Orsós Magnó Múzeum

Lent a völgyben, a meghitt hangulatú Fricska étterem

A Fricska tényleg igazi családias, meghitt hangulatot áraszt magából, ahogy megérkezik az ember. A patak mellett elhelyezett asztalok, fehér napernyőkkel, a kertben lévő hatalmas látványkonyha, ahol frissen készülnek az ételek.

Kellemes kirándulási lehetőség Arácson

A Balaton-felvidéken rengeteg kirándulóhellyel és tanösvénnyel találkozhatunk. Többek között érdemes megemlíteni a Koloska-völgyet is, amely Balatonarács északi végén helyezkedik el. A gyönyörű völgy rengeteg meglepetést tartogat magában.

Ahová minden út vezet,az örök város: Róma

„Minden út Rómába vezet.”-tartja a mondás, nos most a miénk is oda vezetett. Napfény, színek, ízek, történelem és sok-sok kincs, ha csak öt dolgot kellene kiemelnünk az örök város pompájából a Colosseumon, Vatikánon, és Trevi-kúton túl. De nézzük is az élménybeszámolót, azaz, hogy miért érdemes nemcsak szeretni Rómát, hanem meg is látogatni!

Remete-forrás Balatonalmádi

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

A Tihany mellett található csúcspont

Sajkod egy Tihany melletti apró település, ahol megtalálhatjuk az Őrtorony kilátót. Az Apáti-hegy legmagasabb pontján gyönyörű kilátás nyílik a Balatonra, Tihanyra, és a környező településekre is. Az út kissé rögös felfelé, de hidd el megéri!

La Villa Étterem Balatonalmádi – Furcsa körülmények, finom ételek

Balatonalmádi partján sétálgatva megéheztünk, és szívesen ettünk volna egy jó pizzát valahol a környéken. Utánanéztünk hát a környéken lévő lehetőségeknek. A La Villa Étterem bizonyult a legjobb választásnak első ránézésre, mivel a honlapjuk igen tetszetős, és árban is úgy tűnt teljesen rendben lesz. Kocsival nekiindulva a parttól egy pár perces útra megtaláltuk a La Villa kiírást, és az út szélén lévő parkolót.

Vega jégkrémet mindenkinek

Az Anjuna Ice Pops lehet valakinek már ismerős Budapestről, azonban én még nem próbáltam. Füreden is megtalálhatjuk őket, szerintem remek üzletükkel. Nézzük mi is kapható náluk.

Holnap startol az idei Kékszalag

2018. Július 26-án indul az idei Kékszalag vitorlás verseny a Balatonon. Az idei verseny különlegessége, hogy jubileumi 50. Kékszalaghoz érkeztünk, emiatt számos program várja a Balatonfüredre látogatókat a parton. Holnap a magyar vitorlázás és a Balaton ünnepén több, mint 600 hajó fog elstartolni Balatonfüredről.

Budapest leghíresebb tere – Hősök tere

A főváros leghíresebb és legszimbolikusabb terén jártunk, amely a 19. század első évtizedében a honfoglalás ezeréves évfordulójának tiszteletéből épült. A tér egész történelmi múltunkat örökíti meg a legnagyobb magyar nevekkel. Utánajártunk pár érdekességnek a térrel kapcsoltban.

Ham&Ham Burgerbár, ahol frissen készül a húspogácsa

Milyen választási lehetőségeink vannak, ha a Balaton partján egy finom hamburgert szeretnénk elfogyasztani? Valljuk be, a kis büfék, kevésbé minőségi alapanyagokkal, ugyanakkor igen kedvező árakkal gyakran képezik választásunkat. A Ham&Ham Burgerbár Balatonfüreden ennél azonban sokkal több.