Szent Anna kápolna képek

Csodás kilátás Balatonfüreden

Nem is gondolná az ember, hogy Balatonfüreden mennyi lehetősége van a kikapcsolódásra. Ne csak a strandolásra, és a büfékre gondoljunk, hanem rengeteg túralehetőségünk is akad. A Tamás-hegyi keresztnél tökéletes nyugalomban kapcsolódhatunk ki.

A sushi fellegvára – Buddha Original

A sushizni vágyók és az autentikus thai ételek kedvelői között igen híres a Buddha Original. Budapesten több helyen is találkozhatunk az étteremmel, azonban mindegyik egy kicsit más milyen. Egy sushizás miatt választottuk mi is a Buddhát, ahol jó és rossz élményeink is voltak.

PadThai, a thai gyorsétterem

A PadThai filozófiája, hogy minőségi ételeket kínáljon, gyorsan, a thai autentikus konyha keretében. Étteremláncuk Budapest több pontján is megtalálható, és nagyjából mindegyik stílusa és hangulata ugyanolyan. Mi most az Egyetem téren lévő éttermükbe látogattunk el, igencsak csúcsidőben.

Aranysas hotel - Alsóörs

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.

Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton.

A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel, valamint a Balaton egyik legkedveltebb strandja a gyermekek részére kialakított mediterrán öböllel igazi élményt nyújt a pihenni vágyók számára. Alsóörs csendes, nyugodt település, ahol kiváló lehetőség nyílik kerékpározásra, vitorlázásra és egyéb sportok űzésére is.

Alsóörsi szállásunk a strandtól 150 m-re, árnyékot adó fákkal övezett parkban található. A 21 szobás szállodánk, és  90 fő elhelyezésére alkalmas faházaink barátságos kiszolgálással, balatoni hangulattal és kedvező árakkal várják Kedves Vendégeiket!

A Hotel Aranysas csoportok részére is kiválóan alkalmas szállás Alsóörsön

• A faházak 5 fős lakrészei (2+3 ágyas szobák) alapfelszereltségű, kertkapcsolattal rendelkező, tiszta, olcsó, partközeli szálláslehetőséget biztosítanak csoportoknak, táboroknak, osztálykirándulásoknak, sportegyesületeknek
  • A szálláshelyen igénybe vehető szolgáltatások: Wifi használat, kondicionáló terem, finn szauna, tűztér, asztalitenisz (kültéri) élő-csocsó pálya használat
  • Minden csoportos ajánlatkérésre egyedi árajánlatot készítünk, rugalmasan dolgozunk, mindig figyelembe vesszük a megrendeléssel és fizetéssel kapcsolatos igényeket
  • Akár már egy éjszakára is kínálunk szállást csoportok számára
  • Igény szerint bőséges büféreggelit, félpanziós ellátást is biztosítunk a szállás mellé
  • A szállás másfél kilométeres körzetében színvonalas sportlétesítmények (sportcsarnok, futballpálya, strandkézilabda-strandröplabda pálya) bérelhetők
  • Alsóörsön sok programra van lehetőség: íjászkodást, vitorlázást, lovaglást és túrázást is választhatunk itt
  • A Balaton északi partja természeti és kulturális látnivalókban egyaránt gazdag, remek kirándulóhely

Megnéztük a Nemzetközi Street Food Fesztivált

A hétvégén megnéztük a Nemzeti Vágta időpontjával egybekötött Nemzetközi Street Food Fesztivált az Andrássy úton. Részben olyan, amire számítottunk, részben mégsem. De, hogy miért?

A Béke tér ékessége a Szent László-templom

Angyalföld egyik jelképe a Béke téri Szent László-plébániatemplom, amely a kerület igen fontos része a mai napig. A templom a XIII. kerület központi helyén áll, körülötte parkkal, amely csak még inkább kiemelkedik környezetéből. A gyönyörű, egyben érdekes építményt belülről is megcsodáltuk.

Pizza pite? Létezik! Kipróbáltuk mi is!

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Veszprémi Vár – Ami nem is tűnik várnak

A Veszprémi vár a város közepén található meg, amelyhez rengeteg történelmi emlék fűződik. A Vár történelmének legfontosabb momentumai Géza fejedelemhez, és Szent István király feleségéhez, Gizella királynéhoz fűződik.

Erdély legkülönlegesebb szállása – Tündérek völgye

Sokat hallottunk már róla, ezért úgy döntöttünk, hogy erdélyi körtúránk egyik állomása ez lesz. Szerencsére nem csalódtunk, nézzétek, mi várt minket a Tündérek völgyében!

Vega jégkrémet mindenkinek

Az Anjuna Ice Pops lehet valakinek már ismerős Budapestről, azonban én még nem próbáltam. Füreden is megtalálhatjuk őket, szerintem remek üzletükkel. Nézzük mi is kapható náluk.