2. kép

(2.kép)

Tihanyi Fazekasház szépségei

Tihanyban sok szép látnivaló van az apátságon kívül is. A település hagyományőrző házai, és utcái igazán rabul ejtik az embert. A Pisky sétány panorámája mellett, a Fazekasházba is érdemes benéznünk, máris mondjuk miért.

Az erdélyi stílusú Szent Imre templom

Balatonalmádiban sok szép templommal találkozhatunk, többek között a Szent Imre templommal is. A templomhoz hozzátartozik a Szent Jobb kápolna, amely a budai várból áthozott mozaikjairól híres.

Szegedy Róza emlékei Badacsonyban

Szegedy Róza, mint Kisfaludy Sándor felesége, híres alakja lett a magyar történelemnek. Az író és felesége Badacsonyban is élt, melynek emlékeit a mai napig megtalálhatjuk a Szegedy Róza emlékházban. Az épületben a házaspár házát, és tárgyait csodálhatjuk meg a présházban, a Badacsony oldalában.

Menzaélmény Balatonfüreden

Néha sok már nekünk is a strandkajából, a pizzából, és az unalmas salátákból, így próbálunk olyan helyeket kutatni, ahol főtt ételt ehetünk, jó áron. A Brada falodában napi menüvel várnak minden nap, emellett pedig széles menzaválaszték közül válogathatunk. Kipróbáltuk a fürediek egyik kedvenc menzáját.

Holnap startol az idei Kékszalag

2018. Július 26-án indul az idei Kékszalag vitorlás verseny a Balatonon. Az idei verseny különlegessége, hogy jubileumi 50. Kékszalaghoz érkeztünk, emiatt számos program várja a Balatonfüredre látogatókat a parton. Holnap a magyar vitorlázás és a Balaton ünnepén több, mint 600 hajó fog elstartolni Balatonfüredről.

Kesztyűre fel! Kipróbáltuk a kickboxot a Bobkó Fight Clubban

Élményeinknél egy különleges részhez értünk, hiszen a következő cikk, nem étteremről és nem is látnivalóról fog szólni, hanem egy olyan kikapcsolódási lehetőségről, ami igazán karbantart és átmozgat. A Bobkó Fight Club edzésén jártunk, ahol kesztyűt ragadtunk, és megnéztük milyen egy kickbox edzés.

Téli romantika a Bakony lábánál

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Balatonfüred Burgerbárját újra teszteltük

Hamburgert készíteni annyira nem nehéz. Bár igen könnyen kaphatunk büfék körében pocsék hamburgert. A Balaton mellett lehet, sokan már unják a lángost, a hekket, ezért kínálnak a legtöbb büfében amerikai streetfoodot is. Balatonfüreden azonban van egy hely, ahol friss húspogácsából készülnek a hambik. Egyszer már jártunk itt, most újra teszteltük.

Hatvan város történelme – Hatvany Lajos Múzeum

Hatvan városa igen nagy történelmi múltra tekint vissza, amelynek részleteit a Hatvany Lajos Múzeumban ismerhetünk meg. A múzeumban ezen kívül több állandó, és időszakos kiállítás helyet kapott, de többek között megismerhetjük a múzeum névadóját is. Meglátogattuk és felfedeztük a város történetét.

Az egészségtudatosság pici cukrászdája – ALICE Kávézó

Az egészséges életmód egyre fontosabb az emberek körében. Sokan küzdenek valamilyen ételérzékenységgel, amely igencsak megnehezíti akárcsak az édesség utáni vágyukat, hiszen nem ehetnek akármit. Egyre több helyen találkozunk erre figyelő helyekkel, azonban kevés az olyan, amely erre specializálódott. Mi most találtunk egy ilyen helyet, méghozzá Isaszegen.