István és Gizella kútja képek

Egészségesen ebédelni Gödöllőn? Csak egy helyen van rá esélyed.

Cukorbeteg vagyok, kettes típusú, folyamatosan fogyózom, diétázom, immáron 20 éve. Gödöllőn ebédelni így nem igazán egyszerű. Volt eddig. Most itt a Pot Bár. De vajon jó hely?

Ahol még őrzik a hagyományokat – Hunnia Csipkemúzeum

A kézi csipkekészítéssel ismerkedtünk meg egy kicsit közelebbről, ugyanis a Terényben található Hunnia Csipkemúzeumba látogattunk el!

Édes élvezetek Balatonalmádin

Balatonalmádin járva, látnivalókat nézve megittam volna egy kávét, és leöblítettem volna egy kis sütivel. Gyors feltérképezés után találtam meg a Maya Cukrászdát, amely hétfőn délelőtt is nyitva tartott. Nagyon megörültem neki, hiszen jó idő sem volt, és a legtöbb cukrászda hétfőn zárva tart. Reméltem, hogy ettől függetlenül jó élményben lesz részem.

Olcsón, finomat, Balatonfüreden

A Giorgi Pizzériát egy péntek este látogattuk meg, előre kinézve a helyet. Jól megtervezett vacsoránkat már nagyon vártuk, hiszen mindannyian éhesen érkeztünk. A helyre érkezve a kapu előtt parkolót találtunk, ahova könnyedén le is tettük az autót. A kerthelységbe sétálva már rengetegen vacsoráztak az étterembe, úgy kellett kutatnunk az üres asztal után. Végül az egyik sarokban meg is találtuk az asztalunkat, ahol helyet foglaltunk. A fiatal pincér máris érkezett kezében a hatalmas egy egylapos étlappal. Elénk tette, majd érdeklődött is milyen italt kérünk. Mivel túlzottan az étlapon nem kellett keresni az italokat, ki is kértük a szokásos limonádénkat. Ezután magunkra hagyott a pincér, mi pedig feltérképeztük a választékot.

A Zugligeti libegő, tökéletes panorámával

A libegő története majdnem száz évvel ezelőtt kezdődött, azonban még csak 48 éve működik. A Zugligeti libegő a mai napig nagyon népszerű a turisták és kirándulók körében. Nem csak szállítóeszközként funkcionál, hanem remek program is lehet barátainkkal, párunkkal.

Schőnig Cukrászda – Kellemes hangulat, jó sütemények

A veszprémi Schőnig Cukrászda a belvárostól nem messze található, saját kialakítású parkolóval a vendégek részére. A cukrászda rendelkezik egy nagy külső terasszal, és egy kis kellemes hangultú belső térrel. Ide tértünk hát be egy esős napon.

A Füredi „fehér templom”

Balatonfüreden találkozhatunk piros, és fehér templommal is. A fehér templom az óváros legmagasabb épülete, amely egyetlen tornyával a Balatonon hajózva is jól látható messziről.

Igényes cukrászda a veszprémi lakótelepen, mégsem olyan, amit vártunk tőle

A veszprémi lakótelep közepén találhatjuk meg a Koko Cukrászdát, amely megtöri a panelrengeteg látványát. A cukrászda igényes kialakítása és kinézete becsalogatja az embert, azonban a választékot is feltérképeztük.

Szélkakas, a házias ízek otthona

Ha házias ízekre vágytok és kedves, udvarias kiszolgálásra, akkor jó helyen jártok: a Gödöllői Szélkakas pont ilyen vendéglő, melyben egyetlen kivetnivalót találtam csupán.

Magyarország világhírű szimbóluma a Lánchíd

Ki ne ismerné Budapest legszebb és legrégebbi hídját, a Lánchidat. Történetét azonban sok esemény körül öleli, és az eredeti híd megépítése óta, már többször újjá kellett építeni. Érdekességek a Lánchídról, amikről lehet nem tudtál.