Királyi Kastély vagy másnéven gödöllői Grassalkovich-kastély a város egyik legszebb és egyben legérdekesebb látnivalója. A kastély múzeumában tett látogatásunk mellett olyan helyekre is szerencsénk volt bejutni, ahova a vendégek nem tehetnek betekintést. Fedezd fel felünk a csodás kastélyt és történetét!

Egy kilátó, amely szinte egy egész utcát magába foglal

Balatonakarattya és Balatonkenese a déli part felé közeledve az utolsó két olyan település, ahonnan még igazán gyönyörű kilátásban lehet részünk. Itt a hatalmas löszfalról nyílik egy utca, vagyis a Kisfaludy-kilátó, ahonnan csodálhatjuk a Balaton szépségét.

Több, mint egy kifőzde? – Napsugár Étterem

Gödöllő szélén van egy étterem, amely már régóta a helyiek egyik kedvenc kifőzdéje. A Napsugár Étterem napi menüs kifőzdéjét sokan szeretik és rendszerint tömegek sorakoznak a bejáratnál. Az étterem már több átalakításon átesett, és tulajdonosváltás is történt. Most megnéztük az étterem megújult konyháját.

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.

Az Aranygombos Fogadóba már többször ellátogattunk, ahol csendes, nyugodt környezetben finom ételekkel, és kedves kiszolgálással fogadtak minket. Így, amikor legutóbb Telkibányán jártunk és vacsorázni szerettünk volna, ismét az Aranygombost választottuk! Mutatjuk, milyen élményeket szereztünk!