A balatonfüredi Maurus étterem nyitvatartása, képei, étlapja, asztalfoglalás és elérhetősége, képek az étteremről és az ételekről. Beszámoló

Maurus, Balatonfüred - 1.

A Tihany mellett található csúcspont

Sajkod egy Tihany melletti apró település, ahol megtalálhatjuk az Őrtorony kilátót. Az Apáti-hegy legmagasabb pontján gyönyörű kilátás nyílik a Balatonra, Tihanyra, és a környező településekre is. Az út kissé rögös felfelé, de hidd el megéri!

Házi rétesek nyomában Balatonfüreden II. - Füredi Rétes Bolt

Árpi bácsi Házi Rétesezője után belefutottam még egy rétesezőbe Füreden. Itt is házi rétest ígértek, így kíváncsi voltam, hogy vajon jobb lesz-e Árpi bácsinál. Igen, a konkurencia nagyúr, és sajnos én most ki is élesítem a versenyt. Nézzük a Füredi Rétes Bolt hogyan teljesített.

Téli romantika a Bakony lábánál

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

A Gödöllői Királyi Kastély

Gödöllő Budapesttől mindössze 30 kilométerre található, a Rákos-patak völgyében fekszik. Majd’ 40.000-es lélekszámával a környező települések központja. Leghíresebb látványossága a Gödöllői Királyi Kastély.

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.

Az Aranygombos Fogadóba már többször ellátogattunk, ahol csendes, nyugodt környezetben finom ételekkel, és kedves kiszolgálással fogadtak minket. Így, amikor legutóbb Telkibányán jártunk és vacsorázni szerettünk volna, ismét az Aranygombost választottuk! Mutatjuk, milyen élményeket szereztünk!

Egy kis vidéki ékszerdoboz – Vadvirág Kávézó & Cukrászda

Baján jártunk, és finom sütire vágytunk, úgyhogy el is kezdtük keresgélni a közeli cukrászdákat, sajnos vasárnap délután volt, így kicsit gondban voltunk, de végül rátaláltunk a Vadvirágra!

Lent a völgyben, a meghitt hangulatú Fricska étterem

A Fricska tényleg igazi családias, meghitt hangulatot áraszt magából, ahogy megérkezik az ember. A patak mellett elhelyezett asztalok, fehér napernyőkkel, a kertben lévő hatalmas látványkonyha, ahol frissen készülnek az ételek.

Mik is ezek a cipők a Duna-parton?

Sokan nem tudják, és a turisták is furcsán állnak a cipők felett fotózva, és elmélkedve vajon mit keresnek a főváros pesti oldalán lévő cipők a Duna-parton. Ez a mű egy igen megrázó eseménynek állít emléket.

„Azúr expressz” Balatonalmádi

A hajdani Alsóörs-Veszprémi vasútvonalról a Balaton-felvidékiek sokat tudnának mesélni minden bizonnyal. A vonalból mára már csak az a vonat maradt meg, amely járkált fel-alá ezen az útvonalon. A vonatot Balatonalmádin találjuk teljes egészében.

Felejthetetlen élmény – Hajókázás a Dunán!

Születésnapom alkalmával barátnőm meglepett egy kis hajókázással, ennek pedig nagyon örültem, mivel mindenem a víz, imádom minden formában a tavakat, a folyókat és természetesen a tengert is!