Zugligeti libegő képek

Erdély kincse – A Gyilkos-tó

Életem során háromszor jártam már Erdélyben, és mind a három alkalommal ellátogattunk a Gyilkos-tóhoz, megunhatatlan, biztos vagyok abban, hogy negyedszer is fog majd újat mutatni!

Petőfi iskolája Aszódon

Aszódon jártunk, ahol közúti táblák segítségével megtaláltuk a Petőfi Múzeumot, ennek pedig nagyon örültünk, el is mondom, hogy miért! Őszintén szólva nem a múzeumot kerestük, hanem a Podmaniczky-kastélyt, amit sajnos meg is találtunk…omladozva, elhanyagolva, látogatni sem lehet. Amikor elindultunk az autónk felé, megláttuk a múzeumot jelző táblát, és ha már a környéken voltunk, akkor utánanéztünk, milyen múzeum is lehet itt.

Ahol minden magyar szíve megfájdul – Trianon Múzeum

Várpalotán jártunk, ahol megtekintettük a sok-sok ostromot megélt Thury-várat, majd a Trianon Múzeumot. Mondanom sem kell, hogy minden fájt, amit itt láttunk…

Egy tökéletes hely a levezetésre - borkedvelőknek

A Kadarka Borbár a budapesti forgatag közepén a Király utcában helyezkedik el. A hely szinte mindig tömve van, így asztalfoglalás nélkül péntek vagy szombat este szinte lehetetlen asztalt találnunk. Mi egy előre megbeszélt találkozó keretében választottuk a Kadarkát a péntek esti kikapcsolódásra.

A csupa nagybetűs állatkert – Felsőlajosi Magán Zoo

Tóth Tibor kezdeményezésére, állami és egyéb támogatások nélkül épült meg Felsőlajoson egy aranyos, kulturált, és egyben nagyon szép állatpark, gyertek velünk ti is a Magán Zoo-ba!

Az új büfé a balatonboglári Platán strandon

A balatonboglári BB szüreti fesztiválra már pár éve visszatérő vendég vagyok, így a boglári Platán strandot, és az ott lévő büféket egész jól kiismertem. Idén nyáron szintén a szüreti fesztivál idején lent jártam, és egy új büfét fedeztem fel a büfésoron. Utolsó napunkat itt töltve próbáltuk ki, és rájöttünk, hogy az első napon kellett volna.

Egészségesen ebédelni Gödöllőn? Csak egy helyen van rá esélyed.

Cukorbeteg vagyok, kettes típusú, folyamatosan fogyózom, diétázom, immáron 20 éve. Gödöllőn ebédelni így nem igazán egyszerű. Volt eddig. Most itt a Pot Bár. De vajon jó hely?

Dörgicse legjelentősebb műemléke

A település tele van középkori műemlékkel, amelyek remek látnivalók a turisták számára. Az egyik legjelentősebb azonban a Boldogasszony templomrom Alsó-Dörgicsén.

Európa legnagyobb fémmadara - A tatabányai turulszobor

Számtalanszor jártam már ezen a szép helyen, leginkább azért mentem fel ide, hogy gyönyörködhessek ebben a szép szoborban. Ugyanakkor nem csak a turult érdemes megnézni, hanem a tájat is!

Az Országalma Székesfehérvár főterén

Székesfehérvár igen gazdag történelemben, hiszen szabad királyi város jogállását az államalapító Szent István királytól kapta. A belvárosban sétálva nem csak kellemes kikapcsolódásban lehet részünk, de sok látnivaló is akad. Az egyik az Országalma, amely fontos évszámokat őriz magán.