Keresés

Összesen: 21 találat.

Remete-forrás Balatonalmádi

2018.07.24.   SzSz

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

Kellemes kirándulási lehetőség Arácson

2018.07.17.   SzSz

A Balaton-felvidéken rengeteg kirándulóhellyel és tanösvénnyel találkozhatunk. Többek között érdemes megemlíteni a Koloska-völgyet is, amely Balatonarács északi végén helyezkedik el. A gyönyörű völgy rengeteg meglepetést tartogat magában.

Medvékkel körülvéve – Túra egy erdélyi erdőben

2018.11.18.   Bohács Ádám

Gyalog indultunk el, nem kellett volna, egy dolgot viszont megtanultunk: ne sétáljatok az erdélyi erdőben olyan nyugodtan!

Könnyű túra geológiai érdekességekkel

2018.07.16.   SzSz

A Forrás-hegyi tanösvény rövid, de hasznos túra lehet bárki számára, hiszen a maga 1,5km-vel igazán gyorsan körbeérhetünk rajta. A túra alatt dombokat is meg kell másznunk, és a szűk ösvényeken át igazi kalandtúrában lehet részünk. Az állomások alatt pedig olvashatunk rengeteg érdekességet. Az itt kialakított...

Vidéki kávézó

Novo Café, ahol kultúra jár a kávé mellé

2018.04.16.   CZs

A Novo Café Gödöllőn, a Művészetek Háza épületében található, a megrendezésre kerülő előadásoknak, a Művházban szervezett programoknak és a nagy méretű parkolónak köszönhetően nem szűkölködik vendégekben. Fiatalok és idősebbek egyaránt szívesen keresik fel, a park közelsége is okot ad egy kellemes...

Kikapcsolódás Vidéken

Quad élmények Domonyvölgyben

2018.09.24.   SzSz

Ki ne szeretne néha kilépni a komfortzónájából és új dolgokat kipróbálni? A quadozás pontosan egy ilyen élménynek számíthat. Valakinek extrém, valaki imádja az adrenalint. Most kipróbáltuk mi is milyen egy igazi VadQuad élmény Domonyvölgyben.

Örök élmény – Hajókázás a Tisza-tavon

2018.11.19.   Bohács Ádám

Egy őszi napon gondoltunk egy nagyot, és elugrottunk a Tisza-tóhoz, hogy részt vegyünk egy tavi túrán. Mondanom sem kell, hogy nem bántuk meg döntésünket, nézzük, milyen élményekkel gazdagodtunk!

Erdély kincse – A Gyilkos-tó

2018.10.24.   Bohács Ádám

Életem során háromszor jártam már Erdélyben, és mind a három alkalommal ellátogattunk a Gyilkos-tóhoz, megunhatatlan, biztos vagyok abban, hogy negyedszer is fog majd újat mutatni!

Nem csak a vadászat kedvelőinek – Vadászati Múzeum

2018.10.25.   SzSz

A Széchenyi Zsigmond Vadászati Múzeum az egykori Grassalkovich-kastély rekonstrukciójaként épült meg a város legfőbb nevezetességeként. A múzeum több állandó és időszakos kiállításnak is helyet ad. A múzeum izgalmas és interaktív kiállításaival érdekes látnivaló lesz a Hatvanba látogatók számára.

Kikapcsolódás Balaton

Téli romantika a Bakony lábánál

2020.02.21.   CZs

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Regéci vár - Gyönyörű kilátás a Zempléni-hegyekre

2019.06.15.   Törzsök Emese

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Kikapcsolódás Budapest

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

2018.10.03.   SzSz

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket...

A történelmi Magyarország ezeréves határa

2018.10.31.   Bohács Ádám

Ismét egy kis részletet mutatok be nektek erdélyi túránkból, mostani cikkünkben a történelmi Magyarország ezeréves határáról ejtünk szót. Felemás érzések kerítettek itt magukba, egyrészt maga a hely csodálatos, a táj szinte megszólal, viszont ott volt bennünk az a nagyon rossz érzés, mely szerint ez már nem a...

Balatoni kávézó

A Badacsonyi körtúra kellemes pihenőhelye

2018.08.15.   SzSz

Badacsonyba nem csak a borok miatt érdemes ellátogatnunk, hanem a kellemes kirándulás miatt is. A hegyen a Kisfaludy kilátó felé, vagy éppen le a hegyről, biztosan többen szívesen megpihennének. Találtunk egy aranyos helyet, ahol finom kávét, bort, és szép kilátást is kapunk.

Balatoni nevezetesség

Szakadj ki a Balatonfüredi nyüzsgésből

2018.07.17.   SzSz

A Balatonfüreden található Koloska-völgyben elhelyezkedő vadaspark plusz élményt nyújthat a völgyben túrázóknak. A vadasparkban találkozhatunk szarvasokkal, őzekkel, és muflonokkal is. Remek program lehet a gyermekes családok részére is.

Balatoni kávézó

Schőnig Cukrászda – Kellemes hangulat, jó sütemények

2018.06.15.   SzSz

A veszprémi Schőnig Cukrászda a belvárostól nem messze található, saját kialakítású parkolóval a vendégek részére. A cukrászda rendelkezik egy nagy külső terasszal, és egy kis kellemes hangultú belső térrel. Ide tértünk hát be egy esős napon.

Csodás kilátás Balatonfüreden

2018.07.17.   SzSz

Nem is gondolná az ember, hogy Balatonfüreden mennyi lehetősége van a kikapcsolódásra. Ne csak a strandolásra, és a büfékre gondoljunk, hanem rengeteg túralehetőségünk is akad. A Tamás-hegyi keresztnél tökéletes nyugalomban kapcsolódhatunk ki.

Balatoni büfé

Ne higgyünk a külcsínnek

2018.07.24.   SzSz

Igen, vannak helyek, amelyekre ránéz az ember, és úgy érzi ez tuti jó lesz. Igényes, modern környezet, kellemes hangulat. A Bliss Bistrot is ez jellemzi első ránézésre, azonban nem minden a külcsín.

Ide túráznunk sem kell a kilátásért

2018.08.08.   SzSz

A Bökki kilátót Ábrahámhegynél találjuk meg, igazán egyszerűen. A feljutás kocsival is lehetséges, csak magára a kilátóra kell fellépcsőznünk. A kilátás innen is gyönyörű, ahogyan a Balaton-felvidék legtöbb helyéről. A kilátó viszont tartogat magában egy kis pluszt is.

Frissítő pihenés a Laczkó forrásnál

2018.07.30.   SzSz

A veszprémim Gulya-domb környékén nem csak kilátóval, tanösvénnyel, és a parkerdő szépségével találkozhatunk, hanem a domb lábánál a Laczkó forrással is. A forrásnál kellemesen felfrissülhetünk, de akár egy sütögetéshez is remek helyszín lehet.

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

2018.09.26.   Bohács Ádám

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!