Szent Imre templom képekben

Advent a Balatonnál – Télen is tartogat meglepetéseket a magyar tenger!

Egyre többen tudják, hogy a Balaton nemcsak nyáron kínál remek időtöltési lehetőségeket, hanem télen is! Rengeteg program vár itt minden korosztályra az adventi időszakban, most meg is mutatjuk nektek a legjobbakat!

Örök élmény – Hajókázás a Tisza-tavon

Egy őszi napon gondoltunk egy nagyot, és elugrottunk a Tisza-tóhoz, hogy részt vegyünk egy tavi túrán. Mondanom sem kell, hogy nem bántuk meg döntésünket, nézzük, milyen élményekkel gazdagodtunk!

Távolabb a Balatontól – Megmásztuk a Csatár-hegyi kilátót

Néha elrugaszkodunk azért a Balaton partjától és a vidék szépségeit is keressük. Most Veszprém környékén járva akadtunk bele a Csatár-hegyi kilátóba, ahonnan élvezhetjük a környező erdők látványát.

Szépréti Cukrászda

Rákosborzasztó, Rákosrettentő és társai, ahogyan a környékbeliek és kevésbé környékbeliek nevezik a XVII. és XVIII. kerületet együttesen. A Szépréti cukrászda viszont az élő példája annak, hogy van itt is minőség bőven.

Hatalmas koppanás a Kürtőskalács büfében az almádi strandon

A kürtőskalács az a magyar édesség, amit én minden évszakban szívesen megeszek. Bár téli édességnek számít, és forrón, gőzölögve a legjobb, nyáron is meg szoktam kívánni. Pláne már kapható fagyis változatban, amitől nyári finomság lesz. Sok strandon kapható kürtőskalács eredeti verzióban, ahogy a Balatonalmádi strandon is.

Papsokai-Siskei templomrom Balatonfüred

Sokakat meglephet, de Balatonfüreden templomromot is találhatunk. Füred látnivalóiból egyre többet fedezünk fel, és egyre jobban meglep minket is, milyen sokrétű a város.

Csalódás a köbön! – Terasz Étterem

Bizonyára mindenki szemezgetett már ezzel a gyönyörű kis paradicsomi hangulatú étteremmel, aki valaha is végigsétált a balatonfüredi parton. Egy csodálatos park közepén található, tavak, szökőkutak romantikus környezetében.

Ha különleges helyet keresel – Pure. Coffe and more

Gödöllő vendéglátás terén szuperjó helyekkel rendelkezik. Az elmúlt évek során egyre több különleges hely nyitotta meg kapuit. Többek között az egyik ilyen a Pure. Coffe and more kávézó, ahol csokoládé-, és kávékülönlegességeket, illetve vegán süteményeket is kaphatunk.

A művészetek kedvelőinek – Egry József emlékmúzeum

Badacsonyban a borok, és a kellemes kirándulás mellett, Egry József egykori házát, és festményeit is lehetőségünk van megtekinteni. A villaépület 1973 óta múzeumként funkcionál, amelyet belépőjegy ellenében látogathatunk meg.

A Gödöllői Királyi Kastély

Gödöllő Budapesttől mindössze 30 kilométerre található, a Rákos-patak völgyében fekszik. Majd’ 40.000-es lélekszámával a környező települések központja. Leghíresebb látványossága a Gödöllői Királyi Kastély.