Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Vidéki étterem

Aranygombos Fogadó

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

hirdetes

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.

Az Aranygombos Fogadóba már többször ellátogattunk, ahol csendes, nyugodt környezetben finom ételekkel, és kedves kiszolgálással fogadtak minket. Így, amikor legutóbb Telkibányán jártunk és vacsorázni szerettünk volna, ismét az Aranygombost választottuk! Mutatjuk, milyen élményeket szereztünk!

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra!

Aranygombos Fogadó Telkibánya

A Fogadó

Az Aranygombos Fogadóba asztalfoglalás nélkül érkeztünk, így a teli parkoló láttán kissé aggódtunk, hogy nem lesz helyünk az étteremben. Betérve viszont láttuk, hogy van még számos szabad asztal, így arra következtettünk, hogy a sok autó valószínűleg a szállóvendégeké. Ahogy az étterembe beléptünk rögtön magával ragadott az étterem régi falusi házakat idéző hangulata, a gerendás mennyezetével, kandallójával, régi festményeivel, és a domináns sötétbarna-fehér színével.

A pincér kedves köszönéssel fogadott minket és megkérdezte, hogy a kinti teraszon vagy bent szeretnénk helyet foglalni. Mivel nagyon meleg nyári este volt, ezért a szellősebb teraszt választottuk. Egy hangulatos kerti pavilonnal fedett asztalnál kaptunk helyet, ahonnan megnyerő kilátás nyílt a rendezett kertre. A Fogadó teljes területe gyönyörűen parkosított, rendezett, tele van növényekkel, fákkal, virágokkal, az erdőtől pedig csak egy kis patak választja el. Az erdő közelsége miatt kristálytiszta volt a levegő, a békés hangulatot kellemes madárcsicsergés egészítette ki. Az étterem külső részén lévő asztalok mindegyikénél ültek vendégek, az asztalok viszont távolabb vannak elhelyezve egymástól, így a nyugodt hangulatot ez sem zavarta meg.

Kínálat

Az Aranygombos Fogadóban tájjellegű, magyaros és különleges ételeket is kínálnak. Nemcsak tájjellegű ételeket, hanem tájjellegű italokat is választhatunk, hiszen az itallapon megtalálhatók például a tokaji borok és a Gönci barack pálinka is. Választásunk az utóbbira esett, mellé pedig egy házi limonádét is kértünk. Mivel jártunk már itt, így az étlapról nem volt nehéz választani, mert tudtuk, hogy a levesek közül a telkibányai ragulevesben sosem csalódunk. A főételek közül bébicsirkét rendeltem mentás-lime-os salátával és jázmin rizzsel. Az italokat nagyon hamar kihozták és a főételekre sem kellett sokat várni, így a gyors kiszolgálás mindenképpen a hely előnyét jelenti.

Ízek

A házi limonádétól talán kicsit többet vártam volna, ugyanis ez csak egy szörp volt egyetlen narancs és egyetlen citrom karikával, a pálinka viszont hozta a megszokott zamatos gyümölcsös ízvilágot. A telkibányai ragulevesből fél adagot kértünk, de ezzel a kis adaggal is kellemesen eltelítődtünk, hiszen ez egy laktató, tartalmas levesnek számít. Ezt a tárkonnyal ízesített ragulevest helyi recept szerint készítik és nagyon finom, frissen sütött házi cipóval tálalják, így mindenképpen érdemes megkóstolni, ha Telkibányán járunk.

Amikor a finom leves után felszolgálták a bébicsirkét, már tudtam, hogy azt a hatalmas adagot nem fogom bírni megenni. A bébicsirke olyan volt, mint amilyennek lennie kell: kívül ropogós, belül omlós, a mentás-lime-os saláta pedig nagyon jól kiegészítette a csirke ízét. Teljesen rendben volt az étel, viszont tényleg akkora adag volt, hogy egy nagyobb étvágyú embernek is elég lett volna. Miután megvacsoráztunk és rendeztük a számlát, egy sétára indultunk a fogadó körül. A meglepetés csak ezután következett.

De mi volt a meglepetés? A következő oldalon megtudhatod!

Múzeum út 3.

külterület

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!