Bökk-hegyi kilátó képek

Helyi sütik helyben készítve - Melánia Cukrászda

Gödöllőn egyre több a konkurens cukrászda, hiszen az elmúlt 1 évben több édességműhely is megnyitotta kapuit a városban. Köztük a Melánia Cukrászda is, amely bár nem a belvárosban található, sokan megkedvelték. A sok dicséret miatt úgy döntöttünk, meglátogatjuk a cukrászdát, és teszteljük.

A vitatott Kűvölgyi kőhíd

Dörgicse vonzáskörzetében rengeteg középkorból fent maradt emlékkel találkozhatunk. A három templomrom mellett egy kőhíd is található a falu keleti részénél, amely pontos származása vitatott.

Siófok cuki Cukrászdája

A Villa Gréta Cukrászdát Siófoki látogatásunk során ejtettük útba. A cukrászdát az interneten találtuk meg cukormentes sütemény után kutatva. Éppen nem volt tőlünk túl messze, így hát benéztünk.

A Csopaki Strand bejáratánál ilyen látnivalóra is bukkanhatunk

Csopak főleg borairól, és malmairól híres, azonban elvétve találunk még más látnivalókat is. Köztük fellelhetjük István és Gizella kútját, amely a magyar király és felesége tiszteletére épült.

Egy templom, amely összehozta a helyieket

Az ábrahámhegyi Szent László templom építése és előzetes szüksége igazán összehozta a község lakóit. A templomépítés gondolata már az Iskolakápolna építésének idején felmerült bennük. Segítséggel és összefogással, azonban később mégis sikerült az új templom létesítése.

Több, mint egy kifőzde? – Napsugár Étterem

Gödöllő szélén van egy étterem, amely már régóta a helyiek egyik kedvenc kifőzdéje. A Napsugár Étterem napi menüs kifőzdéjét sokan szeretik és rendszerint tömegek sorakoznak a bejáratnál. Az étterem már több átalakításon átesett, és tulajdonosváltás is történt. Most megnéztük az étterem megújult konyháját.

A világ legnagyobb porcelángyűjteménye Herenden

A herendi porcelángyár az egész világon ismert, és mai napig nagyon keresettek termékeik főleg külföldön. A Herendi porcelán egy igazi kuriózum, amely értéke nem csak a magyarok körében jelentős. Ellátogattunk hát a porcelánmúzeumba, ahol rengeteg érdekességet láthattunk.

A Kemencés Vendéglő - ahogyan én látom

Fotón nagyon hangulatosnak tetszik, de a valóságban sem csúnya. Nyilván tavasszal-nyáron nagyobb itt az élet, és látványosabb a kerthelyiség is, de most, hogy már fagy, egy meleg leves tökéletes tud lenni.

A mátrai borvidék éke: Bárdos és fia pincészet

A borok kedvelőinek valódi élményben lehet része egy-egy borkóstolás alkalmával – pláne, ha az egy gyönyörű nyári napon a hűvös pincében történik. A híres magyar borvidékek rendkívüli borai között mindenki megtalálja a kedvencét – így a mátrai borvidékre is érdemes ellátogatni. Mi megtettük, és bár mindenkinek más az ízlése a borok között, a Bárdos és fia pincészetben mindannyian megtaláltuk kedvencünket!

A Lepke Étterem Tihanyból

Sok nagyon jó étterem van a Balaton körül, melyek közül mi is sokat kipróbáltunk. A Tihanyi Lepke Étteremben jártunk és elmeséljük őszinte tapasztalatunkat róla.