Aquacity Vízicsúszda, Élménypark

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Aquacity Vízicsúszda, Élménypark

Aquacity aquapark és élményfürdő festői környezetben, Zalaegerszegen, a Gébárti-tó partján helyezkedik el, amelyek a városból helyi járatokkal és személyautóval is jól megközelíthetőek

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: 2 hónapja
Elég sok lehetőség közül lehet válogatni, de szerintem sok a kietlen része a strandnak, amivel még lehetne mit kezdeni. A nyár közepén jártunk ott (2017-ben), de néha olyan érzésem volt, mintha már véget ért volna a szezon.

Értékelés időpontja: 5 hónapja
0db csillagot èrdemel! Aqua City nevet vegyèk le ès nyugodtan nevezzèk át locsi pocsira! 3000ft a felnőtt belèpő csúszdahasználat nèlkül amihez járna egy zárható szekrèny... ártáblán jelezve! Persze a bejutás után kiderült, hogy ehhez mèg 500ft kaukciót kell hagyni amit távozáskor visszakapunk. A medencèk állapota botrányos algás mocskos leveles földes ezer ève felújítva.. Próbáltunk èlmènyt keresni hullámmedence nem üzemel ha csúszdás jegyet vettünk volna akkor 3db csuszda nem üzemelt! Enni csak egy helyen lehetett az egèsz strandon ahol az ántsz meggazdagodott volna a mocsok ès a kosz miatt szóval 3óra ott töltès után hagytuk az èlmènyt másoknak mi soha többet nem megyünk vissza!

Értékelés időpontja: 3 hete
Kicsik és nagyok is megtalálják a kedvükre való medencét! Szuper!

Értékelés időpontja: egy hónapja
Draga es az illesztesek rosszak. Vagnak a csuszdak

Értékelés időpontja: 8 hónapja
Maga a hely nem volt rossz...picit levan pukkanva mert a tusolok botranyosak...elvileg csuszdapark,de 4csuszda nem uzemelt a 7-8bol talan..a hullammendence tiszta retek volt..ami a legdurvabb volt az a kajalda resz nem a bejarat feloli hanem ami ott balra hatul van..kertem 1pizzat 1800ft-ert illetve a baratnom 1gyrost 1000ft-ert.a pizza hibatlan volt pont amilyen 1strandon a pizza..na aztan jott a Gyros 25perces kesessel miutan kerdeztem hogy hol van.gyors osszeutottek megkaptuk aztan puff...tetejevel ha valakit fejendobtam volna ott betorott volna a feje..magaba tesztaja az kritika volt..visszavittem es mondtam hogy nem jo erre megnyugtattak hogy meg soha nem volt olyen hogy ne lett volna jo.mondtam tiszta keny a tesztaja meg a teteje is mondjak hogy hat igen a teteje kemeny...(en eddig meg nem nagyon talalkoztam kemeny teteju Gyrossal amivel olni lehetett volna) es rendesek voltak mert adni szerettel volna 250ft-os palacsintat amit persze nem fogadtam el mert Gyrost szerettunk volna enni..szoval 50fokba jo a hely csak kell vinni etelt👌👨🏽‍🍳💪🏾

hirdetes
Vasárnap:10:00 - 21:00

Legfrisebb cikkeink

Romantika a Bakonyban

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Szamos Marcipán Múzeum

A szamosi Marcipán Múzeum vagyis a Szamos Marcipán név nemzetközileg is elismert márkává vált. Szentendre egyik leghíresebb cukrászdája és vállalkozása már 1935 óta, ahová a turisták is szívesen ellátogatnak.

Csillagok Háborúja kiállítás Budapest 2019

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású gyűjtői kiállítást szerveztek a budapesti Bálna...

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

Népszerű helyek a közelben

90%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!