Napsugár büfé képek

Mátraverebély-Szentkút csodatévő vizéből ittunk!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes mindenkinek elmennie erre a festői szépségű településre, ismerjétek meg Mátraverebély-Szentkút páratlan látványosságait!

A megújult gödöllői főtér

A tavaly lebontott életveszélyes városháza helyén végre megnyitott az új főtér, amely igazán családbarát lett. Sokan felháborodtak, hogy nem új városháza lesz építve a régi helyén, hanem az önkormányzat más tervekkel állt elő. Most megnéztük a végeredményt.

A Balaton legszebb erődje, a Szigligeti vár

A múlt évben barátaimmal úgy gondoltuk, hogy beülünk a kocsiba, és elindulunk valahova, az úti cél a Balaton északi partja volt, de nem tisztáztuk le az elején, hova is megyünk pontosan.

A 42. Balatonboglári Szüreti Fesztivál

Idén 42. alkalommal rendezték meg a 2018-as Balatonboglári Szüreti fesztivált, amely az ország egyik legnagyobb ingyenes szabadtéri rendezvénye. A BB Fesztivál minden évben rengeteg fellépővel, a borvidék boraival, kézműves, és kirakodóvásárral, vidámparkkal, szüreti felvonulással kedveskedik az idelátogatóknak. Nézzük milyen volt az idei.

Somlyó-hegyi kilátó – Kevés túráért szép látvány

Alsóörsön találhatjuk meg a Somlyó-hegyi kilátót, amely gyönyörű látványt nyújt az odatérőknek. Bárki számára remek kikapcsolódást nyújt a kilátóba felmenni, hiszen egy rövid kis sétával elérhető, a látvány pedig lenyűgöző odafentről.

Levendula kézműves fagyizó

Kívülről kellemes, fehéres-lilás színkombinációjával hívogató, és egyben nyugalmat árasztó a főváros rohanó életében. A Szent István körút megannyi étterme és szórakozóhelye közt kitűnik finomságával - már ami a külcsínt illeti; a többi viszont csak akkor derül ki, ha belép az ember…

Meghökkentő képek a 2018-as World Press Photo kiállításon

Figyelem, a következő cikk a nyugalom megzavarására alkalmas képeket tartalmaz!

Az idei World Press Photo kiállításon meghökkentő és gondolatébresztő fotókkal, illetve történetekkel találkozhatunk. A kiállítás lényege pontosan ez, hogy a hétköznapi emberek figyelmét kiragadja a valóságból, és olyan eseményekkel is tisztában legyenek, amelyek a világ egyes részein nagy problémákat okoznak. Elmentünk mi is, és szembenéztünk a valósággal.

Máriabesnyő ékessége a „Kis Bazilika”

Gödöllő Máribesnyői részén egy csodálatos 18. századi bazilikával is találkozhatunk, amelyet gróf Grassalkovich Antal építtetett. A templom két részből áll, aminek felső szintjén található meg az eredeti Mária-szobor.

Se több, se kevesebb : A Söptei Pincészet és Étteremben jártunk

Hála a közösségi médiának és a finom ízeket kedvelő barátainknak hozzánk is eljutott a Söptei Pincészet híre. Kell-e jobb marketing egy étteremnek, mint az elégedett és jól lakott vendégek elismerő véleménye, melyet ráadásul a manapság oly népszerű közösségi platformokon rendre meg is osztanak. Talán soha nem érik meg bennünk az elhatározás, hogy ellátogassunk az eldugott csopaki domboldalon található étterembe, ha az Instagram, Tripadvisor vagy éppen a Facebookon nem találkozunk az ínycsiklandó étel fotóikkal és a gyönyörű balatoni kilátás csábító ígéretével.

Diófa Étterem és Rendezvényház

Ne menjetek ide. Komolyan, ne tegyétek. Ha ne adj Isten, kitörne a III. világháború, akkor talán, de amúgy eszetekbe se jusson. Én még ilyen rosszat szerintem sehol sem ettem, mint ma itt…