Szent Imre templom Örvényes képek

A gazdag történelmi múltú Szent Márton templom

Isaszeg kis településén már messziről láthatjuk a dombtetőn lévő templomot, amely a város egyik ékessége. A templom igen gazdag történelmi múlttal rendelkezik, amely egészen Szent István koráig nyúlik vissza. Utánajártunk a templom történetének részleteinek.

A legkisebb dörgicsei templomrom

Dörgicsén három középkori eredetű templomrommal is találkozhatunk, amelyek közül a Kisdörgicsei a legkisebb építmény. Állapota jelenleg nem a legjobb, azonban szabadon látogatható.

Gödöllői Királyi Kastély

A Gödöllői Királyi Kastély az egyik legnagyobb barokk kastély, Gödöllő szívében fekszik. Az egyik legkedveltebb turisztikai célpont a Budapesttől 30 kilométerre fekvő városban, rendszeresen szerveznek ide kirándulásokat az ország minden pontjáról. Ha valamit, akkor a Királyi Kastélyt tényleg nem lehet kihagyni, ha Gödöllőre látogatunk.

Az egésznapos reggelizőhely – Cinnamon Buda

Van ez a hely Budán. Cinnamonnak hívják, és már régóta foglalkoztatott, hogy vajon milyen hely lehet. Sok jót olvastam és hallottam is róla, így igen nagy kíváncsisággal tértem be hozzájuk egy reggelire. Reggelire 11 órakor.

Larus Café Bar - A bazársoron sétálgatva egy kis lazításra vágysz?

A Larus Cafe Bar Balatonfüred egyik olyan koktélbárja, ahol akár még reggelizhetünk is. Érdemes betérni, hiszen a bár kellemes hangulata igazán jó lehet baráti összejövetelekre, vagy egy laza beszélgetésre a barátnőddel. Ha épp reggel jársz arra, kis választékkal, azonban annál finomabb ételekkel várja vendégeit a Larus Café.

Gyuri büfé az alsóörsi strandon

Ha az alsóörsi strand büféiről van szó, legtöbben a Gyuri büfét említenék, igaz, van több jó egység is a placcon. De miért olyan neves akkor ez a lángosos? Nézzük meg együtt, mit is tud Gyuri!

Balatonfüreden is élvezhetjük a Fragola fagyijait

Idén nyáron nyitott meg Balatonfüreden a méltán híres Fragola fagylaltozó, amely már Pesten, számos helyen megtalálható, illetve vidéken eddig két helyen, Székesfehérváron, és Pécsett. A Fragola fagylaltjai a magas gyümölcstartalmuktól híresek, és minőségi alapanyagaitól. Kipróbáltuk a füredi frachise üzletüket is.

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy ha csak egy hétvégére is, de kiszakadhassunk a hétköznapok forgatagából!

Az „otthonos” minőség Ráckevén

Ráckeve városa a Duna-parton található, Budapesttől nem messze, ahol teljes nyugalomban kapcsolódhatunk ki. A város bár nem nagy, mégis érdemes meglátogatni és felfedezni a környéket. Látogatásunkkor felfedeztük a település egyik legkellemesebb éttermét is, a Cadran Pizzéria és Pub-ot. Nézzük, milyen tapasztalataink voltak.

Ahol minden magyar szíve megfájdul – Trianon Múzeum

Várpalotán jártunk, ahol megtekintettük a sok-sok ostromot megélt Thury-várat, majd a Trianon Múzeumot. Mondanom sem kell, hogy minden fájt, amit itt láttunk…