Hadtörténeti Múzeum képek

Az új büfé a balatonboglári Platán strandon

A balatonboglári BB szüreti fesztiválra már pár éve visszatérő vendég vagyok, így a boglári Platán strandot, és az ott lévő büféket egész jól kiismertem. Idén nyáron szintén a szüreti fesztivál idején lent jártam, és egy új büfét fedeztem fel a büfésoron. Utolsó napunkat itt töltve próbáltuk ki, és rájöttünk, hogy az első napon kellett volna.

Gabi Büfé – Fedezzük fel a Kisfaludy strand büféit

Nyilván ha az ember strandra megy vagy csomagol otthon magának szendvicseket és hatalmas hűtőtáskával érkezik, vagy nincs más, mint enni valahol egy igazi strandkaját. Szerintem a legtöbben inkább az utóbbi verzióba tartoznak, ahogyan persze én is.

Egy különleges templom a Gellért-hegyben

Budapest tele van szebbnél-szebb látnivalókkal, gyönyörű templomokkal és ikonikus jelképekkel. A Gellért-hegy lábánál, azonban egy olyan templom is helyet kapott, amelyet egy barlangból hoztak létre. Ezt a különleges épületet látogattuk meg most.

Egy kis vidéki ékszerdoboz – Vadvirág Kávézó & Cukrászda

Baján jártunk, és finom sütire vágytunk, úgyhogy el is kezdtük keresgélni a közeli cukrászdákat, sajnos vasárnap délután volt, így kicsit gondban voltunk, de végül rátaláltunk a Vadvirágra!

Szamos Cukrászda

Mivel a Szamos Csokoládé Múzeumában nem csalódtam (akkorát), bátran tértem be idei valószínűleg utolsó fagyimra abba a kisebb cukrászdájába, ami egyben fagyizó is, és a főváros X. kerületében található. Nem titok, hogy az Árkádban járunk, annak is a mínusz első szintjén, ahol a középső rész teli van éttermekkel és édességbolttal.

Balatonfüred 6 legjobb cukrászdája

Füred igen csak gazdagon ellátott jó cukrászdákkal, fagyizókkal és kávézókkal. A településen már szinte mindet be is jártuk, így összeszedtük nektek, melyik a 6 legjobb cukrászda. Lássuk a listát.

A park, amelyet Erzsébet-királyné tiszteletére létesítettek

A gödöllői Erzsébet-parkot közel száz féle örökzöld díszíti, amelyet még 1901-ben létesítettek Erzsébet királyné tiszteletére. A parkban lévő krími hársfákkal szegélyezett sétány a mai napig a helyiek egyik kedvenc sétálóhelye.

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket akár Te is irányíthatsz.

Mátraverebély-Szentkút csodatévő vizéből ittunk!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes mindenkinek elmennie erre a festői szépségű településre, ismerjétek meg Mátraverebély-Szentkút páratlan látványosságait!

Veszprémi Vár – Ami nem is tűnik várnak

A Veszprémi vár a város közepén található meg, amelyhez rengeteg történelmi emlék fűződik. A Vár történelmének legfontosabb momentumai Géza fejedelemhez, és Szent István király feleségéhez, Gizella királynéhoz fűződik.