Kolping Hotel Spa & Family Resort

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Kolping Hotel Spa & Family Resort

A Hévíztől 1 km-re fekvő családi- és fürdőkomplexum 2 étteremmel várja vendégeit. Az üdülőhely egy hatalmas fedett játszóteret és képzett szakemberek által biztosított gyermekfelügyeletet is kínál.

A Kolping hotel tágas szobái műholdas TV-vel és minibárral rendelkeznek. A szálloda igény esetén fürdető és pelenkázó állványt biztosít a kisgyermekkel érkezők részére

Daubner Cukrászda

Daubner Cukrászda - II. kerület

2017.10.31 Kósa Krisztina, újságíró

Aki ismeri, annak nem kell bemutatnom, aki viszont nem, az jó, ha tudja, hogy a főváros egyik legjobb cukrászdájával van dolgunk. Ami viszont mégis furcsa: 2017-et írunk, és még mindig nincsen cukormentes sütijük, egy darab sem. Mégis miért?

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: egy hónapja
Már sok hotelben volt szerencsém megfordulni, a Kolpingot pedig ismerősök ajánlották áradozva, lehet részben emiatt, részben pedig az árszínvonala miatt számítottam jobbra. Ami nekem negatívum volt, hogy a becsekkoláskor felpakolva babakocsival, bőrönddel besétálok, majd miután a recepción kaptam 5 perc tanfolyamot (kicsit sok sztem egyből rázúdítani a vendégre), közlik, hogy a szobám az xy épületben lesz és át kellene a kocsival is oda parkolni..akinek van pici gyereke, biztos sejti, h milyen izgalmas visszapakolni, főleg ha a gyerek is “szeretné”... Az ételek minősége nagyon átlag, értem, hogy sok a gyerek, de azért vannak ínyencebb szülők is szerintem... Az étterem után minden alkalommal olyan kajaszagom volt, mintha én főztem volna a konyhájukban. A zöldségek reggel minden vendég által öszze vannak fogdozva...nem is láttam még ilyet. 🙂 A “bölcsiből” 10 perc után hívtak, hogy sír a gyerek, inkább visszaadnák >> nagyon felkészültek a huszonéves szakemberek ott...ha befizetek egy masszázsra közben akkor még izgalmasabb lett volna... Ami rendben volt: szoba, ágy, illetve a konditerme az kellemesen felszerelt🙂 Egy teljesen átlag nem mostanában felújított konferencia hotel szintjét hozta számomra, csak 3X annyiért😀

Családbarát, és emiatt nem teljesen családbarát. Hogy mire gondolok? Tetszőleges pillanatban biztosan rohangál sikítozva valaki a folyosón (Murphy törvénye szerint természetesen alvásidőben), vagy ha nem, akkor pár szobával arrébb sír egy baba, folyamatosan kicsit áthallatszik a felső és az oldalsó szomszéd (egyenes arányban az ott lakó gyerekek számával), és hasonlók, erre rá kell állni fejben, nincs ezzel baj, csak számítani kell rá. A hotelről: nagyon jó helyen van, sok érdekes látnivaló található már pár perc autózással, de ha ki sem mozdul az ember, a hotel területén belül akkor is találni annyi elfoglaltságot, hogy le legyen kötve a gyerek és a szülők is (csak bejárni minden épületet egy egész napos program, pedig a kinti részeket meg sem néztük a hideg miatt). Így télen hátrány, hogy a wellness részhez egy nagyon hosszú, közvetlen a szabadba is nyíló folyosón lehet csak átjutni, ahol a fűtés elég esetleges, illetve a liftben majdnem megfagytunk. A konyha jó, minden finom volt, a gyerek is mindig jóllakott a kínálatból, de összességében nem nyújtott semmi olyat, amit máshol ne láttunk/kóstoltunk volna már. Ezeket az apróságokat leszámítva viszont elégedetten távoztunk, alapvetően jól éreztük magunkat, és valószínűleg visszatérünk még. A személyzet nagyon kedves és segítőkész, csak pozitívan tudunk róluk nyilatkozni. Bobót és Mimit pedig imádjak a gyerekek!

Értékelés időpontja: 2 hónapja
A hotel egy kellemes kikapcsolódást nyújt a gyermekes családoknak amennyiben egy maximálisan gyerekorientált szálláshelyre vágynak. A hotelt mi télvíz idején látogattuk meg, ennek megfefelően nem tudom milyen lehet ha a nyitott részek is használhatóak. POSITIV: Sok gyerekprogram, játszóház, fürdőrészleg. Kellemes masszás és felnőtt-Wellness, tisztaság. NEGATIV: Mi az Erzsébet házban laktuk, ami körülbelül gyerekekkel 10 perc séta, ha nem több, a wellness-részlegtől. Az egyetlen kávézó egy ekkora hotelben reggel 9től 12 ig van nyitva majd ezután 15 órától, ami viszonylag kicsi az esti programokhoz. Sajnos egy kávét meginni, amikor az ember szeretné sem egyszerű. A gyerekfelügyelet sajnos szintén távol van a wellnesstől. Az úgynevezett a la carte étterem sem volt nyitva akkor amikor ott tartózkodtunk.

Értékelés időpontja: 3 hete
Kisgyerekeseknek ideális. Drága. De megéri. Biztonságos. Ingergazdag. Jó levegőjű. Tiszta. A személyzet készséges. Az ételek változatosak. Kifogás: bár van medence fürdeni, kicsi gyeeknek való is. Úszni nem mehet 18 év alatti a felnőtt részbe, ami amúgy többnyire szinte üres. Van Bobó! Ő egy viziló jelmezbe öltözött néma lány. Kicsik kicsit tartanak tőle, de körbejár idönként, integet, barátságos. Van a közelben Spar is.

Értékelés időpontja: 3 hónapja
4 napot töltöttünk itt. A helyszín nyugis domboldalon, nagyon szép kerttel. A szobák - de említhetem a folyosót is - szuperek. Családi lakosztályban simán laknék is hosszabb távon, igényes jól átgondolt felépítésűek, jól felszereltek. A játszó részlegek 4 éves fiúnkat teljesen elvarázsolta. Programok jók, bár pl nem értem gokartozni miért csak naponta másfél órát lehet. Az étterem nagyon szép, igényes, sok férőhelyes, magával ragadó dekorációval. Az ételek finomak voltak és változatosak, bár 4.nap után kicsit elég volt belőle. Gyerekek is mindig tudtak mit enni. Az egész hely szuper tényleg, igényes ehhez mérten nem megvan az ára is. És itt jönne az egyetlen negatívum, ami nagyon nem tetszett, az ital lehúzás minden étkezésnél. Eszméletlen árak, sima víz is 500-600ft. Az ebédnél értem én, h kell valami rendszer, de az h minden résztvevővel fizetni kell aki leül de nem eszik, az újabb negatív pont. Kér, hogy ezek az összképen nekünk kicsit lerontották. A kicsi most 1éves, a nagy lasan 5. Hogy eljövünk-e még? Szeritem 2 év múlva a pici miatt legalább egyszer még igen. Köszönjük, élmény volt, de ne húzzuk már le az embert ennyire az itallal...

hirdetes
8394 Alsópáhok, Fő u. 120
(06 83) 344 143

Legfrisebb cikkeink

Róma fő nevezetességei hasznos tippekkel

„Minden út Rómába vezet.”-tartja a mondás, nos most a miénk is oda vezetett. Napfény, színek, ízek, történelem és sok-sok kincs, ha csak öt dolgot kellene kiemelnünk az örök város pompájából a Colosseumon, Vatikánon, és Trevi-kúton túl. De nézzük is az élménybeszámolót, azaz, hogy miért érdemes nemcsak szeretni Rómát, hanem meg is látogatni!

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Romantika a Bakonyban

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Szamos Marcipán Múzeum

A szamosi Marcipán Múzeum vagyis a Szamos Marcipán név nemzetközileg is elismert márkává vált. Szentendre egyik leghíresebb cukrászdája és vállalkozása már 1935 óta, ahová a turisták is szívesen ellátogatnak.

Csillagok Háborúja kiállítás Budapest 2019

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású gyűjtői kiállítást szerveztek a budapesti Bálna...

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Népszerű helyek a közelben

49%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!