Keresés

A varázslatos Tihanyi Bencés Apátság

Tihanyi Bencés Apátság tavaszi szépségében

2018.03.26.   CZs

A Tihanyi Bencés Apátság nem véletlenül hazánk egyik leglátogatottabb turistalátványossága, a település és a Bencés Apátság környéke az év minden szakában gyönyörű, hihetetlen kilátás tárul elénk a Balatonra, de még a füredi Tagore sétányról is érdemes megcsodálni. Kora tavasszal teljesen más...

Budapesti étterem

Pizza pite? Létezik! Kipróbáltuk mi is!

2019.06.17.   SzSz

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét...

Kikapcsolódás Budapest

Egy messzi-messzi galaxisban jártunk: ilyen a Csillagok háborúja kiállítás a Bálnában

2019.12.17.   VN

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású...

Kikapcsolódás Balaton

Téli romantika a Bakony lábánál

2020.02.21.   CZs

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Vidéki látnivalók

Erdély legkülönlegesebb szállása – Tündérek völgye

2018.12.07.   Sz.F.

Sokat hallottunk már róla, ezért úgy döntöttünk, hogy erdélyi körtúránk egyik állomása ez lesz. Szerencsére nem csalódtunk, nézzétek, mi várt minket a Tündérek völgyében!

Külföldi élményeink

Erdély kincse – A Gyilkos-tó

2018.10.24.   Bohács Ádám

Életem során háromszor jártam már Erdélyben, és mind a három alkalommal ellátogattunk a Gyilkos-tóhoz, megunhatatlan, biztos vagyok abban, hogy negyedszer is fog majd újat mutatni!

Balatoni nevezetesség

Ha igazán különleges kikapcsolódásra vágysz – Fövenyes Kertmozi

2018.07.31.   SzSz

Fövenyes aprócska településén, a helyi templomon, és a strandon kívül még a Kertmozival találkozhatunk. Ez a hely, azonban remek szórakozási lehetőséget nyújt a betérő vendégek számára. Bájos kialakításával, igazán kellemes hangulatú, nyári esti filmvetítésekben lehet részünk.

Magyarország egyetlen bazalttemploma

2018.08.15.   SzSz

Európában mindösszesen két bazalttemplom van, amely közül az egyik hazánkban Badacsonytomajon található, a másik Franciaországban. Emiatt is nagyon különleges ez a templom, és érdekes látnivaló.

Vidéki látnivalók

Építészetünk újabb ékköve – Váci Nagyboldogasszony-székesegyház

2018.10.11.   Bohács Ádám

Vácon nagyon sok látnivaló vár mindenkire, már-már kevés is az egy nap arra, hogy megnézzünk mindent. Korábban írtam nektek a váci főtérről, most viszont arról a székesegyházról hoztam beszámolót, ami teljesen magával ragadott!

Budapesti látnivaló

A VIII. kerület szépsége - Magyarok Nagyasszonya Templom

2018.11.20.   Bohács Ádám

Könnyedén rá lehet találni, de sajnos szinte sosincs nyitva, a Magyarok Nagyasszonya Templomnál jártunk, ami a Rezső téren kapott helyet.