Malackrumpli étterem Tihany legforgalamasabb részén

A székelyek szent hegye - Madarasi-Hargita

Minden évszakban gyönyörű, de ősszel és télen a legszebb, ismerjétek meg ti is Erdély legcsodálatosabb hegyét, a Madarasi-Hargitát! A most következő cikkben elmondom nektek saját élményeimet, illetve megmutatom, milyen mesebeli látványt nyújt a nem mindennapi környék!

Könnyű túra geológiai érdekességekkel

A Forrás-hegyi tanösvény rövid, de hasznos túra lehet bárki számára, hiszen a maga 1,5km-vel igazán gyorsan körbeérhetünk rajta. A túra alatt dombokat is meg kell másznunk, és a szűk ösvényeken át igazi kalandtúrában lehet részünk. Az állomások alatt pedig olvashatunk rengeteg érdekességet. Az itt kialakított geológiai bemutatóhelyen a Triász-tenger üledékeinek és a Föld tűzhányóműködésének több száz millió éves maradványait tekinthetjük meg.

Árpád-kori templom Paloznakon

A Balaton-felvidék telis tele van olyan látnivalókkal, amelyek biztos feledhetetlen élményt nyújtanak. Paloznak egy gyönyörű kis falu, és rengeteg ékessége van. Közöttük a falu katolikus temploma, melynek története az Árpád-korig nyúlik vissza.

Varázslatos környezetben a bándi Essegvár

Bánd pici települése Herendtől csupán 4 kilométerre található. Itt a falu feletti dombtetőn helyezkedik el az Essegvár maradványa, amelytől a falu egésze belátható.

Magyarország egyetlen bazalttemploma

Európában mindösszesen két bazalttemplom van, amely közül az egyik hazánkban Badacsonytomajon található, a másik Franciaországban. Emiatt is nagyon különleges ez a templom, és érdekes látnivaló.

Gödöllői Arborétum

Kirándulni, sétálni egy nagyot, közben beszélgetni, vagy csak hallgatni az erdő csendjét… Ez csupa olyan tevékenység, mely testnek és léleknek egyaránt jót tesz; a Gödöllői Arborétum pedig tökéletes helyszín mindehhez.

Péklány Kézműves Pékség - A természetes reggeliért

A Péklány kézműves pékséget Balatonfüreden a Szent István téren találhatjuk meg. A pékség lényege, hogy minden terméküket tartósítószer mentesen készítenek el hagyományos receptek alapján. A pékség belső helyisége apró, de ilyenkor nyáron kint is leülhetünk, míg elfogyasztjuk a reggelinket.

Pillangó Cukrászda Hatvan főterén

Először azt hittük, hogy ez egy buszmegálló, de mikor közelebb mentünk, akkor láttuk meg, hogy ez a Pillangó Cukrászda Hatvan főterén. Kellemeset csalódtunk ezután.

A legenda nyomában, legendás ételekkel

Tihanyban rengeteg Csárdába futhatunk bele, de ahogy velünk is megesett nem mindegyikbe néztünk volna be szívesen. Ez a hely azonban valamiért megragadott minket első ránézésre, és nem is csalódtunk. Magyaros ízek, nagy adag ételek, minden, ami csak kellhet.

Kissé romos kápolna Badacsonytördemicen

A Loyolai Szent Ignác templomot a tördemici Római úton találhatjuk meg a házak között. A kápolna kissé romos kinézetű, amely már 1850 óta áll.