Szent Imre templom Buda képek

Az új „betonvirág” kilátó Velence mellett

Velence mellett a Bence-hegyen 2018. tavaszán adták át az új kilátót a nagyközönség számára. Az építmény 20 méter magas, és érdekes beton virágformára emlékeztet. A kilátó története ennél egyébként jóval régebbre nyúlik vissza, mégis idén került sor az újjáépítésre.

A megújult Szépművészeti Múzeum

A Szépművészeti Múzeum nemrégiben megújult, ahol máris izgalmas kiállításokkal várják az idelátogatókat. A múzeum modern megújulása és a régi kor visszaidézése között ingázik, amelyet nagyon jól megoldottak kivitelezésekor. De milyen állandó és időszakos kiállítással készültek?

Gödrösi szabadstrand Tihanynál

Tihanynál sokan lehet, hogy nem tudták, de ingyen is fürdőzhetünk. Bár a strand, nem olyan, mint a legtöbb, - mindjárt ezt is elmondjuk, miért – még is értékeljük, hiszen a Balaton-felvidék nem dúskál a szabadstrandokban.

Balatonalmádi szuper strandja

A cím már sok mindent sejtet, hogy jó élményben volt részünk a Wesselényi strandon. Olyannyira, hogy másnap is idejöttünk strandolni. A strand tényleg megéri a pénzért, és máris mondjuk miért.

Szép kilátást nem, annál sokkal többet kaptunk

Van az úgy, hogy az ember meghallva egy szót vagy kifejezést azonnal asszociál valamire. Képesek vagyunk egy teljes történettel felruházni azt addigi tapasztalataink, vagy szabadon engedett fantáziánk szüleményeként.

Téli romantika a Bakony lábánál

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy ha csak egy hétvégére is, de kiszakadhassunk a hétköznapok forgatagából!

A park, amelyet Erzsébet-királyné tiszteletére létesítettek

A gödöllői Erzsébet-parkot közel száz féle örökzöld díszíti, amelyet még 1901-ben létesítettek Erzsébet királyné tiszteletére. A parkban lévő krími hársfákkal szegélyezett sétány a mai napig a helyiek egyik kedvenc sétálóhelye.

A Smarni lenne Gödöllő legjobb étterme? Lehet, hogy mégsem leszek törzsvendég…

A Smarni a Gödöllői Királyi Kastély (vagy Grassalkovich-kastély) szomszédságában egy jó étterem. Vagyis annak tűnt első látásra. Meg még másodikra is. De aztán...

Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom – A piros templom

A Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom, vagy más néven Római katolikus plébánia templom Balatonfüreden a Szent István téren található. A templom nevéből is adódóan római katolikus vallású, és a helyieknek minden nap 7:15 perckor misét tartanak.