Velence Resort & Spa

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Velence Resort & Spa

A Sanse étterem nemzetközi ételeket és helyi specialitásokat kínál, melyek frissen készülnek a pizzasütővel is ellátott nyitott konyhában.

A wellnessrészlegen lévő Well bárban és a recepción található Papa bárban könnyű harapnivalók fogyaszthatók. A nyári strandszezonban a parton lévő Sunset strandbár is nyitva tart.

A Velence Resort & Spa 1000 m²-es vízfelülettel rendelkező wellnessközpontjában 11 medence, köztük szabadtéri és fedett medencék, termálfürdő, élmény- és úszómedencék, gyermekmedencék, valamint szauna és pezsgőfürdő garantálja a kellemes időtöltést. Testedzésre a fitneszközpontban van lehetőség.

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: egy hete
Hétköznap vagyunk itt 10.29-én. Zuglóból jöttünk ide, mert itt már rég voltunk, de akkor sokszor. 16 óra után itt 7e körül van a belépő a 2 felnőtt 3 gyerek után, a Paskál Strandon 9e, amit szeretünk de az csak 20 óráig van nyitva. Velence messzebb van, de 1,5 órával tovább van nyitva . Hát jöjjünk. A pofon a pénztárnál ért. Az őszi szünet miatt, a honlap legalján apróbetűs rész miatt hétvégi ár van egész héten hétköznap is... 7e helyett 16ezer az ár, ja és hétvégén 16 után nincs kedvezmény!! Aztabü..sqrva csókoltatom a marketingest, pricing managert, meg az egész lehúzó bagázst. Ügyes nagyon ügyes! Kár, hogy nem jövünk többet! Pedig 20x voltunk már legalább... De ez most nem esett jól!

Értékelés időpontja: egy hónapja
Teljesen elégedettek voltunk a wellness szállodával. Gyerekbarát szálloda. Mi két gyerekkel mentünk, nekik is nagyon tetszett az ott töltött 5 nap, nem is akartak eljönni. Nagyon kedves a személyzet és segítőkészek. Zsúfolt időszakban voltunk, mégis szakítottak időt ránk is, bármivel fordultunk hozzájuk. Elég nagy a wellness részlege: 7 szauna, 2 merülő medence a szaunákhoz, nagy élménymedence, jakuzzi, 2 thermal medence, kültéri élménymedence, kültéri melegvizes medence, sóbarlang, kneipp medence és 2 gyerek medence. Emellett van masszázs és további szépségápolási lehetőségek amit mi kihagytunk a gyerekek miatt. Van lehetőség gyerekmegőrzésre ingyenesen a Játékszigetben, ami lényegében egy szoba tele játékkal a gyerekeknek és kedves lányok foglalkoznak velük, illetve Ele-Fanni szépségkuckója ahol fizetség ellenében vigyáznak a gyerkőcre, cserében mindenféle ajándékot kapnak amit hazavihetnek. Emellett van kint több kis játszótér is, a szállodának is van saját, illetve a közelben a parton is. Beltéren pedig egy dzsungel játszóház volt ami egy jó kis több emeletes mászóka egy nagy csúszdával. Egy kivétellel mindenről csak pozitívan tudok nyilatkozni. Az az egy pedig a kaja. A reggeli nagyon finom volt és bőséges. Az ebéd sajnos már nem, mert mindössze két tészta közül volt lehetőség választani, az egyik húsmentes a másik húsos tészta volt. A vacsora pedig sajnos nagyon egyhangú volt, vegetáriánus ételben sem volt túl nagy választék, szerencsére nem vagyunk glutén, laktóz vagy bármi más érzékenyek, így nem volt nagy probléma. A kilátás nagyon szép a Velencei tóra, a szálloda és a wellness rész is jól néz ki, könnyű elsajátítani a közlekedést a sok szoba és a fontos helyszínek közt. Minden megközelíthető beltéren, így hidegben ki sem kell jönni. Rögtön a vonatállomás mellett van, így akik autó nélkül mennek, gyorsan 5 perc alatt már a vonatállomástól a szállodába érnek.

Értékelés időpontja: az elmúlt héten
A wellness szolgáltatás és az étteremben étlapról rendelt ételek 5☆színvonal! Viszont bejelentkezéskor és kijelentkezéskor is nagy csalódás volt a recepciós kollégák információ átadása és tudása! Igazából vakon voltunk a hotelben,amíg magunknak fel nem fedeztünk mindent! Úgy gondolom,hogy egy ilyen szintű hotelben legalább 5 percet szánjanak Minden vendégre,hogy tájékoztatják mit-hol találnak, mi- mikor elérhető... A hotel maga közvetlenül a tó partján fekszik,gyönyörű kilátással a szobából! Lenne mit fejleszteni a hotelben, pl a lobby-ban található akváriumot megeszi a penész és a kosz,ami a lobby dísze lehetne!

Értékelés időpontja: 2 hete
Múlt héten voltunk. Üdülési jogunk van. Pihenni jövünk, ezért mindig befizetjük a félpanziót. Az árak felfelé, a szinvonal lefelé megy. Sajonos a hetünk közben a feleségem megbetegedett, be kellett feküdnie Budapesten a Semmelweis kórházba. Másnap kijelentkeztem. Megkérdeztem, hoy a z étkezésre befizetett összegből a ki nem használt részt vissza kaphatjuk-e "sajnos nem áll módjukban visszatéríteni" a válasz. Hát köszönöm szépen (19500 Ft). Javaslom mindenkinek , előre ne fizessenek!

Értékelés időpontja: 2 hónapja
1 napos wellness kikapcsolódásra érkeztünk a Velence Resortba. Első pofon már a parkolóba ért, mikor kiderült, hogy fizetős lett az a parkoló, amelyet pár éve P+R parkolónak is alakítottak ki. Ahhoz, hogy megtudják tartani az egy napra érkező vendégeket, illene a szálloda részéről az Önkormányzattal kialkudni valamilyen variációt, főleg úgy, hogy a belépő árak is pár év alatt a duplájára emelkedtek. Ehhez képest a park ugyan tiszta, de a múlthoz képest a fű kiégve. A büfék évek óta rövid nyitva tartással üzemelnek, nem igazodva a felmerülő igényekhez és nagyon drágák. A medencék szélén vastagon lerakodott vízkő és kosz. Sajnos az öltözők színvonala és tisztasága évről-évre rosszabb, és a gyengén működő karórák lecserélésén kívül nem sok másra költöttek az elmúlt években. Az meg magában pofátlanság, hogy az úszómedence végén található faházban, ahol hosszú sorban állás után, automatikusan felszámolják a 10%-os szerviz díjat a semmiért. Itt az étlap is szegényes sajnos. A megnyitás óta járunk ide a családdal, de amíg nem olvasok itt pozitívabb, meggyőzőbb bejegyzéseket, más helyet keresünk.

hirdetes
2481 Velence, BÉKE U.
(06 22) 589 900

Legfrisebb cikkeink

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Népszerű helyek a közelben

83%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!