Tündérek völgye

Vidéki látnivaló

Tündérek völgye

hirdetes

Sokat hallottunk már róla, ezért úgy döntöttünk, hogy erdélyi körtúránk egyik állomása ez lesz. Szerencsére nem csalódtunk, nézzétek, mi várt minket a Tündérek völgyében!

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra!

Erdély legkülönlegesebb szállása – Tündérek völgye

Nem voltunk annyira felkészülve, illetve sehol nem találtunk pontos címet, ez pedig eléggé megnehezítette a dolgunkat. Annyit tudtunk, hogy Felsőporumbák, de hogy ott merre induljunk, azt nem. A települést megtaláltuk könnyedén, majd elkezdtük kérdezgetni a helyieket.

Ez a terület nem arról híres, hogy magyarul beszélnek az emberek, azt viszont mindenkin lehet látni, hogy érti, amit mondunk nekik…Elképesztő, az emberek többsége itt már csak azért se szólal meg magyarul…Mindegy, a lényeg, hogy senki nem tudott segíteni, így a megérzéseinkre hagyatkoztunk.

Azt még egyébként tudtuk, hogy a Fogarasi-havasok lábánál van ez a hely, szóval elindultunk a hegyek felé. Se tábla, se jelzés, semmi, mentünk, hátha megtaláljuk. És végül meg is találtuk, az út mentén egy kis parkoló várt minket, majd megpillantottuk a Tündérek völgyét!

Ami vár a Tündérek völgyénél

Gabriela és Razvan Vasile egész pontosan 2003-ban döntött úgy, hogy elég volt a nagyváros zajából, ők bizony megvalósítják nagy álmukat, és a természet lágy ölén létrehoztak egy olyan pihenőhelyet, ahol mindenki boldogan tölti a napjait, feltöltődve, és felejthetetlen élményekkel tér haza. A Tündérek völgye 50 kilométerre van az első nagyobb várostól, ami pedig Nagyszeben.

Hihetetlen, de a pazar épületet környezetbarát anyagokból tervezték meg, agyag, fa, homok, kő és széna felhasználásával épült meg, a cserepek pedig fenyőfából vannak. A mesébe illő kastély kétszintes, összesen 10 szobás, melyek mindegyikéből a Fogarasi-havasok csúcsaira nyílik kilátás. Minden egyes szoba egyedi tervezésű, csodálatosan szép!

Ha a környéken jártok, mindenképpen látogassatok el ide, mi nagyjából egy órát töltöttünk itt el, ettünk-ittunk, nézelődtünk, és nem utolsósorban beleszerettünk a helybe!

Porumbacu de Sus

Kossuth Lajos u. .

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!