Budapest Airport Hotel Stáció

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Budapest Airport Hotel Stáció Vecsés

Budapest belvárosától 15 percre helyezkedünk el, mégis nyugalomban pihenheti ki fáradalmait. A 75 szobás, környezetbarát hűtés-fűtés rendszerrel ellátott szálloda az év minden napján, magas színvonalú szálláslehetőséget kínál, nyugodt, stresszmentes környezetben.

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: 3 hónapja
Szépen parkosított udvari részek, kerti tó, amire a teraszunk is nézett. Ajándék a bejelentkezéskor. Tiszta ágyneműk. Őrzött és bekamerázott parkoló. Tágas és jól felszerelt wellness. Nagy és minőségi gépekkel felszerelt konditerem. Az étteremben változatos és finom ételek, gondolnak a gluténérzékenyekre és az egészséges ételeket fogyasztó vendégekre is. A szobában a szekrény és a fürdő ajtaja egymásra nyílnak ennek a nyomai jól láthatóak... A szekrény felső polcára ráborulva az áram alatt lévő villanydoboz, ami tiszta por volt. Az alsó szekrény hátsó része kiszakadva... A fürdő lámpái körül a gipszkarton már mállik szét. A zuhanykabin és azon belül a csempék el vannak koszolódva, a mennyezet foltos. Az ágyban a matracok kényelmetlenek. A szállodában senki nem foglalkozik az éjszakai hangoskodókkal és a falak sem túl jól hangszigeteltek. A wellness- ben zsúfoltság, hála annak, hogy nem csak a szállodában lakóknak van ez a szolgáltatás fenntartva. Legalább így nagy a hangzavar, várakozni kell a szaunákra és pihenőpad sem jut.. Szaunalepedő nem a wellness részlegen kérhető, hanem a recepciónál, ami vizesen fürdőköpenyben elég kellemetlen. A jakuzziba bejutni lehetetlen volt. Az egyik reggelinél nem volt szabad asztal, így várakoznunk kellett, hogy egyáltalán le tudjunk ülni. Összességében egy igényesen kialakított és felépített szálloda, amiből sokkal többet ki lehetne hozni. Kár érte... :(

Értékelés időpontja: 2 hónapja
Ez volt az első wellness hotel ahová másodszorra is visszatértünk! Ismét nagyon meg voltunk elégedve mindennel, nem is tudok negatívumot említeni. A szauna szeánszok full extràsak voltak, a mester nagyon jó fej. A wellness jól felszerelt, a szobák újszerű állapotban vannak, az étterem minősége is kifogástalan, nagyon jókat ettünk! Sokféle szolgáltatás elérhető, mindenkinek ajánlom!

Nagyon jól éreztük magunkat. Talán az egyetlen gond az volt, hogy a nagy medence nagyon hideg vizű, és ezért mindenki a kis jacuzziban akarna tömörülni. Egyébként az ételek finomak, a szobák nagyon kényelmesek, komfortosak. Figyelembe vették a szobára vonatkozó kéréseinket is. Az ott dolgozók kedvesek, néha talán kicsit szétszórtak, de egyébként minden rendben volt. Lehet még visszamegyünk mi is, ajánlom mindenkinek.

Nagyon hideg élvezhetetlen a víz- valamint a welnes részen a hömérséklet elfogadhatatlan, olyan hideg! Jó lenne nagyobb oadafigyelés a vendegkör miatt, hiába jó a konyhajuk ha nem tudnak töltődni a vizes élményeknél.

Értékelés időpontja: 3 hónapja
Karácsonyi pihenésünket töltöttük a szállodában, a személyzettől kicsit több kedvességet vártunk volna!A számlát a befizetett összegről nem kaptuk meg,illetve távozáskor annyit nem kérdeztek rendben volt e minden!!Az ital fogyasztást sem igazán tudtuk nyomonkövetni ,nem értelemszerű az elszámolás!2 évvel ezelőtt is itt voltunk,akkor sokkal elégedettebben távoztunk!Remélem javul a színvonal,mert szerettük a hotelt!

hirdetes
2220 Vecsés, Széchenyi u. 20
(06 29) 353 053

Legfrisebb cikkeink

Róma fő nevezetességei hasznos tippekkel

„Minden út Rómába vezet.”-tartja a mondás, nos most a miénk is oda vezetett. Napfény, színek, ízek, történelem és sok-sok kincs, ha csak öt dolgot kellene kiemelnünk az örök város pompájából a Colosseumon, Vatikánon, és Trevi-kúton túl. De nézzük is az élménybeszámolót, azaz, hogy miért érdemes nemcsak szeretni Rómát, hanem meg is látogatni!

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Romantika a Bakonyban

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Szamos Marcipán Múzeum

A szamosi Marcipán Múzeum vagyis a Szamos Marcipán név nemzetközileg is elismert márkává vált. Szentendre egyik leghíresebb cukrászdája és vállalkozása már 1935 óta, ahová a turisták is szívesen ellátogatnak.

Csillagok Háborúja kiállítás Budapest 2019

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású gyűjtői kiállítást szerveztek a budapesti Bálna...

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Népszerű helyek a közelben

Végvári Cukrászda

Helikopter lakópark, Kvasz András utca 36.

91%

70%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!