Keresés

Összesen: 21 találat.

Evangélikus templom Balatonszepezd

2018.08.09.   SzSz

A falu központjában találjuk egymással szemben a református és az evangélikus templomot. Mindkét templom a XVIII. században épült meg késő barokk stílusban. A templomok igazán feltűnőek a dombtetőn, fehérre festett falaikkal.

Nagyvázsony evangélikus templom és harangláb

2018.08.31.   SzSz

A nagyvázsonyi evangélikus templomot és haranglábat a Kinizsi vár mellett találhatjuk meg. Habár a templom csak a 18. században épült, mégis jelentős értékkel rendelkezik.

Budapesti látnivaló

Mik is ezek a cipők a Duna-parton?

2018.10.04.   SzSz

Sokan nem tudják, és a turisták is furcsán állnak a cipők felett fotózva, és elmélkedve vajon mit keresnek a főváros pesti oldalán lévő cipők a Duna-parton. Ez a mű egy igen megrázó eseménynek állít emléket.

Vidéki kávézó

Még mindig a Gombai Gödöllő környékének legjobb cukrászdája?

2018.09.21.   SzSz

A veresegyházi Gombai Cukrászda igen híres és népszerű a Gödöllőn, és környékén élők között. Számomra mindig mindenki úgy emlegette, hogy itt vannak a legfinomabb sütik a környéken. Az ismerőseim körébe többen mindig onnan rendeltek tortát is, ha kellett. Emiatt már volt szerencsém kóstolni süteményeiket,...

Vidéki látnivalók

A park, amelyet Erzsébet-királyné tiszteletére létesítettek

2018.09.12.   SzSz

A gödöllői Erzsébet-parkot közel száz féle örökzöld díszíti, amelyet még 1901-ben létesítettek Erzsébet királyné tiszteletére. A parkban lévő krími hársfákkal szegélyezett sétány a mai napig a helyiek egyik kedvenc sétálóhelye.

Petőfi iskolája Aszódon

2018.10.19.   Bohács Ádám

Aszódon jártunk, ahol közúti táblák segítségével megtaláltuk a Petőfi Múzeumot, ennek pedig nagyon örültünk, el is mondom, hogy miért! Őszintén szólva nem a múzeumot kerestük, hanem a Podmaniczky-kastélyt, amit sajnos meg is találtunk…omladozva, elhanyagolva, látogatni sem lehet. Amikor elindultunk az...

Az omladozó aszódi Podmaniczky-kastély

2018.10.18.   fö

Amennyire szép volt a XVIII-XIX. században, annyir néz ki rosszul most a Podmaniczky-kastély Aszódon! Az állami tulajdonban lévő kastély ma már omladozik, a közelébe se lehet menni, mert életveszélyes!

Balatoni kávézó

Liget kávéház - A nyugalom sziget Balatonalmádiban

2019.06.11.   Törzsök Emese

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Vidéki kávézó

Egy kis vidéki ékszerdoboz – Vadvirág Kávézó & Cukrászda

2018.11.23.   Bohács Ádám

Baján jártunk, és finom sütire vágytunk, úgyhogy el is kezdtük keresgélni a közeli cukrászdákat, sajnos vasárnap délután volt, így kicsit gondban voltunk, de végül rátaláltunk a Vadvirágra!

Ahol minden magyar szíve megfájdul – Trianon Múzeum

2018.11.19.   Bohács Ádám

Várpalotán jártunk, ahol megtekintettük a sok-sok ostromot megélt Thury-várat, majd a Trianon Múzeumot. Mondanom sem kell, hogy minden fájt, amit itt láttunk…

Dörgicse legjelentősebb műemléke

2018.08.31.   SzSz

A település tele van középkori műemlékkel, amelyek remek látnivalók a turisták számára. Az egyik legjelentősebb azonban a Boldogasszony templomrom Alsó-Dörgicsén.

Budapesti étterem

Guru

2017.10.19.   Kósa Krisztina, újságíró

Sok ember tolong bent és a pultnál is, igazi tömeg. Teljesen pozitív lenne ez a nagy érdeklődés, ha nem egymás mellé nyomorított asztalok közt kellene helyet keresgélni az amúgy is elég szűkös beltérben. De persze ne legyen elégedetlen az ember lánya, hátha most jobb élmény lesz a Guru, mint négy éve volt…

Balatoni étterem

Sok vendég, jó pizza, vegyes érzések

2018.06.29.   SzSz

Az Arany Csillag Pizzériát Balatonfüreden egy vacsora alkalmával látogattuk meg. A helyet előre kinéztük, hogy hol kaphatunk vajon jó pizzát. Sokan dicsérték, így erre az étteremre esett a választásunk. Vajon hogyan sikerült a hely tesztelése?

Balatoni kávézó

Péklány Kézműves Pékség - A természetes reggeliért

2018.06.18.   SzSz

A Péklány kézműves pékséget Balatonfüreden a Szent István téren találhatjuk meg. A pékség lényege, hogy minden terméküket tartósítószer mentesen készítenek el hagyományos receptek alapján. A pékség belső helyisége apró, de ilyenkor nyáron kint is leülhetünk, míg elfogyasztjuk a reggelinket.

Kolostorok és kertek – Gyönyörű környezet egy hangulatos sétához

2018.06.15.   SzSz

A Veszprémben található Kolostorok és kertek elnevezésű park, vagy terület a város gyöngyszeme. Ezen a területen gyönyörűen kialakított parkot találhatunk, és Árpád-kori emlékeket, illetve a gyerekeknek remek játszótereket is.

Balatoni étterem

Drága élmény Füreden egy laza ebédért

2018.07.05.   SzSz

A Prestige Bárba eléggé véletlenszerűen tértünk be ebédelni. A Füredi sétányon mászkálva a bazársor után kissé megéheztünk, és erre kerestünk olyan helyet, ahol egy laza ebédet ehetnénk. A Prestige Bár hatalmas terasza igen hangulatos berendezéssel, és hatalmas bárpultjával csalogató lehet a vendégek...

Balatoni étterem

Szép kilátást nem, annál sokkal többet kaptunk

2018.07.16.   Czifra Zsófia

Van az úgy, hogy az ember meghallva egy szót vagy kifejezést azonnal asszociál valamire. Képesek vagyunk egy teljes történettel felruházni azt addigi tapasztalataink, vagy szabadon engedett fantáziánk szüleményeként.

Egy templom és egy emlékpark Örvényesen

2018.08.01.   SzSz

Örvényesen sok látnivaló akad, ahhoz képest, hogy a falu mennyire kicsi. A látnivalók egymástól nagyon közel helyezkednek el, így könnyű dolgunk van látogatóként.

Barlangélmény Balatonfüreden

2018.07.31.   SzSz

Újabb meglepetés: Balatonfüreden barlangot is látogathatunk. A barlangot már 1882-ben felfedezték kőbányászat során, mára már csak turisztikai célból működik. Érdekes élmény lehet, ha nem félsz a mélyben.

Balatoni étterem

Sokak kedvence a füredi Sparhelt Bistro – Tényleg ennyire jó?

2018.07.18.   SzSz

A sparhelt szóról nekem mindig a gyermekkorom jut eszembe, ahogyan a nagyszüleim mondogatták: „Vedd le a fazekat a sparheltről!”. A szó már magában felidézi az emberben a jó érzést, azt a régies érzést. A Sparhelt Bistro Balatonfüred egyik kedvenc helye, és nem csak a helyiek körében. Úgy gondoltuk itt az...

Club Mauro Pizzéria Balatonfüreden

2018.05.21.   CZs

Nemrég Balatonfüreden jártunk, szerettünk volna egy finom pizzát, vagy egy jó hamburgert elfogyasztani, a Club Mauro Pizzéria pedig éppen útba esett. Ennyi, és nem több volt az oka, amiért ezt a helyet választottuk.