SunGarden Wellness Hotel

Google:
Foursqare:
77%

Te lehetsz az első, aki értékeli!

SunGarden Wellness & Conference Hotel Siófok

A Sungarden Wellness & Conference Hotel szállása Siófok csendes részén, a Balatontól és a városközponttól 5 perces sétára található. A szálloda kisméretű fedett medencét, pezsgőfürdőt és különböző szaunákat kínáló wellnessrészlege ingyenesen használható.

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: egy hónapja
Február közepén töltöttünk itt 2 éjszakát, 3 napot a férjemmel, a 6 és a 4 éves lányainkkal pótágyas szobában, teljes ellátással. Minden rendben volt, a szoba tiszta volt, nem volt semmi gond vele. Minden étkezés alkalmával nagyon-nagyon fimon ételek közül választhattunk a svéd asztalról, próbáltunk mindent megkóstoli, de nem értünk a végére 😅. Az ott dolgozók nagyon udvariasak, kedvesek voltak. Hétköznap lévén nem volt teltház, így elegendő meretűnek bizonyult a kör alakú medence, több típusú szauna közül választhattunk. A lányaink nagy kedvence volt a benti ping-pong asztal, és a leghoki, meg a csocsó asztal is 😉. A szálloda környezete szép, rendezett, gyönyörű platán sor díszíti az utcát. Nagyon jó szívvel ajánljuk, ha lesz lehetőségünk máskor is szívesen foglalunk szállást ide! ✴️✴️✴️✴️✴️

Értékelés időpontja: 2 hónapja
Vőlegényemmel voltunk egy mininyaraláson január 27-28 között és erre a szállodára esett a választásunk. Nem csalódtunk, nagyon jó elhelyezkedése van közel a főtér illetve a Balatonpart és a kikötő is. Minden szépségét sétálva is meg tudod nézni a városnak. Kedvesek voltak a recepción, a bárban a hölgy is aki a koktélt készítette, amik nagyon finomak. Kedvesek voltak a pincérek is. Mosolyogtak mindig, pedig nehéz a munkájuk, minden elismerésem. A szoba két főre tágas volt, és minden volt benne amire szüksége lehet az embernek, az ágy kényelmes volt. Nem zavart a vonat zaja sem, még élveztem is, hogy láttam az ablakból 😁 A vacsora és a reggeli is finom volt, bőséges, változatos. Vágytam a húslevesre egész nap, mikor oda értünk, hát vacsira pont az volt, imádtam 💛 A wellness részének annyi a hibája, hogy kicsi, lehetne nagyobb a medence vagy a jakuzzi. Arra egy bővítés sürgősen rá férne a méret tekintetében, de egyébként szuper volt. Egyedül amiatt adok 4 csillagot 5 helyet, mert kettőre érkeztünk, de a köntös az ígérethez képest nem volt a szobában, így sokat kellett várni rá és később, jóval később érkezés után tudtuk igénybe venni a wellness részt.

Csak jót tudunk mondani. 3 kisgyerekkel érkeztünk. Deluxe lakosztályt kaptunk amely 2helységből állt, mindkettőben modern bútorok, laptv, wifi. 2db wc volt a lakosztályhoz. Mindennemű elvárásunknak megfelelt. Az ételekről annyit hogy a svédasztalos reggelihez akárhogy gondolkodtunk nem tudtunk semmit kitalálni ami hiányzott volna. A vacsora is pazar volt minden nap. 4éjszakát voltunk. Csirke,disznó, marha, hal meg mindenféle saláta volt, 4féle desszert. Olvastam negatív véleményeket, úgy gondolom ennyi pénzért pazar ellátást kaptunk. Akinek meg ez nem elég ne legyen sóher és fizesse ki a dupláját meg a tripláját 5-6... Csillagos szállodákért. Mindent köszönzünk!!! (Legfőbbképp a gyümölcslevest és mákosgubát egy étkezésben, a két kedvencem)

Értékelés időpontja: 4 hónapja
Tisztelt Sun Garden! Három napot töltöttünk el e hónap 18-20.-ig Önöknél a 104-es szobában szakmai program keretében. A szoba minőségével kapcsolatosan lenne kifogásom! Úgy gondolom, hogy egy 4 csillagos szálloda nem engedheti meg magának az következő hiányosságokat. Az ágy felett jó másfél négyzetméternyi területen a plafon vakolata leesni készül!! Az ágy melletti fal olyan kopottra van használva, hogy az már siralmas! A bejárati ajtó belső fele mint egy harcedzett veterán, aki (ami) már többször elvérzett a csatában, látszik rajta, hogy már többször betörték! Ha egy szobát ennyire lestrapálnak, azt felújítás nélkül nem szabadna kiadni mindaddig, amíg a fellehető hibákat ki nem javítják. A wellnes részleget 19.-én látogattuk meg! A programunk egyértelműen nyilatkozott arról, 23.-óráig nyitva tart és ezt fizettük ki! Sajnos fél kilenc után távozásra szólítottak fel bennünket, mondván, hogy mindenki a focit nézi, kivéve azt a tizenöt embert aki mártózni szeretett volna.Úgy gondolom, ha valami ki van fizetve akkor a szolgáltatást akkor is adni kell ha azt valami okból kevesebben látogatják! Az étterem valóban hozta a szolgáltatási színvonalat. Válaszukat várva Üdvözlettel Lénárt István Zoltán

Értékelés időpontja: 2 hónapja
6 és fél és 3 éves gyerekkel voltunk, akik nagyon élvezték, a medencében kellemes meleg volt a víz, a gyermekjátszó rendezett sok játékkal, a szállodában szerettek "bolyongani", kényelmes szoba, a reggelinél, vacsoránál önállóan szedhettek, mind a kettő finom volt. Felnőttként kevés volt a wellness vizes része, igazából jó lenne egy élmény medence és egy gyermek medence, játszó elemekkel. Most kell a kicsiknek vmilyen úszógumi vagy karúszó vagy úszni tudás. Felnőtt úszásra viszont nem alkalmas a medence. A szállodában mindenki kedves, udvarias volt, a szoba és a többi helyiség is tiszta, rendezett. Siófoki part a szálloda közelében 360 méteren sétálható a többi kelet felé még télen is lezárva nagy strand címen, a stran előtti egész terület kihalt, gondozatlan.

hirdetes
8600 Siófok, Batthyány Lajos u. 24
(06 84) 312 422

Legfrisebb cikkeink

Róma fő nevezetességei hasznos tippekkel

„Minden út Rómába vezet.”-tartja a mondás, nos most a miénk is oda vezetett. Napfény, színek, ízek, történelem és sok-sok kincs, ha csak öt dolgot kellene kiemelnünk az örök város pompájából a Colosseumon, Vatikánon, és Trevi-kúton túl. De nézzük is az élménybeszámolót, azaz, hogy miért érdemes nemcsak szeretni Rómát, hanem meg is látogatni!

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Romantika a Bakonyban

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Szamos Marcipán Múzeum

A szamosi Marcipán Múzeum vagyis a Szamos Marcipán név nemzetközileg is elismert márkává vált. Szentendre egyik leghíresebb cukrászdája és vállalkozása már 1935 óta, ahová a turisták is szívesen ellátogatnak.

Csillagok Háborúja kiállítás Budapest 2019

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású gyűjtői kiállítást szerveztek a budapesti Bálna...

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Népszerű helyek a közelben

Fő tér . 1

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!