1. kép

Regéci vár képek

Végvári Cukrászda

Kissé eldugott helyen van, ugyanis aki nem a Helikopter Lakóparkban lakik vagy dolgozik, az nem biztos, hogy ismeri. Magát a Végvárit igen, hiszen abból több is van a kerületben; mégis ez az amire azt mondom, hogy nagyon ott van. Szép kívül és belül, ráadásul a mai napon a Halloween miatt még különleges is!

Club Mauro Pizzéria Balatonfüreden

Nemrég Balatonfüreden jártunk, szerettünk volna egy finom pizzát, vagy egy jó hamburgert elfogyasztani, a Club Mauro Pizzéria pedig éppen útba esett. Ennyi, és nem több volt az oka, amiért ezt a helyet választottuk.

Halászkert Étterem dunai kilátással Vácon!

Egy kellemes Duna-parti vendéglő Vácott, ahol az ételek finomak, a kiszolgálás gyors és precíz, választék van bőven, kár, hogy egy ilyen végzetes hibát követtek el...

„Boldog” falatok a Happy Day Cafeban

Gödöllőn találunk pár éttermet, pizzériát, de talán olyan stílusú és hangulatú helyet, mint a Happy Day Cafe nem. Biztos lesz olyan, akinek nem jön be ez a laza stílus, extra konyhával, de nekünk mindenképp bejött. Nézzük, mit tapasztaltunk a Happyben.

Sok vendég, jó pizza, vegyes érzések

Az Arany Csillag Pizzériát Balatonfüreden egy vacsora alkalmával látogattuk meg. A helyet előre kinéztük, hogy hol kaphatunk vajon jó pizzát. Sokan dicsérték, így erre az étteremre esett a választásunk. Vajon hogyan sikerült a hely tesztelése?

Zsámbék városa Pest megye gyöngyszeme

Sokat hallotunk már Zsámbékról, de nem tekintettük még meg. Kétség nem fér hozzá, hogy Zsámbék csodálatos és egy tökéletes helyszín akár egy egésznapos kirándulásra is!

Filmkritika – A Hunter Killer küldetés

A Hunter Killer küldetés Gerard Butler legújabb filmje, amelynek premierje csak november 1-én érkezik a mozikba. Szerencsénk volt részt venni a premier előtti filmvetítésen, így elsőként mondhatjuk el a filmről készült kritikát.

Budapest Eye - egy kör a város felett

A Budapest Eye egy ideje már lázban tartja a nagyérdeműt, hiszen impozáns mérete és elhelyezkedése révén káprázatos kilátás nyílik róla a főváros csodáira. Ha még nem próbáltátok, most újra itt a nagyszerű lehetőség – már amennyiben nincsen tériszonyotok.

Fruitisimo – Egészséges koktélok, de megéri?

A Fruitisimo még csak 2 éve jelent meg Magyarországon, de egyre ismertebb. Jelenleg csak Budapesten található meg 3 bevásárlóközpontban. A hely fő kínálata a frissítő smootie-k, amelyek megannyi fantázianévvel láttak el. Találhatunk külön gyümölcsös verziót, de zöldségeset, illetve Fresh&Fit kínálatot is, amelyet a „még egészségesebb életért” szlogennel ajánlják.  Most a Westendben lévő kis koktélbárt próbáltam ki.

A Badacsonyi körtúra kellemes pihenőhelye

Badacsonyba nem csak a borok miatt érdemes ellátogatnunk, hanem a kellemes kirándulás miatt is. A hegyen a Kisfaludy kilátó felé, vagy éppen le a hegyről, biztosan többen szívesen megpihennének. Találtunk egy aranyos helyet, ahol finom kávét, bort, és szép kilátást is kapunk.