Ne higgyünk a külcsínnek

Igen, vannak helyek, amelyekre ránéz az ember, és úgy érzi ez tuti jó lesz. Igényes, modern környezet, kellemes hangulat. A Bliss Bistrot is ez jellemzi első ránézésre, azonban nem minden a külcsín.

Az egésznapos reggelizőhely – Cinnamon Buda

Van ez a hely Budán. Cinnamonnak hívják, és már régóta foglalkoztatott, hogy vajon milyen hely lehet. Sok jót olvastam és hallottam is róla, így igen nagy kíváncsisággal tértem be hozzájuk egy reggelire. Reggelire 11 órakor.

Kiflibe töltött pörkölt a Gulyásbombázóban

Nemrég nyitotta meg apró, de annál jelentőségteljesebb kapuit a Gulyásbombázó Gödöllő központjában, a Petőfi téren. A vendégek imádják, és nem is ok nélkül, igazi különlegesség a magyar street food háza táján.

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.

Igényes cukrászda a veszprémi lakótelepen, mégsem olyan, amit vártunk tőle

A veszprémi lakótelep közepén találhatjuk meg a Koko Cukrászdát, amely megtöri a panelrengeteg látványát. A cukrászda igényes kialakítása és kinézete becsalogatja az embert, azonban a választékot is feltérképeztük.

Caravella Café

Egy hely a süti- és kávéimádóknak, ahol figyelnek a részletekre: állatbarát, cukormentességre is van lehetőség, az ár középkategóriás, a kiszolgálás tökéletes, és ahogy belépsz, olyan, mintha egy másik világban találnád magad. Konkrétan nincs is kedved elmenni innen, csak beszélgetni, beszélgetni...

Csalódás a köbön! – Terasz Étterem

Bizonyára mindenki szemezgetett már ezzel a gyönyörű kis paradicsomi hangulatú étteremmel, aki valaha is végigsétált a balatonfüredi parton. Egy csodálatos park közepén található, tavak, szökőkutak romantikus környezetében.

Láss a csillagok közé Balatonfűzőn

A Balaton-felvidéken már sok élményben volt részünk, és sok látnivalót megjártunk. Balatonfűzőn azonban egy olyan helyet fedeztünk fel, amely igazán különleges, és remek program lehet az egész család számára is.

Építészetünk újabb ékköve – Váci Nagyboldogasszony-székesegyház

Vácon nagyon sok látnivaló vár mindenkire, már-már kevés is az egy nap arra, hogy megnézzünk mindent. Korábban írtam nektek a váci főtérről, most viszont arról a székesegyházról hoztam beszámolót, ami teljesen magával ragadott!

Madal

Kívülről nem az a kávézó, ami csalogatna bárkit is; én sem tudnám megmondani, mi vonzott ide. Pont erre sétáltam, így ez megfelelő indoknak tűnt. Bementem hát, és nem csalódtam. Vagyis de: pozitívan.