Házi Rétes Veresen képek

Székesfehérvár egyik büszkesége, a Virágóra

A város egyik érdekes nevezetessége a Fő utcában található Virágóra, amely tavasztól őszig, immár 58 éve működik. A virágóra minden évben megújul, és a helyiek egyik kedvenc helye.

A történelmi Magyarország ezeréves határa

Ismét egy kis részletet mutatok be nektek erdélyi túránkból, mostani cikkünkben a történelmi Magyarország ezeréves határáról ejtünk szót. Felemás érzések kerítettek itt magukba, egyrészt maga a hely csodálatos, a táj szinte megszólal, viszont ott volt bennünk az a nagyon rossz érzés, mely szerint ez már nem a miénk, elvették tőlünk igazságtalanul…

Vígmolnár Csárda – Megéri ilyen drágán enni?

A Vígmolnár Csárda hagyományos magyaros ízek mellett igazi műalkotásokat kreál a legfrissebb alapanyagokból, és szezonális aktualitásoknak megfelelően. Csopak főutcáján igazán figyelemfelkeltő és hívogató a csárda, mi is már egy ideje kinéztük magunknak.

Bodorka Balaton Aquarium - A balatoni élővilág felfedezése

A Bodorka Aquarium remek program lehet a család számára, akik kedvelik a vízi élővilágot, esetleg a horgászatot, vagy csak szeretnék felfedezni a Balatonban élő halfajokat. A Balaton partján sétálgatva könnyen elérhetjük az Bodorka Aquariumot, és a belépőért sem kell sokat fizetnünk.

Különleges gasztro élmény a Paletta Bistroban

A Paletta Bistro a balatonboglári kikötőben található idilli környezetben. Közvetlenül a kikötőre és a Balatonra nézve igen kellemes hangulatban ebédelhetünk vagy vacsorázhatunk itt. A Bistro hangulat, és a különleges ételek garantáltak.

Hamikáztunk a csopaki strand Hamika büféjében

A Csopaki strandon járva megkívántuk a lángost, így feltérképeztük a büfékínálatot. Az első, ami utunkba esett az a Hamika büfé volt. Bár láttuk, hogy nagy a sor, mégis beálltunk egy lángosért. Lehet talán pont emiatt.

Ilyen egy jó büféélmény

A káptalanfüredi strandon járva megéheztünk délben, így valamilyen ebéd után indultunk. A strandon összesen 4 büfé kínálata közül válogathatunk. Én mindenképp valami laza ebédre vágytam, így olyan helyet kerestem, ahol jó áron, finomat ehetnék. A Napsugár büfé kapóra is jött.

Szent Márton püspök templom

Balatonudvardi pici településén nem túl sok látnivalóval találkozhatunk, viszont annál értékesebbel. A település fő ékessége a közösségi templom, amely a falu központjában található.

Szent Iván-kápolna Ábrahámhegy

A Kápolnadombon Badacsonyörs és Ábrahámhegy határán gyönyörű környezetben találjuk meg a Szent Iván-kápolnát, amely egyszerű megjelenése mellett mégis feltűnő képet ad az arra járóknak. A kápolnát kissé eldugva találjuk meg, azonban ez a kis rejtélyesség hívogató lehet.

Folytatjuk a Tagore sétány felfedezését a Waikiki Bisztróval

A Tagore sétányon lassan, de biztosan felfedezzük az összes büfét, és bisztrót. Voltak rossz élményeink, és jók is, de nemsokára kialakul a pontos kép, hogy melyik helyet érdemes választani. Most a Waikiki Bisztrót céloztuk meg, ami kicsit túlmutat már a büfén, de még nem hívnám étteremnek.