Villa Medici Hotel

Google:
Foursqare:
64%

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Villa Medici Hotel és Étterem Veszprém

A Villa Medici Hotel & Restaurant egy festői völgyben helyezkedik el Veszprém megyében. A szálloda fedett medencével rendelkező nagy wellnessrészleggel, ínyenc ételekkel, ingyenes wifivel és díjmentes parkolási lehetőséggel várja a vendégeket.

A légkondicionált szobákban minibár, síkképernyős kábeltévé, saját fürdőszoba és hajszárító áll rendelkezésre.

A Villa Medici díjnyertes étterme ínyenc magyar és nemzetközi ételeket kínál. A szálláshely kerti terasza mellett egy kis tó található, melyet tavirózsák díszítenek. A Nosztalgia étteremben a hagyományos magyar ízek mellett az angol stílusú pubok vendégszeretetét is megtapasztalhatja. A boltíves téglapince a nyár minden napján hűvös menedéket nyújt, ahol a vendégek megízlelhetik a finom borokat.

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: 3 hete
2019. augusztus 21-24 között töltöttünk el 3 éjszakát Veszprémben a Villa Medici Hotelben. Eredetileg a legfelső szinten kaptunk egy szobát, a 26-os számút. A berendezés és a tisztaság rendben volt, a fürdőszoba szűkös volta nem annyira tetszett, de sebaj, nem véglegesen szándékoztunk beköltözni. A szoba a hegyoldalra nézett, ezzel sem volt gond. A hotel mellett lévő Nosztalgia Garden étteremben vacsoráztunk, kiváló minőségű ételeket szolgáltak fel. Az éjszaka első fele nyugalomban telt, majd 3:30-kor kellemetlen, berregő zajra ébredtünk. Miután bebizonyosodott, hogy a zaj forrását a szállodában kell keresni, hajnali 4-kor lementem a recepcióra (miután hiába telefonáltam, mert mint utóbb kiderült, a recepciós nem volt a helyén). A zaj okát nem sikerült meghatározni, de az sejteni lehetett, hogy valami gépészeti hiba okozhatja. Az éjszakánknak "lőttek", mivel a dübörgés kisebb szünetekkel reggelig folytatódott. Amikor is felajánlottak egy első emeleti szobát, a 14-est, mondván az messze van a padláson elhelyezkedő klíma berendezésektől, amelyek nyilvánvalóan elromlottak. Az új szobát nem sikerült birtokba venni, mert nem működött az ajtó. A recepciós hölgy megkérdezte, hogy babonásak vagyunk-e, mert a szomszédos, 13-as szoba szabad. Miután nem voltunk túl fittek és szerettünk volna végre berendezkedni, elfogadtuk a felkínált lehetőséget. Mondjuk amikor kinéztem az ablakon és megláttam, hogy a szálloda wellness részlegének szellőzőjére néz, akkor azért megkérdeztem a recepciós hölgyet, hogy ez valóban csendes szoba lesz-e. Biztosított róla, hogy a szoba csendes. Mondjuk a korábbihoz képest még szűkösebb és a panoráma is" pazar" volt. A hölgynek abban igaza volt, hogy hirtelen felerősödő és váltakozó zajt nem hallottunk. Ugyanis 0/24-ben azonos zajszinten zúgott a wellness részleg gépháza. Az ablakot kénytelenek voltunk nyitva tartani, mert a klíma nem működött. Másnap reggel megtudtuk, hogy ÉJSZAKÁRA LEKAPCSOLTÁK központilag, okulva a mi kis kalandunkból. Öhhh, ha ezt a megoldást bírták választani, akkor maradhattunk volna az eredeti szobában, ahol klíma nélkül csend lett volna. Ehelyett folyamatos, monoton duruzsolás, illetve reggel 6-kor a munkát felvevő személyzet zaja, valamint a konyhából felszálló ételszag színesítette a nyaralást a következő napokban. Az augusztus 20-i kiemelt időszak után a szálloda fél házzal üzemelt, ergo bőven lett volna rá mód, hogy egy rendes szobát adjanak. Ismétlem : nem a függöny színét kifogásoltuk, hanem a pihenés hiányát. A személyzet egyébként nagyon kedves, külön kiemelném a reggeliztető ifjú hölgyet, aki a megtestesült kedvesség és báj. A Nosztalgia konyhája kiváló, a wellness is tetszett, pláne azért, mert gyakorlatilag egyedül használtuk, mivel a hotel félig üres volt ezekben a napokban. Tavaly októberben Abbáziában ugyanezért az árért erkélyes, tengerre néző szobában töltöttünk el 3 éjszakát, ahol a fürdőszoba normális méretű volt, fürdőkáddal. A reggelihez pezsgőt is lehetett inni... Mindezt azért írtam le ilyen hosszan, hogy mások ne járjanak úgy, mint mi. Amennyiben bárkinek a 13-as szobát kínálják fel a Villa Medici-ben, akkor álljon ellen, vagy meneküljön. Ilyen paraméterekkel pofátlanság 4 csillagosnak minősíteni egy szállodai szobát.

Hosszú időn keresztül a kedvenc veszprémi éttermünk volt. Ma is itt ünnepeltük (mint 12 éve mindig) egy családi évfordulónkat. A korábban tapasztalt figyelmesség és udvariasság most nagyon hiányzott. Az előre foglalt asztalon nemcsak hogy virág nem volt, mint a többin, de még egy sószóró sem. Az étel is családást okozott. A borjúbécsi harmada ehetetlenül mócsingos volt, a salátán a rukkola pedig nem volt rendesen megmosva. Reméljük, hogy a mai, csalódást okozó nap csak egy feledhető kivétel, nem tendencia. A környezet most is szép volt, ezért nem egy csillag az értékelés, hanem kettő.

Értékelés időpontja: egy hónapja
Pár évvel ezelőtt a "a szívünk csücske"volt, most, hogy újra kipróbáltuk, hogy remélve valami változás történt, sajnálattal tapasztaltuk, hogy megállt itt az idő!! A személyzet nagyon kedves, az étteremben a NAGYON KEVÉS választékból is jók az ízek, de 12%felszolgálási díjat kérnek hiába vagyok szálló vendég és nem az utcáról estem be!! Tistaság van, de sajnos a wellnes részt nem fejlesztik, iszonyatosan kicsi, ahogy megnyitották anno az most pont olyan, délután 15 órakor szerettem volna szaunázni, jég hideg volt bent, szólni kellett, hogy beindítsák a gőzzel együtt, ami kb.40 perc, és még apróságokat lehetne sorolni. Nem bántani akarom őket és mind amit leírtam távozáskor elmondtuk a recepción amire szinte semmi védekezést nem mondtak, gondolom másoktól is meg kapták már. Remélem elolvassa a vezetőség is és építő jelleggel kezelik, mert ezt a gyöngyszemet MEG KELL MENTENI!!!!!!! Szeretnénk visszatérni, de csak is, ha változás történik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Értékelés időpontja: 3 hónapja
Megbízhatóan jó minőségű ételek változatos és gyakran változó étlappal. A bőr "kapitány-székek" valódi klub-hangulatot árasztanak, bár jobban is elkülönülhetne ez a rész az étterem enyhén szólva is középszerű berendezésétől. A jó konyhához készséges, hozzáértő felszolgálás párosul. Itt, az északi part tőszomszédságában azért szívesen válogatnék Csopak vagy Füred díjnyertes boraiból. Az ételek és a kiszolgálás méltóak lennének hozzájuk.

Értékelés időpontja: egy hónapja
Csendes szép helyen, kedves, segítőkész személyzettel. Veszprém belvárosa könnyen megközelíthető.

hirdetes
8200 Veszprém, Kittenberger Kálmán u. 11
(88) 590 070

Legfrisebb cikkeink

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Avasi Kilátó Kávézó

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Népszerű helyek a közelben

80%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!