Szent Euszták templom képek

Újbuda jelképe a Szent Imre templom

A budai Feneketlen-tó mellett lévő Szent Imre templom az újbudai városkép egyik ikonikus épülete. A templomot a kerület logójában is felhasználták, így sokaknak onnan lehet ismerős. Az épület két, sisakos tornya kiemelkedik a környező házak közül neobarokk stílusával.

Remete-forrás Balatonalmádi

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

Café de Paris - egy kis Franciaország Budapest közepén

A Café de Paris sokban hasonlít az igazi Párizsra, és ez alatt értem most azt is, hogy nem a legtisztább hely, ahol valaha voltam, és a felszolgált étellel is akadtak azért gondok.

Amikor az egészséges „sütnivalók” nem nyernek

A Smankerli Cukrászda az a hely, amelybe belépve egyből kellemesen érzi magát az ember. A cukrászdát igazán szép design jellemzi, azonban ez nem elég. Egy jó helyhez kellenek a minőségi termékek és a kedves felszolgálás is. Lássuk, hogy ezekben mennyire jó a Smankerli.

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

Veszprémi Állatkert – A remek élményért

Az idén augusztusban 70 éves veszprémi állatkertet látogattuk meg. Az állatkert a Balatontól mindössze 15 kilométerre helyezkedik el, és jól megközelíthető. Aki autóval érkezik, könnyen megtalálja, mivel a városban sorra elhelyezett Zoo feliratú táblák segítik mutatni a megfelelő utat egészen az állatkertig. Az állatkerthez két bejárat tartozik, a Gyula-dombi és a Fejes-völgyi bejárat. Mindkét részen ingyenes a parkolás, így bármeddig elidőzhetünk az állatkertben. Mi a Fejes-völgyi bejárathoz érkeztünk meg nyitás után kicsivel.

Könnyű túra geológiai érdekességekkel

A Forrás-hegyi tanösvény rövid, de hasznos túra lehet bárki számára, hiszen a maga 1,5km-vel igazán gyorsan körbeérhetünk rajta. A túra alatt dombokat is meg kell másznunk, és a szűk ösvényeken át igazi kalandtúrában lehet részünk. Az állomások alatt pedig olvashatunk rengeteg érdekességet. Az itt kialakított geológiai bemutatóhelyen a Triász-tenger üledékeinek és a Föld tűzhányóműködésének több száz millió éves maradványait tekinthetjük meg.

Budapest legmagasabb pontja – Erzsébet-kilátó

A város felett van egy pont a János-hegyen, ahonnan csodálatos kilátás nyílik egész Budapestre. A libegő felső állomásától egy könnyű sétával el is érjük, de akár kirándulást is tervezhetünk a kilátóhoz. Megnéztük mi is, milyen Budapest teljes egészében.

Kipróbáltuk Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart

2019 februárjában adták át Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart. A hely nevéből adódóan itt minden a kávé szeretetéről szól, de a széles kávékínálat mellett frissen készült paninikkel, kézműves-, glutén-, illetve cukormentes süteményekkel is várják az idelátogatókat.

Balatonfüred kilátója a Jókai-kilátó

Füreden nem is gondolná az ember mennyi látnivaló van. Nem csak strandolni tudunk, és sétálgatni a Tagorén, illetve a kikötőbe, hanem kirándulni is. Balatonfüred dombos-völgyes környezetének köszönhetően van mit felfedeznünk.