Téli romantika a Bakony lábánál

Kristály Hotel*** Ajka

Téli romantika a Bakony lábánál

hirdetes

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra!

Romantika a Bakonyban

Mitől is olyan különleges a Kristály Hotel**** Ajkán?

A wellness és konferencia hotel megnyitása óta nem telt el egy év sem, tényleg fantasztikus belső és külső kialakítással rendelkezik. Ez persze egy dolog. Ennél sokkal fontosabb, hogy a Bakony lábánál, a Balaton-felvidék csodáitól és a Somlótól tényleg csak egy karnyújtásnyira fekszik, így biztos vagyok benne, hogy az aktív pihenés kedvelői – mi most nem ebbe a halmazba tartoztunk – alig tudnak majd választani az ezer meg ezer látnivaló, túraútvonal, programlehetőség és miegymás közül. Tényleg fantasztikus a szálloda elhelyezkedése.

Az első benyomás

A szálloda a Balatontól 30, Veszprémtől 20 km-re fekszik. Mellette bőven van parkoló kényelmes közelségben a szállodához, így a nagyobb családok vagy baráti társaságok számára is biztosan kényelmes a becuccolás. A bejárat előtt egy nagy terasz terül el, aminek még télen is szuper volt a hangulata, nyáron biztosan szívesen ücsörögnek itt a vendégek a kávéjukat kortyolgatva és a sütijüket majszolgatva. Amit nem mellesleg a szállodában található cukrászdából vásárolhatnak meg. Igen, a hotel bejáratánál, bal kéz felől található a Kristály Cukrászda, ami legnagyobb örömünkre nem csak hagyományos finomságokat, de paleo és diétás sütiket is kínál.

Jó sok benyomás, és még az ajtón sem léptünk be, igaz? Nos, a bejárattól néhány lépésnyire kapott helyet a recepció, ahol még a szokásosnál is kedvesebb fogadtatásban volt részünk. A becheckolás problémamentes volt, pillanatok alatt a szobánkban találtuk magunkat.

A szobákban körülölel a természet

Ahogy említettem, a hotel alig több mint fél éve nyitotta meg kapuit, így nem meglepő módon a berendezés is nagyon modern, tényleg hihetetlenül stílusos. Őszintén, nagyon kevés olyan kényelmes ágyban volt szerencsém aludni egy hotelben, mint itt. A szobák letisztult hangulatát a sok természetes anyag teszi még tökéletesebbé. El kell mondanom, nehezen vettem rá magam, hogy az érkezés után azonnal csobbanjunk a wellnessben. Egyszerűen nem akartam ott hagyni a szobát.

A wellness

A wellness részlegben egy fűtött, feszített víztükrű úszómedence kapott helyet, ami mellett szuper kis napozóágyakon ejtőzhetünk. A nyári időszakban a napozóteraszt is lehet használni, de érthető okokból ehhez most nem volt szerencsénk. Mi személy szerint imádunk szaunázni, itt pedig tényleg kiélhettük a szauna-szerelmünket, igazi kis szauna birodalom fogadott minket. Finnszaunák, infraszauna, gőzkabin, illatkamra és sókamra is van itt, ezek mellett természetesen a merülőmedence sem hiányozhat. A masszázst sem hagyhattuk ki, következő délelőtt ezt is megejtettük. Nem kell ragoznom, nagyszerű volt.

Gasztronómiai élmények, amikre nem is számítottunk

Arra már kitértem, hogy a hotel választásakor elsődleges szempont volt számunkra, hogy anélkül is fantasztikusan érezhessük magunkat, hogy egyáltalán kimozdulnánk a szállodából. Nos, ez itt maximálisan megvalósulhatott. Az ételeket egyszerűen imádtuk. A hotel saját éttermében a reggelire nem lehetett panasz, a vacsora egyenesen kiváló volt. Egyébként heti menüjük is van, ami nekünk szintén tetszett.

Bowling, biliárd, csocsó, darts, és még sorolhatnánk

Mivel mi TÉNYLEG romantikus pihenésre indultunk, az is tökéletesen megfelelt volna számunkra, ha este egy finom üveg bor társaságában pihenünk a szobánkban. De azért ott volt a hotel saját bárja, a Carbon Bár, ahol négysávos bowling pálya, két biliárd asztal, két csocsóasztal és darts is volt, és mivel lelkesen rendezünk itthon is rendszeresen darts bajnokságot, most is kapva kaptunk az alkalmon. A környék borait és 5 különféle csaport sört is kínálnak, így mindkettőnk számára tökéletesen megfelelt a kínálat.

Egy szó mint száz, felülmúlta az elképzeléseinket. Hiszek benne, hogy az aktív pihenés rajongóinak egészen más élményt nyújthat, mi azonban csak egymás társaságára vágytunk. Egy biztos, visszajövünk, és bárcsak maradtunk volna néhány napot. A négycsillagos wellness hotel weboldala IDE kattintva elérhető, látogassatok el Ti is hozzájuk!

Korányi Frigyes u. 20,

55%

Művészetek Völgye Fesztivál

Márkói Csárda

Padányi Bíró Márton u. 9.

83%

Bakony Hotel Bakonybél

Fürdő u. 57

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!