Margit romok képek

Asia Food - kínai Óbudán

EuroCenter, Óbuda. Október van, a nap melegen süt, szél nincs, én pedig húzom a szám, amiért egyre megszokottabb, hogy október közepén egy vékony bőrkabátban megsülök. Abnormális ez a globális felmelegedés, de hátha legalább az Asia Food jól teljesít a mai napon.

Mit csinálj Badacsonyban, ha nincs szezon? És ha az van?

Mondhatnám semmit, mivel első látásra ez volt az érzésünk, amikor Badacsonyba érkeztünk, pedig már június volt. A törekvés, mely szerint a Balaton 4 évszakos nyaralóhely, nem látszott elsőre. Legalábbis az Alsóörs – Tihany vidékhez szokott szemünknek. Mégis, nagyon élveztük ezt a korai Badacsonyt.

A Babati Istállókastély

A Babati Istállókastély egy olyan eldugott részén található Gödöllőnek, ahová véletlenül nem nagyon kerül oda az ember, csak ha célirányosan megy. Akkor viszont igazi kincsre bukkanhatunk – feltéve, ha szeretjük a természetet, és nem a csillogás az elsődleges.

Schőnig Cukrászda – Kellemes hangulat, jó sütemények

A veszprémi Schőnig Cukrászda a belvárostól nem messze található, saját kialakítású parkolóval a vendégek részére. A cukrászda rendelkezik egy nagy külső terasszal, és egy kis kellemes hangultú belső térrel. Ide tértünk hát be egy esős napon.

A mediterrán stílusú Cocco-Mio étterem Fót szélén!

Kinézetre szerintem itt kezdődik egy étterem. Sok helyen jártunk már, középszerű, megszokott vagy rosszabb kinézetű helyeken, de a Cocco-Mio étterem magasan übereli az átlag vendéglátóegységek kinézetét!

Siófok cuki Cukrászdája

A Villa Gréta Cukrászdát Siófoki látogatásunk során ejtettük útba. A cukrászdát az interneten találtuk meg cukormentes sütemény után kutatva. Éppen nem volt tőlünk túl messze, így hát benéztünk.

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket akár Te is irányíthatsz.

Aranysas hotel - Alsóörs

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.

Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton.

A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel, valamint a Balaton egyik legkedveltebb strandja a gyermekek részére kialakított mediterrán öböllel igazi élményt nyújt a pihenni vágyók számára. Alsóörs csendes, nyugodt település, ahol kiváló lehetőség nyílik kerékpározásra, vitorlázásra és egyéb sportok űzésére is.

Alsóörsi szállásunk a strandtól 150 m-re, árnyékot adó fákkal övezett parkban található. A 21 szobás szállodánk, és  90 fő elhelyezésére alkalmas faházaink barátságos kiszolgálással, balatoni hangulattal és kedvező árakkal várják Kedves Vendégeiket!

A Hotel Aranysas csoportok részére is kiválóan alkalmas szállás Alsóörsön

• A faházak 5 fős lakrészei (2+3 ágyas szobák) alapfelszereltségű, kertkapcsolattal rendelkező, tiszta, olcsó, partközeli szálláslehetőséget biztosítanak csoportoknak, táboroknak, osztálykirándulásoknak, sportegyesületeknek
  • A szálláshelyen igénybe vehető szolgáltatások: Wifi használat, kondicionáló terem, finn szauna, tűztér, asztalitenisz (kültéri) élő-csocsó pálya használat
  • Minden csoportos ajánlatkérésre egyedi árajánlatot készítünk, rugalmasan dolgozunk, mindig figyelembe vesszük a megrendeléssel és fizetéssel kapcsolatos igényeket
  • Akár már egy éjszakára is kínálunk szállást csoportok számára
  • Igény szerint bőséges büféreggelit, félpanziós ellátást is biztosítunk a szállás mellé
  • A szállás másfél kilométeres körzetében színvonalas sportlétesítmények (sportcsarnok, futballpálya, strandkézilabda-strandröplabda pálya) bérelhetők
  • Alsóörsön sok programra van lehetőség: íjászkodást, vitorlázást, lovaglást és túrázást is választhatunk itt
  • A Balaton északi partja természeti és kulturális látnivalókban egyaránt gazdag, remek kirándulóhely

Viktória Bécsi Kávézó

Az óbudai EuroCenter a hegyvidékieknek már évek óta jól ismert közeg, hiszen a valamikor nagy, füves részre épület pláza hiánypótló a kerületben. A Viktória Bécsi Kávézó pedig egy üde kis színfolt a hatalmas épületben, hiszen valóban minőségi kávézásra számíthatunk, ha beülünk ide akár egyedül, akár barátokkal, rokonokkal.

Szada felett - Trianoni emlékmű

Gödöllő térségében sok olyan hellyel találkozhatunk, ahol érdemes kirándulnunk. Az egyik ilyen Szada területe. Itt találhatjuk a Margita legmagasabb pontját is, és a domboldalon felállított Trianoni emlékművet, amely a környékbeliek egyik kedvenc pihenőhelye.