Velence Resort & Spa

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Velence Resort & Spa

A Sanse étterem nemzetközi ételeket és helyi specialitásokat kínál, melyek frissen készülnek a pizzasütővel is ellátott nyitott konyhában.

A wellnessrészlegen lévő Well bárban és a recepción található Papa bárban könnyű harapnivalók fogyaszthatók. A nyári strandszezonban a parton lévő Sunset strandbár is nyitva tart.

A Velence Resort & Spa 1000 m²-es vízfelülettel rendelkező wellnessközpontjában 11 medence, köztük szabadtéri és fedett medencék, termálfürdő, élmény- és úszómedencék, gyermekmedencék, valamint szauna és pezsgőfürdő garantálja a kellemes időtöltést. Testedzésre a fitneszközpontban van lehetőség.

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: egy hete
Tisztelt Vezetőség! A mai nap délelőtt távoztunk a hotelből egy 3 éjszakás pihenés után a 2204-es szobából. Egy nagyobb társasággal voltunk, 13 fő. A tapasztalataink elég vegyesek, de inkább sajnos negatívak voltak. A szálloda wellness része rendkívül túlzsúfolt a sok külsős vendég miatt. A medencék mellett, a székeknél nehéz közlekedni, mert kicsi a hely. A medencék vízminősége kérdéses számomra, mert a gyerekek bőre kiütéses lett, a felnőttek pedig viszkettek a fürdőzés után. Erre más családok is panaszkodtak. A recepció melletti akvárium, borzalmas állapotban van, tiszta alga az egész. Elég lehangoló ez a látvány, főleg, hogy elvileg a lobby "dísze" lenne. A folyosóra kibiggyesztett, szebb napokat is látott pingpongasztalt inkább felejtsük el. Sajnos nem tudtuk, hogy a fallabda pályákat megszüntették pedig szívesen használtuk volna. A konditerem nagyon hideg, olyan, mint a látvány ami a szomszédos építkezést mutatja. Legalább egy molinót rakhattak volna az ablakok elé, hogy ne ezt kelljen bámulni amíg edz valaki. Az éttermi ital és ételárak messze elrugaszkodottak, a kínált szolgáltatás színvonalához képest. Jómagam szintén vendéglátós vgyok már több mint 20 éve, és szerencsésnek érzem magam, hogy az ország több nívós szállodájában járhattam. Ezek alapján bátran mondhatom, hogy az ár-érték arány nagyon eltolódott ebben a hotelben. Barátaink a szilvesztert is itt töltötték akik szintén a felszolgáló személyzetre panaszkodtak. Hogy valami pozitívumot is mondják, az ételek elfogadhatónak, szobák nagyon tiszták voltak, és sok volt a gyerekprogram. Tisztelettel:Horváth Csaba

Értékelés időpontja: 2 hete
Köszönjük szépen, hogy az amúgy kellemes szilveszteri itt létünket, és kedvünket teljesen sikerült hazavágni azzal a fajta megalázó hozzáállással ami az apartmanosok felé irányul. Nem véletlen kértem apartmanos szolgáltatást, nyilván, mivel én és a párom nem vagyunk túlságosan étkezési időponthoz köthetőek, azaz van, hogy délután reggelizünk ezért választottam ezt az opciót és a vélemények alapján még boldog is voltam, hogy nem a szálloda étteremben hanem magunknak oldottuk meg az étkezést. A wellness részleg jó, igaz a pezsgőfürdőt(a szauna park fölött elrejtve...) az utolsó nap végére sikerült nagy nehezen megtalálnom, a gyógyfürdők valamint a kinti fürdők hagynak maguk után kivetnivalót, barna nem is akarom tudni mik, moszat, rozsda vagy valami más úszkál az összes melegvizes medencében, gondolhatnám ez a normális, de bármilyen termál fürdőben voltam eddig semmilyen idegen életformaval nem találkoztam, eddig. A szilveszteri mulatság 13 ezer forint/fő amiben nincs benne egy vacsora sem, gőzöm sincs mire kértek el fejenként ennyit akárhogy kerestem a programtáblázatban az elkért összeg miértjért sajnálatos módon nem találtam meg, cserébe sokan szilveszterztek a szobájukban így mi is ezt az opciót választottuk, mert meglehetősen soknak találtuk a belépőt. Ennyi pénzből tehát 26 ezer forintból bármelyik pesti nívósabb klubba is mehetünk, nyilván nem azért jöttünk Velencére, hogy Pesten töltsük a szilvesztert. Apropó a szilveszteri buli. Biztonsági őr állt az ajtóban, nehogy bárki is meg zavarja a szállodában bulizok nyugalmát, de azért gondoltam beugratásként rákerdezek a csocsót használhatjuk-e ami eleve ingyenes, de a buli helyszínén van( mert egy bálterem sincs, így jobbhíjján a szálloda az aulájában és a közlekedő folyosón tartották a bulit) amire kitérő, zavaró magyarázatot adott, hogyan közlekedhetünk a szállodában, ha zavar minket, hogy köntösben vagyunk, de választ nem. Az érkezéskor, közölték velünk, hogy sajnálják, de nincs meleg víz, zuhanyozhatunk a wellness részén ahova természetesen vegyi árut nem lehet bevinni, de másnapra az meg oldódott, szerencsére csak egy este kellett lábasban melegíteni a vizet. Az apartman résszel a penészes falakon kívül, semmi baj nem volt, tiszta és rendezett volt, kávé kapszulát kaptunk a kávéfőzőhöz, a hölgy aki az apartmanos foglalásokat intézte minden kérdésben a rendelkezésre állt, valamint ő is jelzett felénk mikor a meleg vizet sikerült megjavítani, mert természetesen a szálloda részéről felénk a kommunikáció 0 volt. Értem én, hogy apartman és olcsóbb és "nem tartozik a szállodához" úgymond, és nem jár ugyanannyi mint a szállodában megszállt embereknek, de nem gondolom, hogy mivel mi is fizettünk a szolgáltatások nagy részéért, ekkora különbséget kell tenni vendég és vendég között. A szálloda tanulhatna, az apartmant üzemeltető hölgytől, hogyan is kell egy vendéggel bánni. Nem sajnálom, hogy nem tudok többet adni nekik.

Értékelés időpontja: az elmúlt héten
Kis társasággal a spa részleget látogattuk meg nemrég. Hát ehhez az árhoz sokkal többet vártam volna... Kapásból nem tudtunk a fürdőbe bemenni a katszalaggal, ami elvileg mindenhova bejutast jelentett. "az az ajtó a szallovendegeknek van, körbe kell menni." 15 perc bojongás után, rájöttönk, hogy ez bizony ennyi. 2 picike gyógymedence meg néhány 1-2 személyes szauna. Egyik ágy le is szakadt, amire rafeküdtünk. Néhány óra nyomorgás után távoztunk. Máshol fele ennyiért 1000-szer többet kapunk. Nem ajánlom!!

Értékelés időpontja: egy hónapja
Egy hétvégét töltöttünk el a szállodában, és összességében jól éreztük magunkat. Bejelentkezéskor a recepción nem kaptunk meg minden tájékoztatást, úgy kellett rákérdezni, hogy pl merre van az étterem, wellness részleg. A szoba nagyon szép, nagyon jól felszerelt és tiszta volt, szinte vadiúj (2004-es). Ilyen tv távirányítót még nem láttam, olyan mint egy számítógép billentyűzet :D Vicces volt használni. Kedves meglepetés a vízforraló és a bekészített kávé, tea. Ezt hotelekben nem megszokott, rendszerint csak a reggelinél lehet kávét, teát inni. Papírzsebkendőt sem láttam még máshol, itt ez is be volt készítve a fürdőszobába sok más aprósággal együtt. Jó ötlet a mágneses karperec, ami a szobát is nyitja, nem kell a szobakulccsal bajlódni. Picit kényelmetlen folyton viselni, nem lehetett levenni, csak távozáskor. Az esti tusolásnál zavart leginkább, összekarcolta a bőrünket, de kibírtuk. Az svédasztalos reggeli és vacsora bőséges és finom, sok minden közül lehetett választani. A wellness részleg nagyon klassz, lehetett kérni külön fürdőlepedőt is, nem kellett a sajátot használni. Piros pont! Kir hiányérzet, hogy a kinti melegvizes élménymedence lehetne melegebb, fáztunk benne egy idő után (november végén voltunk). Illetve a benti gyógyvizes medence elég kicsi, nagyon sokan voltunk benne. az emeleti nem is üzemelt sajnos. Remélem azóta feltöltötték azt is. A fizetős parkolót nem értem, legalább a szállóvendégeknek lehetne ingyenes. Szerencsére mindig találtunk az út túloldalán üres parkolót, így mi megúsztuk ezt a kiadást. Összességében pozitív élmény volt, jó szívvel tudom ajánlani, főleg kisgyerekeseknek, igazán gyerekbarát szálloda, bár ezt a részét mi nem vettük igénybe :)

Értékelés időpontja: egy hete
Férjemmel töltöttünk ott egy hosszú hétvégét.A 4 csillag messze túloz...a szoba tiszta volt,de semmi extra.A félpanzió is 'érdekes',tanonc felszolgálók cammognak kedvetlenül,az asztalokat alig takarítják,csak ha rájuk szólsz...az ételek átlagosak,leginkább hidegek...úgy gondolom ez nem fér bele ár-érték arányban.(főleg,hogy a vacsoránál fizetni kell még egy coláért is)A fürdőben túl sokan vannak,jó pont,hogy amúgy minden tiszta volt.Összességében aki 4 csillagos szállodát keres,nem ajánlom.

hirdetes
2481 Velence, BÉKE U.
(06 22) 589 900

Legfrisebb cikkeink

Csillagok Háborúja kiállítás Budapest 2019

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású gyűjtői kiállítást szerveztek a budapesti Bálna...

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Népszerű helyek a közelben

85%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!