Keresés

Szent Mihály templomrom

Papsokai-Siskei templomrom Balatonfüred

2018.07.26.   SzSz

Sokakat meglephet, de Balatonfüreden templomromot is találhatunk. Füred látnivalóiból egyre többet fedezünk fel, és egyre jobban meglep minket is, milyen sokrétű a város.

Korona Étterem Hatvanban

2018.10.14.   fö

A Korona étterem, ahol figyelmes volt a pincér, nagyon ízletes az étel, gyors és kellemes a kiszolgálás. Mindenkinek ajánlani tudom csak, ha Hatvanban jár!

A halászlé hazájában jártunk, Baján, a Sobri Halászcsárdában

2018.11.26.   fö

Ha valaki halas ételt szeretne enni, hol máshol enne, mint a halászlé hazájában, Baján! A Sobri Halászcsárdáról sokat hallottunk már előtte, így most meg is látogattuk!

Balatoni büfé

Hatalmas koppanás a Kürtőskalács büfében az almádi strandon

2018.08.13.   SzSz

A kürtőskalács az a magyar édesség, amit én minden évszakban szívesen megeszek. Bár téli édességnek számít, és forrón, gőzölögve a legjobb, nyáron is meg szoktam kívánni. Pláne már kapható fagyis változatban, amitől nyári finomság lesz. Sok strandon kapható kürtőskalács eredeti verzióban, ahogy a Balatonalmádi strandon is.

Kikapcsolódás Vidéken

A mátrai borvidék éke: Bárdos és fia pincészet

2018.08.13.   CsN

A borok kedvelőinek valódi élményben lehet része egy-egy borkóstolás alkalmával – pláne, ha az egy gyönyörű nyári napon a hűvös pincében történik. A híres magyar borvidékek rendkívüli borai között mindenki megtalálja a kedvencét – így a mátrai borvidékre is érdemes ellátogatni. Mi megtettük, és...

Vegyes érzések a Parti Strandbüfével kapcsolatban

2018.08.14.   SzSz

Ritka manapság az olyan büfé, ahol ételallergiások számára is kaphatóak ételek. Egy büfé lényege pont a jó kis szénhidrátos strandkaja, amely egészségtelen, és tuti hízni fogsz tőle. Nos, Balatonalmádiban a Wesselényi strandon találtunk olyan helyet, ahol figyelnek legalább az ételérzékenyekre.

Vidéki látnivalók

Kármelita templom Székesfehérvár

2018.08.07.   SzSz

A Kármelita templom a város negyedik legnagyobb temploma, amelynek harangtornya 61 méter magas. A templom kívülről nem olyan feltűnő, azonban belül annál gazdagabb barokk belsőt rejt magában. Érdemes meglátogatnunk.

Kikapcsolódás Vidéken

Quad élmények Domonyvölgyben

2018.09.24.   SzSz

Ki ne szeretne néha kilépni a komfortzónájából és új dolgokat kipróbálni? A quadozás pontosan egy ilyen élménynek számíthat. Valakinek extrém, valaki imádja az adrenalint. Most kipróbáltuk mi is milyen egy igazi VadQuad élmény Domonyvölgyben.

Budapesti büfé

Saláta minden mennyiségben – Salad Box

2018.11.19.   SzSz

A Salad Box franchise lánca biztosan sokaknak ismerős lehet. Budapesten és az ország több pontján is megtalálhatóak, köztük a legnagyobb bevásárlóközpontokban. Aki odafigyel az alakjára, annak a legjobb választás lesz, hiszen ezernyi féle salátát kínálnak a vendégek számára gyorsétteremként. Mitől vált ennyire...

Van, ami régi és van, ami új – A Szűcs Fogadója

2018.10.29.   SzSz

A Szűcs Fogadója az a hely, ahova általában valamilyen alkalomból mentünk el a családdal vagy a barátokkal. Sokszor jártunk már ott, tudjuk, hogy minőségi ételeket kapni, egyre bővülő választékkal. Már egy jó éve nem jártam az étteremben, így gondoltam ideje meglátogatni és egy névnap alkalmából beülni vacsorázni.

Budapesti étterem

A sushi fellegvára – Buddha Original

2018.10.15.   SzSz

A sushizni vágyók és az autentikus thai ételek kedvelői között igen híres a Buddha Original. Budapesten több helyen is találkozhatunk az étteremmel, azonban mindegyik egy kicsit más milyen. Egy sushizás miatt választottuk mi is a Buddhát, ahol jó és rossz élményeink is voltak.

Házi rétesek nyomában Balatonfüreden II. - Füredi Rétes Bolt

2018.07.31.   SzSz

Árpi bácsi Házi Rétesezője után belefutottam még egy rétesezőbe Füreden. Itt is házi rétest ígértek, így kíváncsi voltam, hogy vajon jobb lesz-e Árpi bácsinál. Igen, a konkurencia nagyúr, és sajnos én most ki is élesítem a versenyt. Nézzük a Füredi Rétes Bolt hogyan teljesített.

Dörgicse legjelentősebb műemléke

2018.08.31.   SzSz

A település tele van középkori műemlékkel, amelyek remek látnivalók a turisták számára. Az egyik legjelentősebb azonban a Boldogasszony templomrom Alsó-Dörgicsén.

Kikapcsolódás Balaton

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

A rétesek nyomában, Tihanyban

2018.06.28.   SzSz

A hely megtévesztő, hiszen egyben van, mégis külön. Mi most csak a Rétesház részt próbáltuk ki, így erről írnék. A házi rétest szerintem nincs olyan magyar ember, aki ne szeretné. A tésztából kifolyó töltelék, a meleg, laza rétes. Imádom. Nézzük csak a Tihanyi Rétesházban mint kaptunk.

A Tihany mellett található csúcspont

2018.06.29.   SzSz

Sajkod egy Tihany melletti apró település, ahol megtalálhatjuk az Őrtorony kilátót. Az Apáti-hegy legmagasabb pontján gyönyörű kilátás nyílik a Balatonra, Tihanyra, és a környező településekre is. Az út kissé rögös felfelé, de hidd el megéri!

La Villa Étterem Balatonalmádi – Furcsa körülmények, finom ételek

2018.06.11.   SzSz

Balatonalmádi partján sétálgatva megéheztünk, és szívesen ettünk volna egy jó pizzát valahol a környéken. Utánanéztünk hát a környéken lévő lehetőségeknek. A La Villa Étterem bizonyult a legjobb választásnak első ránézésre, mivel a honlapjuk igen tetszetős, és árban is úgy tűnt teljesen rendben lesz....

Balatonfüredi Kossuth Lajos Forrás

2018.06.07.   SzSz

Balatonfüreden a Gyógy téren megtalálható Kossuth Lajos Forrás a város egyik nevezetessége. 1800-ban építették, ugyan már a feliratával ellentmondásos, mivel ott 1802-őt véltünk felfedezni. A Forrás közvetlenül az Állami Szívkórház mellett található meg. Ez a forrás elsőként nem Kossuth Lajos nevét viselte,...

Club Mauro Pizzéria Balatonfüreden

2018.05.21.   CZs

Nemrég Balatonfüreden jártunk, szerettünk volna egy finom pizzát, vagy egy jó hamburgert elfogyasztani, a Club Mauro Pizzéria pedig éppen útba esett. Ennyi, és nem több volt az oka, amiért ezt a helyet választottuk.

Balatoni étterem

Lent a völgyben, a meghitt hangulatú Fricska étterem

2018.07.03.   SzSz

A Fricska tényleg igazi családias, meghitt hangulatot áraszt magából, ahogy megérkezik az ember. A patak mellett elhelyezett asztalok, fehér napernyőkkel, a kertben lévő hatalmas látványkonyha, ahol frissen készülnek az ételek.

Balatoni étterem

A Neked Főztem biztos, hogy még mindig csak egy gasztrokocsma?

2018.07.06.   SzSz

2015-ben robbant be a köztudatba a Neked Főztem a Balaton-felvidéken, amely különleges strandkajáival mindenki kedvence lett. Idén június végén megjelent Balatonfüreden is a gasztropub, amit azonnal ki is próbáltunk.

Vidéki büfé

Kiflibe töltött pörkölt a Gulyásbombázóban

2018.05.04.   CZs

Nemrég nyitotta meg apró, de annál jelentőségteljesebb kapuit a Gulyásbombázó Gödöllő központjában, a Petőfi téren. A vendégek imádják, és nem is ok nélkül, igazi különlegesség a magyar street food háza táján.

Folytatjuk a Tagore sétány felfedezését a Waikiki Bisztróval

2018.07.25.   SzSz

A Tagore sétányon lassan, de biztosan felfedezzük az összes büfét, és bisztrót. Voltak rossz élményeink, és jók is, de nemsokára kialakul a pontos kép, hogy melyik helyet érdemes választani. Most a Waikiki Bisztrót céloztuk meg, ami kicsit túlmutat már a büfén, de még nem hívnám étteremnek.

Remek helyszín, remek kilátás Balatonalmádin

2018.07.23.   SzSz

Az Óvári Messzelátót nagyon könnyen megközelíthetjük, és gyönyörű kilátást is kapunk mellé. A Balaton-felvidék talán egyik legjobb kilátója, hiszen nem kell túráznunk érte, és mégis megkapjuk a csodálatos látványt.

A házi rétesek nyomában Balatonfüreden

2018.07.17.   SzSz

A rétesről mindig nagymamám jut eszembe, amikor együtt próbáltunk házi készítésű rétest csinálni, lehetőleg úgy, hogy ne szakadjon el a tészta. Nem egyszerű feladat, de a végeredmény mindent megér. A mai vendéglátásban ezek a hagyományos receptek talán mostanában kezdik újkorukat élni. Egy kis nosztalgiázásra...

Vidéki látnivalók

Modern kilátó a Gulya-domb közepén

2018.07.30.   SzSz

A Gulya-dombi parkerdőben sétálgatva kellemes kikapcsolódásban lehet részünk. A tanösvény és a természet szépsége igazán megnyugtató. Itt épült 2 éve egy igen modern stílusú kilátó, a kirándulók számára.