Tamás-hegyi kereszt kilátás

Gödöllő gyöngyszeme a Caravella

Hiába jártál már bájos kávézóban, a Caravella még neked is különleges lesz. Kellemes vintage hangulatával és különböző bútoraival igazán magával ragadja az embert. Nem csak megjelenésben, de felszolgálásban, és persze ételekben is toppon van a hely.

Szent Péter és Pál templom Balatonrendes

A Balatonrendesen található római katolikus templom a település domboldalán található idilli környezetben. A templom mellett zöld területet találunk, ami miatt igen csak kiemelkedő jelenség.

A Csopaki Strand bejáratánál ilyen látnivalóra is bukkanhatunk

Csopak főleg borairól, és malmairól híres, azonban elvétve találunk még más látnivalókat is. Köztük fellelhetjük István és Gizella kútját, amely a magyar király és felesége tiszteletére épült.

Üvegtigris Büfé – Füred „törzs” lángosozója

Az Üvegtigris Büfét Balatonfüreden a Zátonyi Ferenc sétányon találhatjuk meg, amely a Tagore sétány folytatása. Pontosan itt sétálgatva éheztünk meg egy jó lángosra, hát kutatni kezdtünk, hol kaphatnánk. Érdekes, hogy a sétányon ez volt az egyetlen hely, ahol ki volt írva nagy betűkkel a Lángos szó. Így érkeztünk meg ehhez a kissé eldugott büféhez.

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!

A legendás tihanyi Visszhang-domb

Ki ne hallott volna már a tihanyi Visszhangról. Már gyermekként tudtuk, hogy a Balatonnál van egy ilyen hely, ahol, ha elkiáltjuk magunkat, akkor hangunkat visszahalljuk. Megnéztük mai formájában is a Visszhang dombot, hogy működik-e még a jelenség.

Menzaélmények széles választékban

Gödöllő városában sok lehetőségünk adódik, ha ebédelni szeretnénk. Több vendéglátóhelyen is kínálnak napi menüket, a Mensa Bistro azonban főleg erre specializálódott. Naponta többféle menüvel készülnek, amelyből szinte mindenki talál magának megfelelőt.

Rákoshegyi Lisieux-i Szent Teréz plébániatemplom

Nem feltétlenül csak azért és csak akkot lehet templomba menni időnként, mert annyira vallásosak vagyunk, hanem azért is, hogy néha egy kis megnyugvást hozzon az ember életébe ez a pár perc külünleges csend és nyugalom, ami innen árad – vallástól és nézettől teljesen függetlenül.

Kisfaludy Strandfürdő Balatonfüred – Hova menjünk Füreden strandolni?

Jó strandot keresel? A balatonfüredi Kisfaludy strandra akkor érdemes ellátogatnod, mivel a belépő nem drága, azonban cserébe egy gondosan karbantartott területre érkezhetünk az egész családdal.

A rengeteg ostromot átélt Thury-vár

A Balaton és a Velencei-tó között nagyjából félúton található egy sok mindent átélt vár, nem régen ide látogattunk el, ismerkedjetek meg kicsit közelebbről ti is a Várpalotai várral, vagy más néven a Thury-várral!