Munkácsy Hotel Békéscsaba

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Munkácsy Hotel Békéscsaba

A Békéscsaba csendes részén, a városközponttól 10 perces sétára lévő Munkácsy Hotel díjmentes wifivel, ingyenes légkondicionálással, 24 órás recepcióval, wellnessrészleggel és étteremmel várja vendégeit. A helyszínen ingyenes, nyilvános parkoló vehető igénybe, a legközelebbi buszmegálló pedig 300 méterre található.

Daubner Cukrászda

Daubner Cukrászda - II. kerület

2017.10.31 Kósa Krisztina, újságíró

Aki ismeri, annak nem kell bemutatnom, aki viszont nem, az jó, ha tudja, hogy a főváros egyik legjobb cukrászdájával van dolgunk. Ami viszont mégis furcsa: 2017-et írunk, és még mindig nincsen cukormentes sütijük, egy darab sem. Mégis miért?

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: 2 hónapja
Nagyon szépen berendezett hotel, azonban a személyzetnek nem ártana néhány alap vendéglátási ismeretet tanítani, mert javarészt fiatalokkal vannak feltöltve, akik nem igazán értenek a munkájukhoz. Amikor mi voltunk ott egy nagyobb szabású rendezvény miatt szinte felfordult a szálloda, mindenki a rendezvényre készült és kevesebb fókusz maradt a szálló vendégekre. Például este a recepciónál álltunk, mire beült a recepciós hölgy helyére egy ittas fiatalember és úgy, hogy hozzá sem szóltunk tiszteletlenül beszélt velem, ismeretlenül letegezett, mire én tiszteletre kértem és azt válaszolta, hogy céges rendezvényük van és lazuljak el. A hétvégi reggeliztető fiatalember is talán, ha több időt töltene a vendéglátással, mint az edzéssel a lenti kondi teremben, pl. egy mosoly reggel az érkező vendégeknek, vagy egy kérdés, hogy szükségünk lenne-e valamire, akkor mi is kedvesebb emlékekkel tértünk volna haza. Kicsit vicces volt, hogy úgy járkált kihúzva magát, hogy szinte elfelejtettem, hogy fizető vendég vagyok és ő pedig engem kellene, hogy kiszolgáljon. A szobák tiszták, szépek, a hotel megpróbál figyelni a környezettudatosságra, azonban nagyon véknyak a falak, én még azt is hallottam, hogy a függönyt elhúzta a mellettünk lévő szobában valaki, pedig ment a tv. A mosdóban a wc ülőke le volt szakadva, párszor majdnem leestünk a wc-ről, és a wellness részleget nemcsak a szálló vendégek használhatják, hanem jönnek elég sokan külsős vendégek is a városból és környékről. Amivel viszont nagyon megvoltunk elégedve, az a vacsoránál a 2 hölgy professzionális és kedves kiszolgálása, az ételek finomak voltak és segítettek nekünk tortát is beszerezni, amiért ezúton is köszönet. Összességében nekünk besorolás tekintetében nem egy 4✴︎-os hotelnak felelne meg ez a szállás, mi már sok helyen voltunk és nálunk mindig a személyzet hozzáállása volt a mérvadó, itt nagyon úgy tűnik, hogy nincs ember, aki a személyzetet irányítaná vagy tanítatná esetleg odafigyelne a részletekre is.

Értékelés időpontja: 4 hónapja
Szívem szerint egy csillagot adtam volna, de az étel finom. A szálloda négy csillagot nem érdemel, inkább gyenge hármas. A szobák felszereltsége siralmas, hangszigetelés nuku, temperáló fűtés, a többit old meg siralmas klímával, ami zajos ahogy a hűtő is (minibar forgalma ismeretlen). A személyzet nagyon kedves és segítőkész. A szálloda nem, de az étterem ajánlott. Edit: a privát parkolót távolról nem nyitják távozáskor, találd meg a gombot játék van.

Értékelés időpontja: 2 hete
Minőségi terek, tágas szobák, finom ételek.

Értékelés időpontja: 6 hónapja
Csak az éttermet próbáltam ki, egymás utáni két napon. Az egyik nap rib eye steaket ettem, amit medium rarere kértem, de cipotalp kemenysegure sütöttek, illetve a hús minősége is kifogásolható volt. Amikor ezt megemlitettem a felszolgalonak, csak annyit mondott, hogy majd elmondja a chefnek. Másnap grillezett szurkeharcsat kértem saláta agyon, de nem kértem rá a szószt, mert laktozerzekeny vagyok. Ennek ellenére szósszal együtt érkezett meg az ételem. Nagyobb társasággal voltunk, a többi étel sem aratott túl nagy sikert.

Értékelés időpontja: 5 hónapja
Szakmai rendezvény miatt egy éjszakát töltöttem ott. A reggeli kávéfogyasztásom mellé más fogyasztását is ráterhelték a szobámra. A szobából reggel kijeletkeztem, de ott felejtettem a telefontöltőmet. Még aznap telefonáltam a szállodába, de azt válaszolták nem találták meg ami lehetetlen. Kollégám fűtetlen szobát kapott, másik kollégámnak éjjel leállt a fűtése a szobájában.

hirdetes
5600 Békéscsaba, Kórház u. 4
(06 66) 322 376

Legfrisebb cikkeink

Róma fő nevezetességei hasznos tippekkel

„Minden út Rómába vezet.”-tartja a mondás, nos most a miénk is oda vezetett. Napfény, színek, ízek, történelem és sok-sok kincs, ha csak öt dolgot kellene kiemelnünk az örök város pompájából a Colosseumon, Vatikánon, és Trevi-kúton túl. De nézzük is az élménybeszámolót, azaz, hogy miért érdemes nemcsak szeretni Rómát, hanem meg is látogatni!

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Romantika a Bakonyban

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Szamos Marcipán Múzeum

A szamosi Marcipán Múzeum vagyis a Szamos Marcipán név nemzetközileg is elismert márkává vált. Szentendre egyik leghíresebb cukrászdája és vállalkozása már 1935 óta, ahová a turisták is szívesen ellátogatnak.

Csillagok Háborúja kiállítás Budapest 2019

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású gyűjtői kiállítást szerveztek a budapesti Bálna...

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Népszerű helyek a közelben

Szabadság út 2

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!