Remete-forrás Balatonalmádi

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

Anna Café - a belváros közepén

Tágas külső és belső, ez az, ami elsőre szembetűnik az Anna Cafét illetően. Kellemes zene szól már korán reggel is, vendég ellenben nem sok van. Lehetne az oka a csípős reggel is, ez most még nem tudom, de bent talán majd kiderül.

Üvegtigris Büfé – Füred „törzs” lángosozója

Az Üvegtigris Büfét Balatonfüreden a Zátonyi Ferenc sétányon találhatjuk meg, amely a Tagore sétány folytatása. Pontosan itt sétálgatva éheztünk meg egy jó lángosra, hát kutatni kezdtünk, hol kaphatnánk. Érdekes, hogy a sétányon ez volt az egyetlen hely, ahol ki volt írva nagy betűkkel a Lángos szó. Így érkeztünk meg ehhez a kissé eldugott büféhez.

Vegyes érzések a Parti Strandbüfével kapcsolatban

Ritka manapság az olyan büfé, ahol ételallergiások számára is kaphatóak ételek. Egy büfé lényege pont a jó kis szénhidrátos strandkaja, amely egészségtelen, és tuti hízni fogsz tőle. Nos, Balatonalmádiban a Wesselényi strandon találtunk olyan helyet, ahol figyelnek legalább az ételérzékenyekre.

Árpád-kori templom Paloznakon

A Balaton-felvidék telis tele van olyan látnivalókkal, amelyek biztos feledhetetlen élményt nyújtanak. Paloznak egy gyönyörű kis falu, és rengeteg ékessége van. Közöttük a falu katolikus temploma, melynek története az Árpád-korig nyúlik vissza.

Tényleg az alsóörsi a Balaton egyik legjobb strandja?

Talán valamikor márciusban jártam legelőször az alsóörsi strandon, persze csak a parton sétálgatni. Nyilván egy lélek sem járt arra, egy kicsit élettelen volt az egész. Ez a kép maradt meg még márciusról, amit aztán a nyár teljesen felforgatott.

A művészetek kedvelőinek – Egry József emlékmúzeum

Badacsonyban a borok, és a kellemes kirándulás mellett, Egry József egykori házát, és festményeit is lehetőségünk van megtekinteni. A villaépület 1973 óta múzeumként funkcionál, amelyet belépőjegy ellenében látogathatunk meg.

Nem minden arany, ami fénylik – ismét csalódtam a Kistücsök étteremben.

Értem én, hogy a Gault Millau 14 pontot adott, és mindenki isteníti Csapody Balázs éttermét, tudom, hogy Pohner Ádám nyerte a Bocuse d'Or magyar döntőjét, de én most nem szeretnék politikailag korrekt lenni, én már másodszor csalódtam hatalmasat benne. Pedig mindig annyira pozitív lelkülettel érkezem ide.

Margit romok Veszprém

Veszprém igazi történelmi város, ahol rengeteg látnivalóval találkozhatnak az idelátogatók. A látnivalók többsége a veszprémi várhoz kapcsolódik. A Margit romokat is, a vártól nem messze találjuk, a Benedek-hegy lábánál.

A Balaton legszebb erődje, a Szigligeti vár

A múlt évben barátaimmal úgy gondoltuk, hogy beülünk a kocsiba, és elindulunk valahova, az úti cél a Balaton északi partja volt, de nem tisztáztuk le az elején, hova is megyünk pontosan.