Szent Márton püspök templom képek

Erzsébet Sörkert, ami étterem, pizzéria és söröző is egyben!

Ritka az a hely, amiről el lehet mondani, hogy étterem, pizzéria és egy söröző is egyben! Viszont aki egy finom pizza után egy jó pofa sört szeretne legurítani, az itt megteheti!

Különleges élmények Egerszalókon

Egerszalók igazán különleges és egyedülálló hely a világon. Nem olyan régen látogattunk el ide, így megosztanánk élményeinket, miért is érdemes ide ellátogatnia egyszer legalább mindenkinek!

A középkori Fülöpi templomrom

Révfülöp nagyon szép település a Balaton-felvidéken. Nem csak strandolni érdemes, hanem találhatunk itt középkori építményt is, amely remek látnivaló lehet.

Megtaláltuk a Balaton legjobb települését!

A legjobb strand, a legjobb étterem, a legszebb kilátás, vagy a legjobb programlehetőségek… Mindenki más és más szempont alapján dönt, ha a legjobb balatoni települést kell megneveznie. Valószínűleg a végén úgyis arra a helyre esik a választásunk, ahol a legszebb emlékeinket szereztük. Most a legszebb élmények ígéretével hoztuk el azt a balatoni települést, ami örökre elrabolta a szívünket.

Máriabesnyő ékessége a „Kis Bazilika”

Gödöllő Máribesnyői részén egy csodálatos 18. századi bazilikával is találkozhatunk, amelyet gróf Grassalkovich Antal építtetett. A templom két részből áll, aminek felső szintjén található meg az eredeti Mária-szobor.

"Dizájnos" fagyizó Csopakon, de ennyi

Találunk néha jó, és kevésbé jó helyeket. A legtöbb esetében valami általában hibádzik, kevés a tökéletes hely. Csopakon még van mit felfedeznünk vendéglátóhelyek terén, így most egy fagyizóval kezdtük a dolgot. Lássuk, mit tapasztaltunk.

A vulkáni kráterből a hegytetőig

A Kossuth-kilátóhoz vezető úton nem csak remek kirándulóélményt szerezhetünk, hanem tanulhatunk is mellette. A Halom-hegyen lévő Vulkán tanösvény az egykori vulkán geológiai érdekességeit mutatja be az idelátogatók számára.

A VIII. kerület szépsége - Magyarok Nagyasszonya Templom

Könnyedén rá lehet találni, de sajnos szinte sosincs nyitva, a Magyarok Nagyasszonya Templomnál jártunk, ami a Rezső téren kapott helyet.

Az olasz gyorsétterem – Vapiano Westend

A Vapiano-t nagyon sokan dicsérik, és szinte minden ismerősömtől azt hallottam, hogy mennyire finom a tésztájuk. Régóta szerettem volna már én is kipróbálni, ennyi pozitív vélemény után, így végre eljött az idő, és teszteltem.

A legendás tihanyi Visszhang-domb

Ki ne hallott volna már a tihanyi Visszhangról. Már gyermekként tudtuk, hogy a Balatonnál van egy ilyen hely, ahol, ha elkiáltjuk magunkat, akkor hangunkat visszahalljuk. Megnéztük mai formájában is a Visszhang dombot, hogy működik-e még a jelenség.