Egerszalók képek

Lovas XIII. századi temploma

Lovas apró településén két templomot találunk, amelyek egymás mögött helyezkednek el, ékesítve a fő utcát. A két templom persze más vallású, azonban a Szűz Mária Neve Római katolikus templom sokkal régebb óta fennáll.

Máriabesnyői Nagyboldogasszony Bazilika

Gödöllő egyik legszebb látványossága, mely a magyarországi Mária-kegyhelyek közül a második leglátogatottabb zarándokhely. Grassalkovich Antal alapította e máriabesnyői szent helyet; a község a régi templomromok eltakarítása közben akadt rá egy Mária-szobrocskára, mely Besnyőt kegyhellyé avatta. A kegytemplom 2008-ban kis bazilika rangot kapott.

Vega jégkrémet mindenkinek

Az Anjuna Ice Pops lehet valakinek már ismerős Budapestről, azonban én még nem próbáltam. Füreden is megtalálhatjuk őket, szerintem remek üzletükkel. Nézzük mi is kapható náluk.

Csalódások tömkelege – Vajdahunyadi vár

Erdélyi túránk során meglátogattuk az igazi Vajdahunyadi várat, amit ott tapasztaltunk, azt nem is nagyon lehet szavakba önteni…Azért megpróbáltam leírni nektek…

Hatvan város történelme – Hatvany Lajos Múzeum

Hatvan városa igen nagy történelmi múltra tekint vissza, amelynek részleteit a Hatvany Lajos Múzeumban ismerhetünk meg. A múzeumban ezen kívül több állandó, és időszakos kiállítás helyet kapott, de többek között megismerhetjük a múzeum névadóját is. Meglátogattuk és felfedeztük a város történetét.

Budapest legemblematikusabb helye a Citadella

A Gellért-hegyen található Citadella a turisták egyik kedvenc látnivalója, de itthon is az egyik legnépszerűbb hely. Sokan járnak ide romantikus sétára, randevúra, hiszen csodálatos panoráma nyílik Budapestre, és a várost átszelő Dunára.

Veresegyházi termálfürdő

A veresegyházi termálfürdő 2018 tavaszán újult meg, és nyár óta élvezhetjük már nem csak a nappali, hanem az éjszakai fürdőzés előnyeit is! Ismerjétek meg ti is ezt a különleges, esti hangulatot a fürdőben!

Balatonszőlős érdekes történetű temploma

Balatonszőlős már a középkor óta létező település, ahol római kori maradványokat is találhatunk. A település apró mérete, és bája igen csak figyelemre méltó a Balaton-felvidéken.

Van, ami régi és van, ami új – A Szűcs Fogadója

A Szűcs Fogadója az a hely, ahova általában valamilyen alkalomból mentünk el a családdal vagy a barátokkal. Sokszor jártunk már ott, tudjuk, hogy minőségi ételeket kapni, egyre bővülő választékkal. Már egy jó éve nem jártam az étteremben, így gondoltam ideje meglátogatni és egy névnap alkalmából beülni vacsorázni.

Ilyen is van Siófokon? Pozitív meglepetés egy étteremben!

Siófok nem a gasztronómiájáról híres. Van a Mala Garden, na jó meg még egy másik hely, ahova beülnék, és kész. De most találtam valami jót! Végre… Mutatom!