La Riva Hotel*** & Pizzéria

Foursqare:
58%

La Riva Hotel & Pizzéria

A siófoki La Riva Hotel & Pizzériát a város központi részé na népszer Petfői sétányon találhatjuk meg. A hotel 2011-ben újjépült, így már 27 szobával várják vendégeiket.

La Riva Hotel & Pizzéria Siófok

A La Riva Hotel & Pizzériát Siófokon találjuk a Petőfi sétányon, hatalmas kiülős terasszal, és minőségi ételekkel. A pizzától kezdve, a tésztán át, a különlegesebb frissen sültekig mindent kaphatunk. A hely nem csak étteremként, de bárként is funkcionál, aki esetleg csak az esti meccset szeretné megnézni.

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: 3 hónapja
Bár rengeteg hely volt, így nem vettük el senki elől , a főnökség utasítására ki sem szolgáltak a kinti kényelmes asztaloknál, csak ha beülünk a műanyag székekre, mert csak ketten vagyunk. Körülöttünk többen ültek 2-en 3-an ezeknél az asztaloknál . Hiába mondtuk, hogy átülünk amint felszabadul egy kisebb asztal a teraszon , itallapot sem adtak. Amikor ezt sérelmeztük és kértünk egy panaszkönyvet , mert nem akartunk beülni, odajöttek 3 an , hangosan mondták ,hogy nincs és nem is kapunk! , mert nem fogyasztottunk , nyugodtan tegyünk panaszt ahol csak akarunk . Ez lett Siófok és ez a hely ...... ezt az agresszív személyzetet messze elkerüljük eztán, eddig itt ettünk minden nyáron . Félelmetes .

Értékelés időpontja: 5 hónapja
Egyre nagyobb csalódás számunkra az étteremnek a vendégekhez való hozzá állása. Évek óta járunk le nyári szezonban Siófokra heti rendszerességgel, minden alkalommal 90%-ban itt vacsorázunk. Amit a héten kedden tapasztaltunk az PARASZTSÁGNAK és FELHÁBORÍTÓNAK tartom! 8 fős baráti társaságunkkal nem volt lehetőségünk egy asztalnál leülni vacsorázni. Mikor megkérdeztük a pincéreket hogy leülhetnénk egy 6 fős asztalhoz 8-an közölték hogy nem vehetünk el máshonnan széket. Majd alternatív megoldásként megkérdeztük hogy a kocka asztalokhoz nyolcan hogyan tudunk leülni közölték hogy nem lehet összetolni az előre beállított asztalokat. HÁT KEDVES HOZZÁ ÉRTŐ VEZETŐSÉG: KÖSZÖNJÜK HOGY A 40-50 EZER FORINTOS VACSORÁT NEM AZ ÖNÖK ÉTTERMÉBEN KELLET ELFOGYASZTANUNK. Lehet, hogy nagy a forgalmuk, de TÖRZS vendégekből szerintem sose elég. Viszont finomakat ettünk a mellette lévő COLORÁDÓBAN.

Értékelés időpontja: 3 hónapja
Bár az éttermeben elég sokan voltak(08.20.),gyorsan kaptunk asztalt és az ital/étel rendelésünket is gyorsan felvették.A pincér kedves volt,jók voltak a poénjai,udvarias és még sorolhatnám...Igazi pincérnek való srác.A pizza valami isteni finom,régen ettem már ilyen jót.A tészta vastagsága,felétek milyensége/mennyisége minden 10pontos!Ha legközelebb erre járunk,biztos,hogy eszünk még itt.Köszönjük

Nagyon bunkók voltak a pincérek! Kijöttek,felvették a rendelést az ételekről,a pincér nem írta fel saját magánk,mert ő megjegyzi! Mind a négyőnknek rossz ételt hozott ki! Majd kértem egy másik pincértől egy cólát,nagy fintorokat vágva de mondta hogy kihozza! Eltelt 10 perc,szóltam neki mégegyszer aztmondta már szólt a kollégájának,hozzáteszem addig ő csak állt és semmit nem csinált!Mi közbe kértük a számlát és mielőtt kihozta volna a számlát a pincér akkor hozta a cólát,majd közöltem vele hogy mostmár nem kell!Soha többet nem megyünk oda,és senkinek nem ajánlom! Bunkóság felsőfoka ami ott megy!

Értékelés időpontja: 2 hónapja
Csak az étterembe ültünk be pizzázni, párom margareta pizzát,én 4 sajtos pizzát kértem. A paradicsomkarikát leszámítva kb olyan volt a pizzám, mint az övé. Kérdeztem a pincérlányt, hogy ez hol négysajtos, erre azt mondja trappista sajtkeverék van rajta, holott rendelésnél azt mondta lesz rajta kék sajt. Lehúzós hely.

hirdetes
8600 Siófok, Petőfi sétány. 7.
+36 (84) 310 152
Árkategória:

Legfrisebb cikkeink

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Népszerű helyek a közelben

8600

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!